Šta je novo?

Славија - Краља Милана - Теразије

Takvim mastodon zgradama nije uopste mesto po centru. Smesno izgleda sa nasim malim ulicama. Vise pristaje sirokim bulevarima kao sto ima nbg
Koje su ovde 'male ulice'? Da li je prostor na Slaviji mali? Ili čistina sa druge strane koja uključuje park Manjež?

Ovaj blok nije 'ugušen' ni sa jedne strane, a uz to već sadrži jednu 'mastodont zgradu'.
 
Inače, evo, da nostalgija mine sve koji, nezavisno od projekta, smatraju da ovu "istorijsku celinu" treba sačuvati.
Od svega, meni će lično jedino nedostajati pekara/poslastičarnica "Zlata".
Screenshot_1.jpg
Screenshot_2.jpg
Screenshot_3.jpg
Screenshot_4.jpg

Imajte u vidu da su ove slike stare 8-9 godina, većina ovih lokala je odavno iseljena, zvrje prazni.
Ono što jeste šteta su ove zgrade:
Screenshot_6.jpg
Screenshot_5.jpg

Pak, kome OVO može da nedostaje!?
Screenshot_7.jpg
 
Inače, evo, da nostalgija mine sve koji, nezavisno od projekta, smatraju da ovu "istorijsku celinu" treba sačuvati.
Od svega, meni će lično jedino nedostajati pekara/poslastičarnica "Zlata".
Pogledajte prilog 170348Pogledajte prilog 170349Pogledajte prilog 170350Pogledajte prilog 170351
Imajte u vidu da su ove slike stare 8-9 godina, većina ovih lokala je odavno iseljena, zvrje prazni.
Ono što jeste šteta su ove zgrade:
Pogledajte prilog 170352Pogledajte prilog 170354
Pak, kome OVO može da nedostaje!?
Pogledajte prilog 170355
Ovo je pre svega sporno

Tobolarova-stedionica-1000x560.jpg
 
Зграда лево је имала још неколико спратова па је скраћена после рата. Треба јој се само вратити оригинална изглед.


WyyYZsE.png
 
@DzonTravolta A kome ti tačno pišeš sve ovo? :D Moram da pitam, pošto vidim da praviš nekakve scene i predstave i na ovoj i na srodnoj temi. A koliko god se trudio, ne uspevam da nađem nijedan post posle BXL2014-ovog predstavljanja novog rendera u kome je neko kukao na te stare propale udžerice. Kukanja na njih je bilo, ali ranije. Od objave ovih najnovijih rendera nije. Pa ne mogu da se zapitam šta ti znače sve te predstave i performansi?

A ako ti nešto znači, meni će nedostajati samo dve zgrade u Svetozara Markovića 43 i 47. i 49. Što sam takođe i ranije pisao i stoji arhivirano na ovoj temi.
Ispravka, stoji arhivirano na temi o Slaviji. Eve gi ovde.


A i ne razumem koja je tačno poenta koja ovde pokušava da se izgradi. Par ljudi je kukalo na stare udžerice što znači da svako sledeće preispitvanje neke izgradnje u gradu koji svi plaćamo i izdržavamo svojim parama je neosnovano ili nekorektno? Jel to poenta?


P.S.
Jedva čekam da vidim rešenje parkiranja. A i saobraćajnih tokova u ulicama okolo. Kad se nađe prvi dingospo koji poželi iz Kralja Milana da direktno skrene levo u Svetoza Markovića jer ga mrzi da ide obilaznim putem... A očekuje što kraći put do svoje garaže (ako je bude i bilo), jer bože moj, platio je 5.000 evra kvadrat tu. On zahteva.
 
Poslednja izmena:
Морам да признам да ово не изгледа уопште тако лоше,
далеко боље од садашњег стања и далеко боље од ових ругоба које су ту најављиване⬇️

IMG_1955.jpeg
IMG_1956.jpeg
IMG_1957.jpeg
 
Biće garaža na četiri podzemna nivoa. Citat iz građevinske dozvole:

и 351 паркинг местом уподземној гаражи од чега је 18 паркинг места за особе са посебним потребама и 3 паркингместа за депаданс дечије установе

Budući da kompleks ima 204 stana i 17 lokala, ne bi me čudilo da će garaža (ili bar jedan njen deo) biti javna. Izdavanje parkinga se pokazalo kao lukrativni pos'o u Beogradu, pa tako Hilton i Rajićeva, mlate ozbiljnu lovu sa svojim garažama.

Ipak, neće samo kopanje garaže rešiti sve saobraćajne probleme. Naprotiv, može stvoriti i gužve na mikrolokaciji.

Veliki problem ostaje kretanje pešaka na samoj Slaviji koji će izgradnjom Dekijeve zgrade, a pogotovo kompleksa češkog Sebrea u Mitićevoj rupi i na parceli prekoputa, još više dovesti do izražaja.

Ako ništa drugo, valjda bi zbog metro stanice u Mitićevoj rupi trebalo prokopati više podzemnih prolaza. Ali to je linija 2 koja će ko zna kada doći na red.
 
Biće garaža na četiri podzemna nivoa. Citat iz građevinske dozvole:
и 351 паркинг местом уподземној гаражи од чега је 18 паркинг места за особе са посебним потребама и 3 паркингместа за депаданс дечије установе
Hvala.

Znači 350 parking mesta za zgradu sa 204 stana. Znači očekuje se da svaki stan ima ili 1 ili 1,5 automobil. A radi se o ljudima koji će platiti po 5000 e kvadrat. Takvi nemaju po 1 auto po stanu. Biće veselo. Pored saobraćajnih gužvi i konfliktnih situacija, očekujem velika ''prelivanja'' automobila na okolne ulice. Ponajviše na Kralja Milutina pored NBS. Što automatski minira ideju o premeštanju dela linija iz Birčaninove, o čemu se pisalo na temi Slavija. Jer će je udaviti automobilima.

Pomnožiti to sa jedno 5-6, kada bi se izgradile ili nadogradile kulčine i na ostalim blokovima koji izlaze na Slaviju, i biće prava mala žurka.
 
Искрено сам разочаран. Овде су требали да примене решење из Кнеза Милоша са репликама фасада старих зграда у Светозара Марковића.
Него руши ли се и она најновија зграда у Светозара Марковића?
 
Искрено сам разочаран. Овде су требали да примене решење из Кнеза Милоша са репликама фасада старих зграда у Светозара Марковића.
Него руши ли се и она најновија зграда у Светозара Марковића?
Meni je napredak, a ovi su neozbiljni, vec sesti put iznose nove i drugacije rendere, nadam se da ni ovo nije konacno i da ce sledeci biti jos bolji 😁
 
Ова зграда је пример архитектуре седамдесетих или најкасније осамдесетих. Ако су желели модерну архитектуру, онда је могло нешто модерније и више у духу 21.века.
 
Biće garaža na četiri podzemna nivoa. Citat iz građevinske dozvole:



Budući da kompleks ima 204 stana i 17 lokala, ne bi me čudilo da će garaža (ili bar jedan njen deo) biti javna. Izdavanje parkinga se pokazalo kao lukrativni pos'o u Beogradu, pa tako Hilton i Rajićeva, mlate ozbiljnu lovu sa svojim garažama.

Ipak, neće samo kopanje garaže rešiti sve saobraćajne probleme. Naprotiv, može stvoriti i gužve na mikrolokaciji.

Veliki problem ostaje kretanje pešaka na samoj Slaviji koji će izgradnjom Dekijeve zgrade, a pogotovo kompleksa češkog Sebrea u Mitićevoj rupi i na parceli prekoputa, još više dovesti do izražaja.

Ako ništa drugo, valjda bi zbog metro stanice u Mitićevoj rupi trebalo prokopati više podzemnih prolaza. Ali to je linija 2 koja će ko zna kada doći na red.
Ovo za Čehe je novo za mene, o čemu se radi?
 
Ovo za Čehe je novo za mene, o čemu se radi?
Češka kompanija SEBRE koja priprema izgradnju Marine Dorćol, preuzima Mitićevu rupu i onaj plac prekoputa gde je parking. To najavljeno mislim još 2021. kada je gospodar Vučić bio u Pragu. Tada je čak pričao i kako je video rendere, i kako će kompleks biti povezan mostićem preko Beogradske ulice (pominjao nekakve kapije, znate kako on priča), ali su kasnije iz SEBRE-a govorili kako će, u skladu sa zakonom, raspisati arhitektonski konkurs za Slaviju (na kom će na kraju "pobediti" češki arhitekta Stanislav Fiala koji im inače radi sve projekte, prim HJ :D )
 
Sudeći po trenutno aktuelnim renderima, trotoari i profil ulice će nakon izgradnje izgledati ovako:
Slavija kanjon trotoar.jpg


Realno, bolje nek im daju da grade na celoj površini do visine NBS nego da prave onaj golubarnik i da prave ovako istureno iznad trotoara. Bićemo ko južnjačke čaršije na steroidima.
 
Јел на крају руше цео низ у Светозара Марковића?
 
Kakva ludost ta tri sprata na krovu. Nešto kao ovo u Kaluđerici Pogledajte prilog 170333
Mislim da su dodatni spartovi ka Slaviji opravdani, ali način na koji su rešeni malo žulja oko. Ovo je izuzetno bitno mesto i traži reprezentativna rešenja.
Da ne dužim, usečeni 9. sprat nepotrebno potencira masu poslednja tri. Moralo je to puno bolje.
(Ipak, još ima vremena za korekcije/poboljšanja)
 
Poslednja izmena:
Vrh