Šta je novo?

Република Српска

Zemljani, ima ucrtano na open street map (https://www.openstreetmap.org/#map=18/42.71015/18.37783), to je dio buduće obilaznice na istočnoj strani grada.
Hvala, a da li se zna šire koji je plan: tunel gore povezivanje sa putem za Bileću, povezivanje dole sa putem za Herceg Novi (kuda ako je između brdo?), putem za Dubrovnik...? Ili ide samo povezivanje tu blizu na put za Nikšić?
Što se tiče obilaznice Trebinja, a s obzirom na liniju Bileća-Trebinje-Dubrovnik, ja sam uvek mislio da je kraća i pravija zapadna obilaznica, pa i autoput sa vezom gore ka Višegradu i ostatku Srbije, nisam očekivao ovo na istoku.
 
Sve što znam je ovo https://www.akta.ba/investicije/projekti/112685/gradi-se-velika-obilaznica-oko-trebinja. Na osnovu toga može samo da se pretpostavi kuda će ići ta istočna obilaznica. Aleksina Međa je mjesto odvajanja prema Herceg Novom. Petrina je obodi dio Trebinja, pa pretpostavljam da neće biti tunel kroz brdo nego će ići obodom brda. Izgleda da u prvoj fazi se povezuje samo na put za Nikšić, a da je druga faza (koja još nije ugovorena) spajanje sa putem za Bileću.

Za Dubrovnik jeste kraći put zapadnom obilaznicom, ali za Herceg Novi je kraći istočnom obilaznicom. Mislim da u sezoni više ljudi ide ka HN nego ka Dubrovniku. Možda su se zbog toga odlučili na istočnu obilaznicu.

Iz ovog teksta gore se nazire da rade i neku vrstu zapadne obilaznice, koja bi spojila puteve Mostar - Trebinje i Trebinje - Dubrovnik vjerovatno tamo zapadno od Grada Sunca. Time bi se saobraćaj na relaciji Mostar - Dubrovnik značajno skratio, a istovremeno i udaljio od samog Trebinja.
 
doboj.png


Izgleda da su trasirali sve do Medakova, a ugovorili su sa nekim Turcima sve do Ozimice.
 
Био би, нисам видео нигде детаљну трасу, не знам ни да ли има бар идејно решење! На неколико места је јако незгодна траса!
 
Потпуно сам заборавио на овај пројекат ЦИПа из 1996-е. Ако ово направе биће то огромна ствар. Ако ради CRBC а то је изузетно озбиљна компанија онда ће и бити урађено!
 
Последњи минут је јако битан. Кина ће градити на основу обавезница путеве по Реп. Србској!
 
Ovo gore je baš stari plan, brzi put se koliko znam po novim planovima ne penje na prevoj između Foče i Tjentišta, već bi trebalo da ide trasom sadašnjeg puta ka Šćepan Polju do Bastasa pa novim mostom preko Drine i onda dolinom Sutjeske skroz od njenog ušća u Drinu do Tjentišta. I mislim da ostaje dolinom Drine što je geografski i najpogodnije.
 

339429101_614257060177341_7271940744343919887_n.jpg


339412023_456340390009317_5304141629816160409_n.jpg


rotor-olimpijskih-pobjednika.jpg


45.jpg

Izvor za fotografije: https://banjaluka.rs.ba/

img-44dd9499c2ef08138d76dd35fef8bfa2-v-jpg.4911533


 
Poslednja izmena:
Na osnovu ovoga deluje da je trasirano oko 10 km do sada, sto znaci da su negde na oko 50% trasiranja.
 
Banjaluka za 15 dana počinje graditi najveći i najluksuzniji hotel koji otvara potpuno nove perspektive.

Poručio je ovo gradonačelnik, Draško Stanivuković otvarajući "Dunav biznis forum" koji se održava u Banjaluci.


Za 15 dana krećemo da gradimo najveću, najluksuzniju investiciju. Do sada sam govorio da je ova investicija vrijedna 70 miliona KM, ali ipak se radi o eurima i više od toga. Tako sam informisan na zadnjem sastanku“, rekao je Stanivuković.

U svojim ranijim izjavama, rekao je da će hotel biti visok oko 110 metara, te da će stvoriti nova radna mjesta- biće zaposleno oko 500 ljudi.

Prema njegovim riječima gradska administracija već vidjela projekt za hotel Palace, ali da će projekt biti prezentiran javnosti od strane investitor, kompanije Zepter.

Podsjetimo, 28. februara završen je projekt rušenja starog dijela hotela.

 
Sad da je pameti, pa da oni lepo dogovore sa ovima iz federacije, produže te cevke do Neuma, i da se tamo na spoljašnjoj strani malog poluotrva ili na samom špicu napravi neki LNG terminal pa da postoji i opcija prepumpavanja unazad ka nama zlu ne trebalo, ili kad je LNG jeftiniji (a vrlo često jeste) od dostave dugolinijskim gasovodima. Svima dobro.
 

Почело рушење старог дијела хотела „Палас“

IMG-6265.jpg


Fwf7-H_WIAUGzda


Почело је рушење старог дијела хотела „Палас“, а након тога слиједи и изградња новог, луксузног хотела.

Поручио је ово градоначелник, Драшко Станивуковић, који је данас обишао градилиште, истакавши да је ово подвиг вијека, те да је на овај дан Бања Лука дуго чекала.

-Дан који Бања Лука чека пуне 43 године данас је дошао. Знам да је тешко повјеровати, чак и мени који на овом пројекту перманентно радим пуне двије године. На мјесту ових рушевина родиће се нови симбол Бање Луке – рекао је градоначелник.

Додатно, поручио је како је пресрећан и препоносан, те најавио презентацију новог хотела, која ће бити одржана сутра.

-Пресрећан сам и препоносан, јер смо успјели оно што нико прије нас није. Позивам све суграђане да сутра од 13.30 часова код говорнице присуствују презентацији ремек дјела – макете новог хотела – истакао је он.
Izvor: banjaluka.rs.ba

Za sutra je najavljena prezentacija projekta.
 
Vrh