Nisam baš shvatio ovo za mostove preko Save.
Prvi je kod Obrenovca
Drugi je onaj koji mi gradimo kod Sremske Rače (Kuzmin - Rača - Bijeljina). Oba puta, i onaj iz RS i iz FBiH se spajaju na ovaj most (po planovima).
Treći je deo linije Loznica - Šabac - Ruma - Novi Sad.
Za prvi je logičan pravac bio po obaloutvrdi preko Umke, koja bi osim što dovodi ljude na obalu koja generiše 65% tražnje, predstavlja i najkraću vezu, i bolje pokriva prigradska kretanja, rešava pitanje uslova plovidbe, zaštite od prirodnih katastrofa, međugradski biciklistički koridor, uspostavljanje turističko-ugostiteljske zone, ubrzavanje železnice za zapad Srbije i Crnu goru kroz jedinu ravničarsku zonu gde je to moguće i isplativo, i omogućava najbrži i najpraktičniji regionalni metro.
Drugi je mogao biti rešen trećim, da se umesto velike Save premosti manja Drina.
Bolje pitanje je imaju li paralelni autoputevi na rastojanjima po 50km jedan od drugog stvarno potencijal za 12000+ vozila na sat dnevno srednje u toku godine?
Ploče-Sarajevo-Svilaj i Banja Luka-Doboj-Tuzla-Loznica mislim da bi imao, ostalo ne.
Kada bih još rekao da treba da tamo gde nema kritičan obim traže da se prave putevi na način da ili imaju široke bankine, ili paralelne atarske puteve sa tvrdom podlogom, da se rekonstruišu tako da se dvorištima i poslovnim sadržajima pristupa isključivo preko servisnih saobraćajnica, preusmere što više van naselja sa smanjenim brojem uključenja i isključenja, da na svakom isključenju imaju trake za levo i desno skretanje, da sva stajališta autobusa imaju niše sa dovoljno dugom trakom za uključivanje i isključivanje, da imaju punktove za proveru osovinskog opterećenja na određenim tačkama, optužili bi me da promvišem nenaprednu diktaturu, ili švedsko-norveški seksualni liberalizam, odnosno, svetogrđe prema zlatnom dobu.