Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.659
- Pohvaljen
- 49.247
Kad treba da tegliš građevinske materijale do/iz stana itekako ti nije svejedno da li imaš 20 metara ili 2 km. Mrzi me da nabrajam ostale primere jer sam ih već ispisivao x puta na ovoj i drugim temama.
Da automobili zauzimaju najviše prostora po korisniku, to stoji. Ali aj da se vratimo na priču sa Trgom. Kakve veze ima Trg sa odvikavanjem ljudi od korišćenja kola? Objasnite mi, na koji način vi mislite da će tih par stotina kvadrata kaldrme na njemu nekoga da odvikne da koristi kola?
Na Trgu su za privatne automobile najzastupljenija dva pravca: Francuska-Kolarčeva i Kolarčeva-Makedonska-pa ka tunelu.
Kaldrma ni na koji način neće obeshrabriti ove što iz Kralja Milana preko Kolarčeve idu u Dečansku pa u tunel. Prvo, zato što moraju tuda. A drugo, zato što je njihova prosečna brzina kretanja sad ostala ista kao i ranije. Jer kao što ih sad usporava kaldrma, ranije ih je usporavao pešački prelaz između hotela i Staklenca. Tako da kao što je vozač tuda nekad išao 20 na sat, ići će i sad. Ništa nije promenjeno.
Drugi pravac je Francuska-Kolarčeva. Taj pravac koriste oni koji putuju ka Dorćolu, a to su mahom oni koji tu i žive. I verujte mi, ma koliko njima bio pun kufer svega pa i gužvanja u saobraćaju, mnogi od njih moraju da koriste kola. Tu su zatim i brojni ljudi koji idu na posao u centar, da obave neke poslove, ili studenti koji idu na fakultet. A uprkos mitovima i pričama, ne živi svako od njih na metar od stajališta 22 ili 41.
Tako da ja zaista ne uspevam da uhvatim svrhu postojanja ovakve anti-tenk kaldrme. Koga je tačno ona trebalo da uspori i da ogadi? Koliko je u tome uspela? Šta se tačno njome dobilo? Jedino što vidim da je uspela je da postane šteta i iritacija za korisnike, kako automobila, tako i javnog prevoza. Koji je samo postao još neudobniji i još sporiji.
Samo čekam da se nađe neko pametan da predloži istu kaldrmetinu i na Terazijama, Slaviji, Savskom i Pašićevom trgu, pa da možemo da kažemo da smo dostigli vrhunac besmisla i gluposti.
Da automobili zauzimaju najviše prostora po korisniku, to stoji. Ali aj da se vratimo na priču sa Trgom. Kakve veze ima Trg sa odvikavanjem ljudi od korišćenja kola? Objasnite mi, na koji način vi mislite da će tih par stotina kvadrata kaldrme na njemu nekoga da odvikne da koristi kola?
Na Trgu su za privatne automobile najzastupljenija dva pravca: Francuska-Kolarčeva i Kolarčeva-Makedonska-pa ka tunelu.
Kaldrma ni na koji način neće obeshrabriti ove što iz Kralja Milana preko Kolarčeve idu u Dečansku pa u tunel. Prvo, zato što moraju tuda. A drugo, zato što je njihova prosečna brzina kretanja sad ostala ista kao i ranije. Jer kao što ih sad usporava kaldrma, ranije ih je usporavao pešački prelaz između hotela i Staklenca. Tako da kao što je vozač tuda nekad išao 20 na sat, ići će i sad. Ništa nije promenjeno.
Drugi pravac je Francuska-Kolarčeva. Taj pravac koriste oni koji putuju ka Dorćolu, a to su mahom oni koji tu i žive. I verujte mi, ma koliko njima bio pun kufer svega pa i gužvanja u saobraćaju, mnogi od njih moraju da koriste kola. Tu su zatim i brojni ljudi koji idu na posao u centar, da obave neke poslove, ili studenti koji idu na fakultet. A uprkos mitovima i pričama, ne živi svako od njih na metar od stajališta 22 ili 41.
Tako da ja zaista ne uspevam da uhvatim svrhu postojanja ovakve anti-tenk kaldrme. Koga je tačno ona trebalo da uspori i da ogadi? Koliko je u tome uspela? Šta se tačno njome dobilo? Jedino što vidim da je uspela je da postane šteta i iritacija za korisnike, kako automobila, tako i javnog prevoza. Koji je samo postao još neudobniji i još sporiji.
Samo čekam da se nađe neko pametan da predloži istu kaldrmetinu i na Terazijama, Slaviji, Savskom i Pašićevom trgu, pa da možemo da kažemo da smo dostigli vrhunac besmisla i gluposti.