Šta je novo?

Стајалишта

11238960_595676883868095_4402519383864102183_n.jpg


СА ФБ...окретница 604 наводно...
 
После обнове ограде на стајалиштима у Булевару поново делови ограде нестају...
Ако једног дана град усвоји да ове оградице буду јединствене за Београд требало би да нађу неки модел који се не расклапа овако лако...као лего коцкице... :kafa:

img20150718150244.jpg
 
marrecar":mcsbvhsf je napisao(la):
Da nije ovo previsoko?
Не бих рекао. Увек ће се наћи неки крелац који ће налепити неку навијачку налепницу преко броја линије. Погледајте табле по граду и скоро да нема једне без налепница или жврљотина маркером. Мислим да сам по немачкој видео оне њихове табле на висини од око 3m и то не у урбаној средини где је вандализам овог типа вероватнији.
 
Čika Brana":qp5zcr3b je napisao(la):
[.... табле на висини од око 3m .... .
Kod nas bi trebalo da bude takva visina da kad se konj na konja popne ,
da ne može se dohvati .... otpilike bez 5 m nema vajde :)
 
Nisko je i 5m. Najbolje bi bilo da ih stave na visinu od 20m , tako da ne bi mogle konjine da se penju jedni na druge , osim ukoliko nisu cirkuzanti. E sad , jedina mana bi bila što ne bi bile baš funkcionalne , jer bi malo ko mogao da vidi šta piše. :)
 
Dobro to sto nece lako moci da se lepe nalepnice na table, ali opet stubovi su tu. Ne znam koja je druga prednost te visine, pa samo zamislite da ceo ovaj stub ne moze da stane u vasu sobu. Ne znam ni koliko ce uopste moci da se procita, font mora da se poveca poprilicno. A ako su ono "zvanicne" boje, poslednje dve prilicno bodu oci i bela slova se slabije vide.
 
Stalno posmatram ovu okretnicu i padaju mi ideje na pamet šta bi sve od nje moglo da se uradi, i ne mogu da verujem da ama baš nikom ne smeta ovaj korov koji tu raste godinama. Da li to nije nadležnost ni zelenila, ni direkcije, ni GSP-a, ni opštine Zemun, ni grada Beograda? Ako već nije, da li je moguće da ljudima koji rade ovde ne smeta?
Ostrvo je ogromno, stanica je po površino dosta veća i od AS Barajevo i AS Sopot, koje su u formatu stanica sa peronima, a izgleda ovako jadno i zapušteno.
1. Mogla bi da se posadi živa ograda oko celog ostrva, a ostrvo pretvori u park sa klupama i stazama.
2. Moglo bi da se posadi cveće po celom ostrvu i stanica bi sa vrlo malo ulaganja dobila potpuno moderan izgled, a preko sredine, između izlazne i ulazne stanice da se postavi kaldrmisana staza.
3. Uz malo veću investiciju, imao bih još nekih ideja, ali neću sada da maštam previše ovde...
 
Slažem se da ovo ovako ne treba, ali koja biljka, sem korova može da raste tu, a i ko bi došao u park da udiše sveže gasove iz autobusa?
 
Pa, u principu, može da se uradi i nešto slično kao u Surčinu. Tamo su na ostrvu okretnice staze i klupe, lepo pokošena trava, čini mi se čak i da je bila česma. Otpravnička kućica je na ostrvu, takođe, ali, hajde sad da ne preterujemo, u Bačkoj nema potrebe za tim, ali što se biljaka tiče, može da raste koja god hoćeš, to je najmanji problem, kada bi neko iz opštine/zelenila itd. imao volju da ulepša ono ruglo.
 
Што се тиче биљака, само да не расту амброзија, коприва и други јаки алергени ;)
 
Bitno da su stukli pecurke a negdje bi dobro dosle sad nema nikakvog stajalista stajliste prije okretnice banjica
20150819135606.jpg
 
Zna li ko kada će početi da se postavlja nova stajališna i terminusna infrastruktura?
Samo što nije stigao 01. oktobar i novi tarifni sistem, pa me interesuje da li će do tada biti postavljene nove table sa informacijom o zoni i svemu što je predviđeno (crvene, žute, zelene i plave).
Ko izvodi te radove, jel bio tender? Nadam se da će GSP raditi, jer se od sve ove razne šarolike postojeće infrastrukture, GSP pokazao kao ubedljivo najozbiljnija firma po pitanju ažuriranja informacija, zamene dotrajale i oštećene infrastrukture i dr.

Takođe se nadam da će DJP ovog puta angažovati osobu ili firmu za redovno ažuriranje mapi, i da je bar neko u direkciji shvatio da su mape dinamična struktura, i da se ne mogu odštampati jednom u deset godina i takve postavljati.
 
Весић ономад рече да ће до краја године бити изграђено преко 400 стајалишта. Пролази полако и девети месец ,а од тих чуда нема ни један стубић. Како ли мисле да изграде преко 400 стајалишта за три месеца све на свету није ми јасно... :?
 
Zar nije paradoks da se (po najavama gradskih celnika) nove zone uvode od 01.10.2015. a nove linije od 01.01.2016. godine?
Dolazimo do paradoksa da su linije i zone po njima nesto sto jedno sa drugim nema nikakve veze, a to u praksi nije tako.
Takodje, po ovim najavljenim planovima ispada da ce se stajalista 'raditi' (prepravljati) sada, pa opet za 3 meseca???
Mudro i racionalno?
Domacinski odnos?
 
Mudro jeste , a istovremeno i racionalno , ali samo za njih , jer će moći dva puta da uzmu %.
 
autobuska.jpg


Mali
korak ka naprednom Beogradu. Autobusko stajaliste kod BAS-a, slicno je i sa tramvajskim stajalistem.
 
Vrh