Šta je novo?

Стајалишта

Gledam one mučene table na Terazijama, fino pokazuju besmisao celokupnog informacionog sistema i ljudi zaduženih za isti.

Terazije celokupno ograđene, po ulici oprema i majstori koji rasklapaju istu, a tabla uredno prikazuje da vozila stižu za 2, 3, 10 min.

Teško je bilo pustiti iz centrale poruku: Zbog održavanja maratona, stajalište nije u funkciji od xh do yh.
 
Gledam one mučene table na Terazijama, fino pokazuju besmisao celokupnog informacionog sistema i ljudi zaduženih za isti.

Terazije celokupno ograđene, po ulici oprema i majstori koji rasklapaju istu, a tabla uredno prikazuje da vozila stižu za 2, 3, 10 min.

Teško je bilo pustiti iz centrale poruku: Zbog održavanja maratona, stajalište nije u funkciji od xh do yh.
Its not that deep, valjda ocima vidis da tu autobus nece stati
 
pa vidiš, stanicu kod sava centra su ponovo asfaltirali pre nepunih 7 dana, a otprilike paralelno i onu desnu traku kod Arene. skoro niko nije znao da 17 ne staje ni kod arene, a kamoli da menja trasu preko Milutina Milankovića i skroz okolo, iza blokova 19a i 23, produžava i skreće levo u onu ulicu koja ide skroz dole do hajata (zaboravio sam ime) i da se penje na gazelu tek kod sava centra.
 
Super, ali ako sedneš u Zemunu u bus, shvatiš da stajalište ne radi tek kada te iznaci na alternativnom. Većinom je možda nepriajtnost, ali neko možda zakasni na razgovor za posao ili tako nešto.
A imamo super novu aplikaciju i table.
To će se rešiti kad budu osposobili najavu stajališta jer pored toga dobijaćemo i obaveštenja o izmenama na trasi linija unutar vozila kako bi ljudi znali da siđu ranije ili uzmu alternativu. Samo da dočekamo više taj sistem za informasanje putnika... Mnogo su spori

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Da, ali svakako je malo kasno da to saznajemo u trenutku kada smo već u busu. U gradovima gde gradska uprava ima poštovanja prema svojim građanima, imaju:
1) timove za društvene mreže koji prave zanimljive i informativne sadržaje pa ih prati veliki broj ljudi.
2) nabavljaju info table + sisteme i aplikaciju za njih koji zaista imaju neku dozu funkcionalnosti i estetike, a ne ovo što smo mi dobili da bi se reklo da smo dobili.
 
Da, ali svakako je malo kasno da to saznajemo u trenutku kada smo već u busu. U gradovima gde gradska uprava ima poštovanja prema svojim građanima, imaju:
1) timove za društvene mreže koji prave zanimljive i informativne sadržaje pa ih prati veliki broj ljudi.
2) nabavljaju info table + sisteme i aplikaciju za njih koji zaista imaju neku dozu funkcionalnosti i estetike, a ne ovo što smo mi dobili da bi se reklo da smo dobili.
Мислим да се одговор крије у твојој другој реченици...
 
1000089375.jpg
 
Jel realno da su toliko retardirani... Gde je mozak, jel su mogli još manji displej za ovoliko linija...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Jel realno da su toliko retardirani... Gde je mozak, jel su mogli još manji displej za ovoliko linija...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Zar nije bila priča da dobar deo tih prigradskih linija i nema sistem za praćenje vozila? Ako je to i dalje tačno, realno im i ne treba veći displej...
 
ni kod sava centra u smeru ka aerodromu ne radi tabla već 5-6 dana. nego izgleda nema ko da izađe to da popravi.
 
Čuo sam od ljudi koji su radili ova stajališta da pošto struju uzimaju većinom sa javne rasvete, nemaju stalnu struju i ova čuda imaju baterije u sebi na koje rade preko dana, noću se pune. Ako je to istina, neće ovo dugo. Plus možda leti bude spektakla tj. vatrometa na njima kada ugreje.
 
Čuo sam od ljudi koji su radili ova stajališta da pošto struju uzimaju većinom sa javne rasvete, nemaju stalnu struju i ova čuda imaju baterije u sebi na koje rade preko dana, noću se pune. Ako je to istina, neće ovo dugo. Plus možda leti bude spektakla tj. vatrometa na njima kada ugreje.
Jednom uvece, kod stanice Put za ŽTP(#986), javno osvetljenje uopste nije radilo, mrkli mrak, osim displeja stanice, tako da ne bi me čudilo da imaju baterije, gledajući da su svi displejevi povezani na najbližu banderu.
 
Vrh