Poslednji put sam se vozio ovom prugom, do Bijeljine 1999. Tom prugom je saobraćao šinobus, nije elektrifikovana. I tada je bila u katastrofalnom stanju, ponajviše most preko kojeg je šinobus prelazio sa 5km/ h. Mislim i da je to i ponajveći razlog zasto je saobraćaj prekinut, čini mi se 2005.te.Nadam se da je prilikom projektovanja deonice Vukosavlje - Brčko planirana i paralelna trasa za železničku prugu. Na ovaj način se minimalizuju troškovi izgradnje pruge koja bi se morala graditi u narednom periodu prema Srbiji.
Nedostaje železnička deonica od Modriče ka Brčkom. Kroz Brčko postoji pruga kroz grad i ž. stanica. Zatim nedostaje pruga na deonici Brčko - Bijeljina. Od Bijeljine do granice sa Srbijom postoji trasa pruge (koja poslednjih oko 15 godina nije u upotrebi) i postoji železnički most preko Save. Za kompletiranje ove pruge, koja je po mom mišljenju, od vrhunskog nacionalnog interesa, nisu potrebna velika sredstva. Dovoljan je jedan elektrifikovani kolosek. Teren tj. reljef je pogodan za izgradnju. Potencijalno najteža gradska deonica kroz Brčko je već rešena. Most preko Save postoji. Kada bi se i veliki deo trase rešio zajedno sa trasiranjem autoputa to bi dodatno smanjilo troškove
Most je metalni sa drvenim pragovima. Sećam se da su pragovi na mestima toliko propali da se kroz njih mogla videti voda.
Hoću da kazem, da od remonta nema nista. Sve bi moralo biti ponovo izgradjeno.