Nemam ni vremena ni volje da gledam dokumentaciju za nešto što će da se izmenja još 300 puta do konačne realizacije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830359#p830359:qmv8efzq je napisao(la):NoLimit » Pet Mar 12, 2021 12:52 am[/url]":qmv8efzq]Bez da ulazim u aktuelnu diskusiju samo da podsetim da će prolaz za sva vozila koja moraju tuda proći postojati preko 1+1 tramvajskog koridora. To je uvek pisalo u dokumentaciji kroz svaki deo procesa pripreme projekta. Nije mi jasno zašto se ovde na forumu ponavlja često ta priča da neće moći hitne službe ili dostavna vozila proći, kada je prolaz oduvek bio planiran. Preporučujem da se manje obraća pažnje na medijske izjave a više na tehničku dokumentaciju. I kad smo već kod toga, onaj render idejnog rešenja ne treba shvatati preozbiljno, konačni projekat će izgledati drugačije.
Da li si čuo za postojanje pešačkog koridora sa tramvajima preko koga je dozvoljeno samo tramvajima i pešacima? E pa upravo tako nešto je zamišljeno ovde, tačnije čitavim potezom od Pariske do Slavije, sa izuzetkom raskrsnice Kralja Milana i Kneza Miloša.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830401#p830401:wopufkhs je napisao(la):NoLimit » 12 Mar 2021 09:29[/url]":wopufkhs]Ne kažem da se ispoštuje uvek ono u dokumentaciji, daleko od toga, ali postoje neke konzistentne stvari, među kojima je i ovaj koridor. Ako će moći da prođe tramvaj, onda će moći da prođu i druga vozila. Studentski trg neće izgubiti saobraćajnu funkciju, samo će ona biti ograničena na određenu vrstu saobraćaja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830444#p830444:28woqlpe je napisao(la):solecar » Fri Mar 12, 2021 11:47 am[/url]":28woqlpe]Da li si čuo za postojanje pešačkog koridora sa tramvajima preko koga je dozvoljeno samo tramvajima i pešacima? E pa upravo tako nešto je zamišljeno ovde, tačnije čitavim potezom od Pariske do Slavije, sa izuzetkom raskrsnice Kralja Milana i Kneza Miloša.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830401#p830401:28woqlpe je napisao(la):NoLimit » 12 Mar 2021 09:29[/url]":28woqlpe]Ne kažem da se ispoštuje uvek ono u dokumentaciji, daleko od toga, ali postoje neke konzistentne stvari, među kojima je i ovaj koridor. Ako će moći da prođe tramvaj, onda će moći da prođu i druga vozila. Studentski trg neće izgubiti saobraćajnu funkciju, samo će ona biti ograničena na određenu vrstu saobraćaja.
Пројектом саобраћајница обухватити пројектовање деонице трамвајске пруге (трамвај са аутономијом без контактне мреже) из усвојеног Идејног решења трамваја дуж потеза Славија-Калемегдан. Трамвајски коридор ће уједно бити и коридор интервентне стазе за комунална и доставна возила чији је улазак предвиђен из правца Трга републике. За положај трамвајске пруге усвојити коридор који најмање угрожава постојеће инсталације. Усвојити ширину предметне пруге од 7,30m за двосмерни саобраћај.
У Васиној улици, на делу од Доситејеве до Добрачине је предвиђено саобраћање тролејбуса који ће се кретати планираним трамвајским коридором и који ће постојећом трасом кроз Добрачину улицу остваривати техничку везу за депоом „Дорћол“. На том делу саобраћајнице је неопходно прилагодити коловозну конструкцију као и контактну мрежу новопројектованом стању саобраћајнице.
Узун Миркова, од Улице краља Петра до Улице Тадеуша Кошћушка је предвиђена за двосмерни саобраћај, са по једном траком по смеру, док је део Улице Узун Миркова, од Улице краља Петра до Студентског трга, предвиђена за посебан режим саобраћаја, само до гараже хотела „Square nine“.
Поред трамвајске пруге/интервентне стазе, пројектом саобраћајница је потребно обухватити пројектовање обостране бициклистичке стазе, од почетка Васине улице до уклапања са преласком у Калемегданску тврђаву, минималне ширине 2,00m по смеру.
Пројектном документацијом предвидети контролу приступа предметној пешачкој зони, применом фиксних и потапајућих стубића и видео надзором за аутоматско препознавање регистарских таблица, којим се контролише улазак/излазак у предметну пешачку зону аутоматским подизањем и спуштањем урањајућих стубића, на основу услова Секретаријата за саобраћај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830369#p830369:26hz2ldq je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Mar 2021 02:35[/url]":26hz2ldq]Nemam ni vremena ni volje da gledam dokumentaciju za nešto što će da se izmenja još 300 puta do konačne realizacije.
Pisalo je tako svojevremeno i u dokumentaciji za konkurs za uređenje Trga Republike, da treba između ostalog predvideti: taksi stajalište, stajalište za turističke autobuse, mesto za buduću stanicu metroa... pa NIŠTA od toga na kraju nije ispoštovano u ''pobedničkom'' ''rešenju''.
Tako da to sve šta kažu mrtva slova na papiru, renderi, opisi... to mene ne zanima. Ja reagujem na ono što se poslednje izjavi i objavi, i što se čini kao trenutna aktuelna priča.
Морам признати да ми се овај предлог веома допада :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830448#p830448:2jnlacmf je napisao(la):stf » Пет Мар 12, 2021 11:52 am[/url]":2jnlacmf]Ја бих троле и 31 продужио до окретнице 79 код МГМ улицом Тадеуша Кошћушког а поплочао само део између парка и цветних башти које бих задржао у изворном облику. Тиме би се задржала живост простора, а добила би се и додатна веза дорћолских блокова са центром града (а да није само 26) као и центра града са МГМ-ом.
Цео простор претворити у пешачки нема упориште у досадашњим таквим изведбама јер ће простор бити празан иако има потенцијал да не буде (због факултета, Коларца, музеја) јер је он и поред потенцијала и данас празан (као и у осталим сличним просторима у Београду, људе генерише окретница а не остали садржаји)
Morate da imate u vidu da je ulaz u Vasinu sada sužen na po jednu traku ispred Pozorišta. Što je s jedne strane razumljivo, ali s druge strane i malo rogobatno rešenje. Takođe, kombinovati mrežu za trolejbuse i mrežu za tramvaje iznad iste trake je vrlo pipavo. Ja čak ni ne znam za takve primere.Дошљак":3609cf3g je napisao(la):Не видим ништа лоше у томе да се главном трасом градског центра крећу сва три вида превоза. Мада када би се 31 претворила из аутобуске у линију са тролејбусима веће аутономије, то би био чисто електрични коридор.