Čeka se izmena nekog zakona po kome je nemoguće graditi nove aerodrome u BiH, u istom je paketu valjda i aerodrom Bihać.Šta bi sa aerdromom u Trebinju? Jel se gradnja otkazala?
Која је перспектива аеродрома Требиње узимајући у обзир близину аеродрома у Дубровнику, Тивту, Мостару, Подгорици и то да ће се једном изградити и јадранско-јонски аутопут/брзи пут чиме ће ови аеродроми бити још ближи? Такође, цијела источна Херцеговина нема ни 100 000 становника?! Много би боље било да направе брзи пут од Требиња до Вишеграда.Šta bi sa aerdromom u Trebinju? Jel se gradnja otkazala?
Po meni bi taj pravac trebalo produžiti do Bijeljine. Na taj način bi se dosta rasteretio i A2, pogotovo sa vozilima koji dolaze iz pravca NS/SU i dobio bi se alternativan pristup HN/Bokakotorskom zalivu.Која је перспектива аеродрома Требиње узимајући у обзир близину аеродрома у Дубровнику, Тивту, Мостару, Подгорици и то да ће се једном изградити и јадранско-јонски аутопут/брзи пут чиме ће ови аеродроми бити још ближи? Такође, цијела источна Херцеговина нема ни 100 000 становника?! Много би боље било да направе брзи пут од Требиња до Вишеграда.
Uh lepo maštate. Ali koliko je realno da se gradi brza saobraćajnica koja prolazi kroz retko naseljeni kraj kao što je Romanija. Koja bi koštala sigurno nekoliko milijardi. Kad god sam prolazio tim putem nije bilo nekog saobraćaja koji bi opravdao tako skup projekat. I kako savladati onaj uspon od Vlasenice do H. Pijeska. To je nekih 500m nadmorske visine na 10km vazdušnom linijom.
У мјесту Тугово пратећи конфигурацију терена траса почиње успон на планину Јавор. Проласком сјеверо-источним обронцима планине Јавор траса пролази кроз предјеле Горњег Залуковика те тунелом испод врха Жеженице излази у Краљево поље на коту 1070 m.n.m.м Успоном на планину Јавор, на стационажи km 100+000.00, траса долази на висораван Романију подручје са повољнијом конфигурацијом терена и мање насељеним подручјем, али са неповољнијим климатским условим.
Tokom sastanka, gradonačelnik Zvornika Bojan Ivanović uputio je molbu resornom ministru Čubriloviću da ovo ministarstvo finansira rekonstrukciju magistralnog puta Karakaj-Divič u dužini od 8 kilometara. Riječ je o prometnoj dionici kojom dnevno pređe više od 20 000 vozila, a koja je prilično oštećena i koja je posljednji put rekonstruisana prije 21 godinu. U cilju poboljšanja putne infrastukture i podizanja nivoa bezbjednosti saobraćaja na području Grada, u Zvorniku će ove godine biti realizovan projekat izgradnje puta Zvornik-Šćemlija-Oraovac, u dužini od 2,4 kilometra. Na ovaj način će se rasteretiti saobraćaj na dionici Zvornik – Karakaj i ujedno omogućiti da se iz centra grada u Oraovac stigne za manje od pet minuta.
вијест од прије пар данаZna li se nešto o otvaranju novog gp Gradiška sa Hrvatske strane, kada će se to dogoditi?
Ove zaboravih ali polako ali sigurno asfalt odlazi iz centra Trebinja
Pogledajte prilog 197966
Ploče su bas debele
Pogledajte prilog 197967
Ivicnjaci isto jaki
Pogledajte prilog 197968
Ovde se vidi da su crveni da su asfalt stavili preko ploca na pojedinim delovima
Pogledajte prilog 197969
Strana ceka radove
Pogledajte prilog 197970
Uradjena strana
Pogledajte prilog 197971
Izgleda da idu u krug oko bloka
Pogledajte prilog 197973
Stavili su ove info za parking ali mozga bez prilikom postavljanja
Pogledajte prilog 197974
Evo iz drugog ugla kako lose to izgleda
Pogledajte prilog 197975
Samo da je stavljen pre pešačkog