Iako zaista postoji nepotrebno gomilanje javnih preduzeća (metro, parkovi...) u ovom slučaju postoji razlika. Podela Urbanizam-Direkcija je otprilike kao podela zakonodavne i izvršne vlasti ili arhitekte-građevinci. Urbanizam može da napravi planove i da nadzire sprovođenje, ali njihovom implementacijom na terenu se bavi Direkcija, što donekle ima smisla jer su zaista različite stvari u pitanju i dok urbanizam često podrazumeva dugoročne planove, direkcija mora da radi na pojedinačnim elementima tih planova kako koji od njih dođe do realizacije. E sad, zašto je potreban projektni biro: Urbanizam može da uradi urbanistički plan ili projekat trga, dakle regulacija, saobraćajnice, instalacije. Direkcija onda mora da angažuje nekoga da napravi projekat koji prati urbanistički plan, a koji sadrži detalje svih konstrukcija koje će se izvesti i sve što ide uz to. Za ovo se obično raspiše konkurs za idejni, pa tender za građevinski. Šapić je kako bi ubrzao proceduru očigledno napravio preduzeće koje će ovo odmah da uradi. Međutim, zanimljiv deo je što je ovo zabranjeno jer je time ukinuo konkurenciju u procesu koji je predviđa.