Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Kad treba da tegliš građevinske materijale do/iz stana itekako ti nije svejedno da li imaš 20 metara ili 2 km. Mrzi me da nabrajam ostale primere jer sam ih već ispisivao x puta na ovoj i drugim temama.

Da automobili zauzimaju najviše prostora po korisniku, to stoji. Ali aj da se vratimo na priču sa Trgom. Kakve veze ima Trg sa odvikavanjem ljudi od korišćenja kola? Objasnite mi, na koji način vi mislite da će tih par stotina kvadrata kaldrme na njemu nekoga da odvikne da koristi kola?

Na Trgu su za privatne automobile najzastupljenija dva pravca: Francuska-Kolarčeva i Kolarčeva-Makedonska-pa ka tunelu.
Kaldrma ni na koji način neće obeshrabriti ove što iz Kralja Milana preko Kolarčeve idu u Dečansku pa u tunel. Prvo, zato što moraju tuda. A drugo, zato što je njihova prosečna brzina kretanja sad ostala ista kao i ranije. Jer kao što ih sad usporava kaldrma, ranije ih je usporavao pešački prelaz između hotela i Staklenca. Tako da kao što je vozač tuda nekad išao 20 na sat, ići će i sad. Ništa nije promenjeno.

Drugi pravac je Francuska-Kolarčeva. Taj pravac koriste oni koji putuju ka Dorćolu, a to su mahom oni koji tu i žive. I verujte mi, ma koliko njima bio pun kufer svega pa i gužvanja u saobraćaju, mnogi od njih moraju da koriste kola. Tu su zatim i brojni ljudi koji idu na posao u centar, da obave neke poslove, ili studenti koji idu na fakultet. A uprkos mitovima i pričama, ne živi svako od njih na metar od stajališta 22 ili 41.

Tako da ja zaista ne uspevam da uhvatim svrhu postojanja ovakve anti-tenk kaldrme. Koga je tačno ona trebalo da uspori i da ogadi? Koliko je u tome uspela? Šta se tačno njome dobilo? Jedino što vidim da je uspela je da postane šteta i iritacija za korisnike, kako automobila, tako i javnog prevoza. Koji je samo postao još neudobniji i još sporiji.

Samo čekam da se nađe neko pametan da predloži istu kaldrmetinu i na Terazijama, Slaviji, Savskom i Pašićevom trgu, pa da možemo da kažemo da smo dostigli vrhunac besmisla i gluposti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657164#p657164:20u1lek6 je napisao(la):
Markoni1 » 05 Sep 2019 08:27 am[/url]":20u1lek6]Koliko je koštala rekonstrukcija? I nisu mogli da završe ovo lepo, sve sami fuš.
29b2626386c79f2ccaadb9259ea0080c.jpg
f5819c636306056950e488930ce38dda.jpg
db4866c1beb2a7496759f2aac4aab6bf.jpg
61287e0c91b225a8cca3a6c09e8b24fa.jpg


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Ovo uklopiti i zavrsiti je za “Srbe” u 21 veku usred Evrope
jos uvek visa matematika. Verovatno jos uvek razmusljaju jako
 
Znaci ljudima koji zive u centru onemoguciti da imaju automobile da bi oni koji nisu iz centra mogli da se parkiraju kada krenu u cenrar? zanimljivo..
 
Bender Rodriguez":31nmwh6p je napisao(la):
Kad treba da tegliš građevinske materijale do/iz stana itekako ti nije svejedno da li imaš 20 metara ili 2 km. Mrzi me da nabrajam ostale primere jer sam ih već ispisivao x puta na ovoj i drugim temama.

Da automobili zauzimaju najviše prostora po korisniku, to stoji. Ali aj da se vratimo na priču sa Trgom. Kakve veze ima Trg sa odvikavanjem ljudi od korišćenja kola? Objasnite mi, na koji način vi mislite da će tih par stotina kvadrata kaldrme na njemu nekoga da odvikne da koristi kola?

Na Trgu su za privatne automobile najzastupljenija dva pravca: Francuska-Kolarčeva i Kolarčeva-Makedonska-pa ka tunelu.
Kaldrma ni na koji način neće obeshrabriti ove što iz Kralja Milana preko Kolarčeve idu u Dečansku pa u tunel. Prvo, zato što moraju tuda. A drugo, zato što je njihova prosečna brzina kretanja sad ostala ista kao i ranije. Jer kao što ih sad usporava kaldrma, ranije ih je usporavao pešački prelaz između hotela i Staklenca. Tako da kao što je vozač tuda nekad išao 20 na sat, ići će i sad. Ništa nije promenjeno.

Drugi pravac je Francuska-Kolarčeva. Taj pravac koriste oni koji putuju ka Dorćolu, a to su mahom oni koji tu i žive. I verujte mi, ma koliko njima bio pun kufer svega pa i gužvanja u saobraćaju, mnogi od njih moraju da koriste kola. Tu su zatim i brojni ljudi koji idu na posao u centar, da obave neke poslove, ili studenti koji idu na fakultet. A uprkos mitovima i pričama, ne živi svako od njih na metar od stajališta 22 ili 41.

Tako da ja zaista ne uspevam da uhvatim svrhu postojanja ovakve anti-tenk kaldrme. Koga je tačno ona trebalo da uspori i da ogadi? Koliko je u tome uspela? Šta se tačno njome dobilo? Jedino što vidim da je uspela je da postane šteta i iritacija za korisnike, kako automobila, tako i javnog prevoza. Koji je samo postao još neudobniji i još sporiji.

Samo čekam da se nađe neko pametan da predloži istu kaldrmetinu i na Terazijama, Slaviji, Savskom i Pašićevom trgu, pa da možemo da kažemo da smo dostigli vrhunac besmisla i gluposti.
Тегљење грађевинског материјала? Колико често? Ко? За чије потребе? Ово је толико бесмислено да не знам ни како да одговорим. Прво, зато што се подразумева да станари имају прилаз и паркинг а друго зато што су то толико ретке ситуације да уопште овде нису тема као сталан проблем.

Што се транзитера и Дорћолаца тиче, управо се о њима ради. Дорћол има Цара Душана па надаље и Тадеуша Кошћушка па надаље. Ако баш хоће преко Трга, нека ломе кола.

Краља Милана? Већина тих који иду кроз краља Милана уопште не морају туда него их мрзи да иду алтернативама па онда нека ломе кола.
 
Nadam se da će ovi "hejteri automobila" imati isti stav za koju godinu kada budu imali bebe ili malu decu, kao i kad im roditelji ostade i budu jedva pokretni.

Za genijalno pitanje "kakav gradjevinski materijal" nek odgovor bude krajnje jednostavan.
Evo, na primer, ništa više od kante "jupola", ili "maxipola"
Jer gle čuda i ovi po centru nekada moraju da kreče stan, ako ništa više

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Ја управо рекох да станари имају прилаз и паркинг. И опет говорим, проблем нису станари него транзитери.
 
Najjace mi je kad ukinu parking mesta na ulici za stanare, kao pesacka zona, centar je odlicno povezan sa svim delovima grada gradskim prevozom, sta ce im kola...ali zato se na ulici ostave parking mesta za zaposlene u drzavnim firmama. Nece valjda elita javnog servisa da se guzva u javnom prevozu sa plebsom. Cela Gracanicka, jedno desetak mesta, su rezervisana za drzavne sluzbenike i jedno mesto za Madjare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657320#p657320:2ldju9iu je napisao(la):
Astrotrain » Čet Sep 05, 2019 7:44 pm[/url]":2ldju9iu]Тегљење грађевинског материјала? Колико често? Ко? За чије потребе? Ово је толико бесмислено да не знам ни како да одговорим. Прво, зато што се подразумева да станари имају прилаз и паркинг а друго зато што су то толико ретке ситуације да уопште овде нису тема као сталан проблем.
Prvo, veruj mi, i to se dešava češće nego što misliš. Od 365 dana u godini dođe jedno 50ak kad bi maltene bubreg dao da imaš mogućnost da nešto ili nekog povezeš kolima. Nije to toliko retko.
A drugo, građevinski materijal sam naveo kao jedan od primera. Zato što me mrzi da opet ispisujem sve. Ali ajde evo ispisaću opet: dakle, radovi u kući, namirnice iz nedeljne kupovine, neki nameštaj ili predmet, neko od gostiju (npr familija iz drugog mesta), neki slabo pokretan član porodice, neka važna stvar koju ne možeš da nosiš u rukama (bilo zbog vremena bilo zbog dimenzija)... Veruj mi, itekako se dešavaju takve situacije kad bi dao sve da možeš da zaustaviš kola ispred ulaza odnosno na nekom obližnjem mestu. Podvlačim ovo ''zaustaviš'', ne parkiraš.
Што се транзитера и Дорћолаца тиче, управо се о њима ради. Дорћол има Цара Душана па надаље и Тадеуша Кошћушка па надаље. Ако баш хоће преко Трга, нека ломе кола.
Namerom da kazniš tranzitere, samo bi kaznio stanovnike i radnike u centru. Tranzitera kroz centar će biti manje kad se napravi novi most na mestu Starog savskog i kad se prokopa tunel do 29. novembra. Ti automobili su oni koji vama najviše bodu oči u centru. Ajde ovako - strpite se bar dok se ne naprave ta dva projekta pa onda posle donosite sud o svemu tome. Da, nažalost potrajaće dok se to ne desi ali ajde da sačekamo to pa onda da pričamo dalje. :?

Ti lepo razumno kažeš da nisu problem stanari nego tranziteri i to je korektno od tebe. Ali kažnjavanjem/potiskivanjem tranzitera, pogodio bi i stanare. I one koji rade u centru. I one koji tu studiraju, kao i one koji idu da obave nešto (poslovne aktivnosti ili kupovina).
Краља Милана? Већина тих који иду кроз краља Милана уопште не морају туда него их мрзи да иду алтернативама па онда нека ломе кола.
Ok, na koje alternative misliš? Ne kažem da ih nema, ali nije baš svejedno odakle krećeš. Nije svejedno da li si na Slaviji i hoćeš na NBG ili si se, iz ma kog razloga, upravo uključio u kolovoz Kralja Milana prekoputa Beograđanke i hteo ne hteo, moraš da ideš na NBG trasom KM - Kolarčeva - Dečanska - Tunel pa dalje... jer nemaš kako drugačije. Na primer... Samo navodim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657164#p657164:1gyco0dj je napisao(la):
Markoni1 » 05 Sep 2019 08:27 am[/url]":1gyco0dj]Koliko je koštala rekonstrukcija? I nisu mogli da završe ovo lepo, sve sami fuš.
29b2626386c79f2ccaadb9259ea0080c.jpg
f5819c636306056950e488930ce38dda.jpg
db4866c1beb2a7496759f2aac4aab6bf.jpg
61287e0c91b225a8cca3a6c09e8b24fa.jpg


Sent from my SM-G970F using Tapatalk
hoces 99% zavrseno, sa nezavrsenim detaljima, pre roka--- ili da jos bude zatvoreno??
 
jlaki":10mhab2q je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656946#p656946 je napisao(la):
SerbPacker » 04 Sep 2019 11:37 am[/url]":10mhab2q]
jlaki":10mhab2q je napisao(la):
Znači deca nisu odgovornost roditelja kada su u pešačkoj zoni?

U gradu se živi sa drugim ljudima i treba se imati obzira za potrebe drugih ljudi. Vrabac je učesnik u saobraćaju, kao što je to dete učesnik u saobraćaju, čak i u Knez Mihailovoj ulici. Obaveza roditelja je da na dete pazi, dok ga ne nauči da se samo snalazi i pazi samo, isto kao što je i obaveza vozača Vrapca da pazi na ostale učesnike u saobraćaju (da napomenem i taj deo da ne bude da ikoga aboliram odgovornosti).

Pešačka zona nije neka anarhična zona gde ko hoće može da se kreće kao muva bez glave ili kao da sam živi u gradu. A to što je ovo neshvatljivo kao što je neshvatljiv koncept biciklističke staze pa se njima nonštalantno šeta jednako kako se taksisti zaustavljaju u žutim trakama, to je sve stvar građanskog vaspitanja koje ovde izostaje. Ili možda država izostaje odande gde bi trebalo da bude prisutna, evo ne znam.

Čemu onda "pešačka zona" pa svako će "da se pazi".
Dakle u pešačkoj zoni je "pravo prvenstva" regulisano kako?
Ako neko ide u pešačku zonu jer računa da tamo može biti siguran od vozila, to je zabluda?
Ako pešak ide sporo i ne može brže, da li "vrabac" mora to da poštuje ili ovaj mora da mu se skloni?


Sent from my moto g(6) play using Tapatalk


Evo napraviću ti poređenje, je l' smatraš korektnim ponašanje da pešak iz mrtvog ugla za vozača iskoči na pešački prelaz neobazrivo, jer bože moj ima apsolutnu prednost, ili da biciklista namerno udari pešaka koji se kreće biciklističkom stazom, jer takođe ima prednost na toj površini? Za mene su to jednake vrste prestupa (koji nije nužno zakonom prepoznat saobraćajni prestup) kao neobazrivost u pešačkoj zoni sugrađanina bilo koje starosne dobi; tom pešačkom zonom hoda još neko ko možda želi efikasno da prođe tuda, a preduslov za efikasan i bezbedan saobraćaj na bilo kojoj površini je predvidljivost, znači pustiti dete da luta nasumično jednako je puštanju psa sa povoca u ovoj zoni, jer je ponašanje dece, kao i pasa, nepredvidljivo.

Uzmimo u obzir i neka kod nas još uvek nepisana pravila ponašanja kada pričamo o ovome, poput poštovanja pravila desne strane (u Bukureštu je npr. na nekim trotarima obeleženo usmerenje pešaka na odgovarajuću stranu trotoara). Da pešaci na Brankovom mostu npr. imaju tu osnovnu vrstu građanskog vaspitanja i poštuju ovo pravilo, bilo bi na tom mestu manje frustracija i koflikta sa biciklistima, a to tako samo što se, eto, malkice uzima u obzir potreba nekoga drugog u gradu. A ovde imam utisak da se svako ponaša kao da živi sam u gradu, uopšte nema obazrivosti prema sugrađaninu, i to je tako u sklopu apsolutno svake saobraćajne površine (sto puta mi se desilo da se neko parkira baš ispred mene u trenutku kada stupam na pešački prelaz, bukvalno ostanem sleđen od neverice u takvim situacijama i čekam makar izvini koje nikad ne dobijem), to se vidi i prema ponašanju u gužvama, u redovima, u pošti, u prodavnici da obazrivosti prema drugom nema.

Nažalost, ne mislim da postoji propisa ili signalizacije da to može da se reši.
Naravno, ti sad izvlačiš iz konteksta. Pešaci su u pešačkoj zoni i postoji razlog valjda što se to zove pešačka zona, dakle to je zona gde pešaci mogu slobodno da se kreću, postoji razlog zašto tu nema vozila valjda? Koja je razlika između kretanja tih vozila "vrabac" i da recimo ja uđem sa smartom i krećem se tuda?
Neka pešaci paze, šta ću ja da pazim!

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657331#p657331:24zhxie6 je napisao(la):
laki72 » Čet Sep 05, 2019 8:22 pm[/url]":24zhxie6]Nadam se da će ovi "hejteri automobila" imati isti stav za koju godinu kada budu imali bebe ili malu decu, kao i kad im roditelji ostade i budu jedva pokretni.

Za genijalno pitanje "kakav gradjevinski materijal" nek odgovor bude krajnje jednostavan.
Evo, na primer, ništa više od kante "jupola", ili "maxipola"
Jer gle čuda i ovi po centru nekada moraju da kreče stan, ako ništa više

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Bez auta moze da se zivi i nije nuzno potreban za stvari koje si naveo. Problem je sto svako u Beogradu smatra da mora da ima auto jer nismo imali nista 90'ih i uglavnom se zivelo u siromastvu pa treba nadoknaditi sve propusteno. Previse je kola u Beogradu i bice samo jos gore. Mnogi voze bez preke potrebe svugde, licno znam primere od kojih bi se smejao. Tipa vozi do pijace koja mu je bukvalno 200 metara od kuce.
Nasmejao sam se kad si rekao "bebe ili malu decu" :lol:
 
@Bender Rodriguez

Ок, има смисла то што кажеш да постоје потребе станара које изискују употребу аутомобила. Није то спорно. Ту морам да ти дам за право.

Е сад, што се тиче оних који долазе да раде, студирају и сл. њих ваљда велика већина долази јавним превозом, и тако и треба да буде.

Што се тиче ситуације са Краља Милана код Београђанке, ту једино може да се заврши а при том поштујући прописе уласком на десно из Ресавске, а не знам ни да ли је то дозвољено јер не пролазим често. Дакле, решење је или не ићи у КМ него Ресавска Немањина па даље како год или Ресавска Булевар краља Александра па на тунел ако је баш толико битно туда.

Све у свему, проблем су људи са својим навикама које неће да мењају, али СВАКАКО проблем јесу и доносиоци одлука који ствари раде лошим редоследом и често у маркетиншке а и неке друге свима очигледне сврхе.
 
Прођох данас фамозном калдрмом у Соларису са 31 (#3116) и морам да признам да сам јако разочаран. Читајући коментаре овде очекивао сам да ће са буса точкови отпасти, а мени камен у бубрегу распасти, али шипак. :(

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657281#p657281:1xbxlrnb je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Sep 05, 2019 4:57 pm[/url]":1xbxlrnb]Svi vi što predlažete ukidanje saobraćaja u centru da biste kobajagi rešili problem gužvi, kad biste radili u sektoru obezbeđenja, rešili biste problem učestalih pljački neke pošte ili banke tako što biste je opasali zidovima sa svih strana. Da provalnici nigde ne mogu da uđu. Istina, sa tim zidom neće moći ni klijenti, ni zaposleni u banci, a ni ovi što dopremaju/otpremaju novac... no dobro, ko veli vi ste svoj posao odradili. Pljačkaši su zaustavljeni. Je** vam se za ostalo.

E tako i s ovim blesavim predlozima o pešačkim zonama, karantiranju centra, isterivanju kola... Imaš problem? Ma samo satri sve do korena i nema više problema.

Svaka čast. Pozdravlja vas Josif
p16630coll31627-409.jpeg

Kad pominjes saobracaj pominjes ga kao da u kontekstu smo super vozaci i postujemo ogranicenja i propise medjutim situacija je drugacija, mi srbi ne postujemo ogranicenja do 40 na sat propisano, divljamo ulicama ne propustamo pesake cim ih vidimo vec gledamo jos da ubrzamo kako bi pre njih presli preko pesackog. Zbog takve saobracajne nekulture kojoj ce biti potrebne godine i decenije da se iskoreni ovakvo resenje je dobrodoslo da se automobili ne zalecu preko veoma prometnog trga. Tvoje pravljenje tabora i deljenje ljudi na ovom forumu na "svi mi " i "svi vi" nije uopste konstruktruktivno. Ne treba etiketirati ljude ovde ima mnogo ljudi ovde svoje misljenje koje se plase da iznesu jer ce neko poput tebe da ga osudi i etiketirati da su kreteni. Trg je odradjen najbolje moguce, to sto sad je postao poligon za politiku tako sto voze biciklu ili trotinet po sred saobracajne trake umesto na uglancano ravnom trotoaru na 1,5 metara pored je vec smejurija kao i da ce ljudi dobijati epi napad na trgu ali zato na ogromnim trgovima u Evropi koji su uzor nasem trgu tu naravno nema epi napada, jer tamo takve ljude zatvaraju u ustanove zbog uznemiravanja javnosti. Sa druge strane dokazano je da sto se vise sire kabaciteti ulicama vise automobila ih koriste i veca se zacepljenja prave, dakle ako treba da se od Kolarceve i Francuske ulice pravi pista od po 4 trake logicno je da ce narod i da ih koristi u vecem obimu zbog prostora koji im je dat.Mnogo stvari ovom gradu fali od gotove obilaznice i magistralnih prstenova pa do metroa, ali ne treba da se ceka jos 20,30 godina da bi se Centar Grada uredio kao sada i ovo su dobra resenja jer nema potrebe da Vasina ulica ima 4 trake jer je u njoj dozvoljen samo prolaz Javnom gradskom prevozu, taksistima i sluzbama hitne pomoci i dostavna vozila a to nije nesto previse brojno.Istorijskom centru Beograda je potrebna umereno karantiranje u smislu izmestanje tranzita iz njega i da postojeca infrastruktura bude u funkciji iskljucivo ljudi koji zive tu i posluju, a da narod dolazi sa raznih strana iskljucivo javnim prevozom na obode tog centra a ne da ga preseca i ulazi u srz centra (Studentski trg) i da tu okrece gradski prevoz koji drma ulice prlja fasade i stvara odredjenu buku. Centru grada iskljucivo bicikli trotineti i elektro dostavna vozila .
 
Рекламни пано који возачима који долазе Македонском улицом према Тргу заклања семафор:












У делу Француске улице поред НП су најгрубља испупчења на коцки одстрањена:



Семафори су неподешени и сувишни! Вози се полако, и то је добро. Не знам колико коцке оштећују возила, неравних места има много по граду због шахтова и рупа на које се налеће у знатно већој брзини.
Саобраћај много више успоравају на много више места по граду кола остављена с упаљеним жмигавцима док возачи купују цигарете, храну и обављају друге ствари.





Чишћење Трга већ није како треба:

















Сандук за сладолед треба вратити у исту раван са жардињером:



Све време очекујем да се Споменик некако (оградом!) заштити од седења, прљања и оштећења, као што се све више ради у другим градовима где је постало некултурно угрожавати споменике и кад им је приступ несметан:

 
Пошто се тиче трга.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657415#p657415:ambz8dsy je napisao(la):
SRBO » 05 Sep 2019 23:51[/url]":ambz8dsy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657368#p657368:ambz8dsy je napisao(la):
Pasarela » 05 Sep 2019 21:50[/url]":ambz8dsy]Раскрсница и окретница ? на тргу ? интересантан предлог.

Бусеви би имали проширење (или 2) где би била и почетна и крајња, а кружили би око блока (као 21 што ради) у коме би била опера. Ево на слици сам (отприлике, аматерски) то представио



жуто испрекидано је само "тротоар" дакле не брините се трг се не смањује (чак штавише, пробијањем тунела и нових праваца саобраћај би се смањио тако да би улице могле можда и да буду уже). Љубичасто су станице тролејбуса (свих) и 31, зелено су станице 26 (ставио сам на сва 4 угла, па нек се бира), а зелено испрегидано је отприлике где би бусеви чекали време. Црвено испрекидано је нова површина где може било шта да се стави.

Дакле овако се ем убрзава саобраћај, ем су станице нормалне, ем се чак и добија још површине за пешаке, а смањују семафори. Ово је требало одмах да се уради.
 
Najvise sam se plasio upravo ove prljavstine i tih crnih nasnih fleka po trgu. Ako posple par dana tako izgleda ne mogu ni da zamislim kako ce biti posle godinu ili 5 godina. I odakle uopste toliko tih masnih fleka kao da je neko prosuo masinsko ulje. Pun grad je toga, ne secam se da je ikad tako bilo
 
Koliko god novo i lepo izgledalo, i ja se bojim da će biti prljavo i neuredno jako brzo, kao i ostatak grada... Nažalost svako misli da može raditi i prosipati šta hoće, a niko ne snosi posledice i ne bude kažnjen... O radu komunalnih službi, bolje da i ne govorim... I dok se ne promeni svest ljudi i ne počne drastično kažnjavati, neće biti bolje...
 
Tamne fleke su od neke masnoce? Sokovi puni secera mogu takodje da ostavljaju ovakve mrlje.
 
Баш сте претерали са кукумавчењем за калдрму. Локална возачка (не)култура може се контролисати само на физички начин. Нешто је најнормалније да у зони централног градског трга имамо зону успореног саобраћаја са ограничењем на 20 на сат. Како локалним возачима саобраћајни знак не значи ама баш ништа, друго решење је да га физички натераш да смањи на 20 на сат, што је грубља калдрма итекако успела.

Баш ме занима како ће сад градске алфа сељачине са пасатима, бембарама и саудијцима у суботу вече да прођу онако шмекерски преко трга у пуној брзини ...
 
Те мрље и флеке по тек отвореном Тргу су само још један очигледан приказ недостатка адекватне државе. Све то иде заједно и са лошом наплатом у ЈГП, са бахатим паркирањем, са дивљом градњом, дивљим депонијама, покраденом железничком и телекомуникационом инфраструктуром, дивљањем на путевима и улицама итд итд итд... Све је то један пакет. Велкам ту Сербија!
 
Kolovoz na trgu je projetkovan da uspori limuzine subotom uveče, ali je po meri luksuznih džipova? :)
Realan život radim danom od 7:30 do 18:00 nije uziman u obzir, koga uopšte briga za obične miševe, što se njih tiče trg može da bude zatvoren i duže od godinu dana...
 
20190905-175142.jpg


Vidi ga ovaj jos se izuo seljak. Da ja to uradim u centru bilo kog grada u Evropi mislim da bi me policajac u najmanju ruku prekorio.
Pritom jos kao stranac nikad se ne bih usudio da to uradim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657490#p657490:1mqik6fs je napisao(la):
Zion Williamson » 06 Sep 2019, 10:12[/url]":1mqik6fs]
20190905-175142.jpg


Vidi ga ovaj jos se izuo seljak. Da ja to uradim u centru bilo kog grada u Evropi mislim da bi me policajac u najmanju ruku prekorio.
Pritom jos kao stranac nikad se ne bih usudio da to uradim.

Ne bi te prekorio. Što se uštogljenosti tiče Srbija je pri samom vrhu u Evropi.
 
Јел може неко да састави документ
"Беобилдово упутство за правилну употребу Трга републике, првог правог европског трга у Београду"?
:)
 
Vrh