Šta je novo?

Стајалишта

Odgovorom Direkcije za javni prevoz utvrđeno je da u Direkciji ne mogu da pronađu akt kojim im je dozvoljeno korišćenje grba Grada za stajališta, ali tvrde da su ga imali. Baš sad su našli da ga IZLUČUJU.
Takođe ni Služba za informisanje Grada koja je Odlukom dužna da evidentira izdate dozvole za korišćenje grba baš slučajno nije poslala nikakav odgovor o pronalaženju te dozvole.
Biće da je čista koincidencija to što je Direkcija baš 10ak dana posle mog dopisa tražila obnavljanje dozvole za korišćenje grba, koja je inače trajna(!!!). I još su dobili dozvolu za srednji grb, a koriste mali.

http://www.dodaj.rs/f/1F/o1/PlZwuq5/001.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1A/GE/4J1dtVUI/002.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1X/3r/TY1oz9s/003.jpg
http://www.dodaj.rs/f/23/1W/10CuIric/004.jpg

Osim što je Direkcija potvrdila da nema obraza, još jednom je dokazala da je jedino sposobna da izlučuje razne stvari... :blah:
 
Nisu mogli da ga IZLUCE zi ahrive prosto nemogu da vjerujem ej pa arhiva sluzi za cuvanje dokumenata to joj je namjena , IZLUCIO im se dokumenat strasno
 
Дирекција за јавни превоз: Сужење свести.
2s8flgl.jpg
 
не разумем зашто је дозвољено да се поставе оне глупе наранџасте кутије по стајалиштима, колико год да среде стајалиште те кутије се никако не уклапају и право су ругло, најгоре што је упадљива боја па још и скрећу пажњу на себе
 
Ovo je kao stajalište u ulici Ugrinovački put, pored toga što je put sužen, stajališta su neprimetna, naročito ko prvi put ide tuda. Na stranu što su stajališta svakih 300m, sinoć je bilo stajanje tamo gde stoje ljudi, pošto se nijedna tabla ne vidi, a i treba da se pazi na rupe, ne znam ko je dopustio da prođe autobus onuda, veliki broj deonica nije ni za minibus bezbedna!
Izgled "stajališta" (izvinjavam se zbog kvaliteta, fotografisano je mobilnim telefonom)
048loET.jpg
 
orion":1u8etl6l je napisao(la):
не разумем зашто је дозвољено да се поставе оне глупе наранџасте кутије по стајалиштима, колико год да среде стајалиште те кутије се никако не уклапају и право су ругло, најгоре што је упадљива боја па још и скрећу пажњу на себе
Oprostio bih im kutije, kada bi sređivali stajališta. Definitivno su stajališta "24 sata" najneodržavanija stajališta, i u gradu i u predgrađu.
Zamisao je lepa, ali se ove stanice ubrzo pretvore u pravo ruglo.
 
Čim nestanu novine (tamo gde se postavljaju) , to se odmah pretvori u kantu za đubre.
 
Уопште није поента у папирним новинама, поента је да постоји реклама у виду кутије на свакој станици па да свима улази у подсвест и користе електронску верзију, шерују линкове итд. Ово има огромну финансијску вредност а и намећу се одговарајуће идеологије а користе се ресурси који припадају свима нама.

Ако некоме те кутије нису одвратне онда не знам шта је.

Ако већ постоје кутије требало би их уклопити у боју стајалишта, сад ће неко да каже да је та комунална боја бренд, али замислите да неком падне на памет да за бренд узме неку дречаво жуту и постави је на стајалиште. И наравно постављање кутије дебело да се наплати, прича о добротворима који одржавају стајалишта и још грађанима бесплатно деле новине су за малу децу или за ограсле који су несвесни која се лова врзи у тој врсти бизниса.
 
A kako ti nisu odvratne one reklame što ih radi Alma quatro i drugi koji se reklamiraju po stajalištima?
 
EUKALIPTUS":18nagtp9 je napisao(la):

Постоји ефикасно решење за овако нешто. Како у напреднијим државама постоје аутомати на новине већ деценијама, тако се могу направити и аутомати за 24 сата, а како су ове новине бесплатне, узимале би се уз помоћ месечне Бусплус картице. Дакле, аутомат би имао и "валидатор", и после валидирања избацивао би један примерак. Систем би аутоматски запамтио картицу и не би са истом маркицом могле да се узму новине поново.

Наравно, систем је скуп за нешто што би требало да су бесплатне новине, али не знам да ли се овакво раскрчмивање новина уопште исплати компанији?
 
И те како се исплати објаснио сам механизам
 
Не занимају ме те приватне компаније они гледају свој интерес. Медијски простор на станицама је један огроман ресурс о коме треба да се води рачуна колико и о националним фреквенцијама.
Ја сам тек овде на форуму сазнао из неког скрина који је допис радио београду ког скоро нико не слуша да су ови власници новина добили простор да се рекламирају а да заузврат одржавају стајалишта, а при доме нису ни своје кутије одржавали како треба.

Ништа немам против њих али је недопустиво шта им је градска институцијаа дозволила.
 
Znam ja da je to biznis, ali mi je mnogo manje odvratno da "24 sata" brendiraju svoje kante, i uređuju stajališta (kada bi to radili), jer je to najmanje agresivno reklamiranje. Mnogo mi više smeta ono što rade masel i almakvatro. Oni šareni autobusi su pre svega jedan strašan kič, i ne mogu da ih gledam koliko su mi užasni, a druga stvar, jako su nezgodni za saobraćaj, jer se onako šareni kamufliraju i manje su uočljivi.
Takođe mi jako smeta što lepe nalepnice preko prozora, iako je to zabranjeno (navodno može ako je rupičast papir, koji jako smeta kada se gleda, izaziva nistagmus i vrtoglavicu).
Ne branim "24 sata", niti smatram da su dobrotvori koji dele novine, ali je to najmanje agresivno reklamiranje.

stf":3l7rw1fk je napisao(la):
Постоји ефикасно решење за овако нешто. Како у напреднијим државама постоје аутомати на новине већ деценијама, тако се могу направити и аутомати за 24 сата, а како су ове новине бесплатне, узимале би се уз помоћ месечне Бусплус картице. Дакле, аутомат би имао и "валидатор", и после валидирања избацивао би један примерак. Систем би аутоматски запамтио картицу и не би са истом маркицом могле да се узму новине поново.

Наравно, систем је скуп за нешто што би требало да су бесплатне новине, али не знам да ли се овакво раскрчмивање новина уопште исплати компанији?

Jako je žalosno što nam treba takav sistem. Ako to treba da se primenjuje i u takve stvari da se ulaže zarad buđavih novina punih reklamnih flajera i kataloga, neka se odmah samouništimo da se ne razmnožavamo.

Predlažem da grad uvede govnomat na svakom stajalištu. Svako ima pravo da uzme jedan paket besplatnih govana.
 
Слажем се да је најмање агресивно рекламирање, то сад као кад би се релативизовало ово затварање прозора тиме да је раније био још један гори вид рекламирања а то је да ти пусте једну рекламу преко разгласа да је слушаш сво време док се возиш.

Више сам мислио на заштиту јавног интереса у финансијском смислу. А уклапање кутија може да се тумачи и као ствар укуса, легитимно је да неко каже да му се свиђају кутије.
 
Za 24 sata bi možda bilo rešenje da stanem prvi u red i da pokupim ceo tiraž. Pa da vidim da li bi onda babe i dede ustajale u 4 ujutru i čučale ispred stajališta dok ne dođu novine , pogotovu ako je zima i hladno. Mogli bi jedan dan , i onda bi se razboleli i ležali u krevetu. Sve ovo podseća na zauzimanje što bolje pozicije za ulazak u 50 na Ustaničkoj.
Ovo za izlepljene autobuse se slažem.
Malo su mi govnomati na svakom koraku , pa moram da ih imam i na stajalištima.
 
Ranije je bila samo trava ove godine nastupaju drvenaste forme , sledce godine ko zna

dsc01542.jpg
 
Nesto ozbiljno treba da se preduzme povodom parkiranja na Ustanickoj. Najgore su budale koji se parkiraju kod raskrsnice, pa onda sa neke strane dodje kamion sa robom i napravi haos. Danas je 50ici trebalo sigurno 10 minuta da udje u okretnicu jer su se nakupili autobusi koji su izlazili iz okretnice, otprilike njih 6 je izaslo. Puna zglobna 302 je isto cekala da udje. I onda kada je ona usla, 50 da krene, eto ti jos jednog izlazi. Izadje on, opet krene 50 da udje, naidje pametnjakovic sa 307 da izadje umesto da lepo saceka. I onda 50 rikverc, malo po malo pa izadje na Ustanicku ponovo u svoju traku. I konacno posle tih 10 minuta konacno udjosmo u okretnicu. I sve to zbog toga sto su se neki id*** parkirali sa jedne strane, a kamion morao da stane kod pekare da istovari robu. Prvi put kada je autobus usao u okretnicu i stao, napravi se neki cica pametan i nesto dobaci vozacu, nisam cuo sta je tacno rekao, a posle poceo da se raspravlja kako je glup, ne zna da se prepreci i da udje u okretnicu. Neka zena mu odgovara da ne lupeta, vozac nikako nije mogao da stane jer nijedna kola koja su dolazila u suprotnom smeru nisu stala da izadju autobusi iz okretnice, itd. Na kraju kada smo izasli, izasao vozac i samo sto nije napao cicu, sreca pa je bio razuman, a i tu su bili neki ljudi koji su osuli paljbu na tog cicu.
Ovo je jedan od najgorih primera ogromnog problema sa parkiranjem, gore nego kada se parkiraju ispred kladionica i zauzimaju mesta autobusima, pa kasne polasci. Jasno je istaknut znak na ulazu da je dozvoljeno samo vozilima javnog prevoz, taksi vozilima i vozilima koja dopremaju robu prodavnicama. Stanje na izlazu je katastrofa, puno rupa i ulegnuca, ja samo cekam dan kada ce neki autobus da se prevrne na stranu i povredi pesake, ne daj boze i ubije. Svaki put kada se tu nadjem ja pozurim da ne naidje neki autobus jer je to toliko strasno i nebezbedno.
 
Ustanicka je kao okretnica uvek bila problem. Prvo, kao privremena, postala je trajna tj. navodno se cekalo na izgradnji velikog terminusa u M.M. Lugu gde bi okretali i tramvaji. Mislim da sa terminusa treba izmesiti taksiste i tako bi omogucili da se ubaci jos par zglobova na linije koje tu okrecu.
 
Vrh