Trude se da "poprave korisničko iskustvo"
Imamo sadašnji trg koji je ljudi,a preveliki i prazan i sada bi ga neko uvećao puta 4.
Prvobitno su tako zamislili, ali odustali pod pritiskom naroda. Pobunili smo se protiv ovoga.Цео овај сређени трг са калдрмом на коловозу у нивоу са пешачким површинама нема смисла ако нема кретања пешака по њима.
Ko bi rekao da ćemo dobiti širom grada patentiranje nefunkcionalnih pešačkih prelaza.Људи са места концентрације пешака, стајалишта 26/37 итд код Албаније и окретнице 27 и 43 иду около наоколо безвезе пешачким прелазима.
Колико је било аутомобила по глави становника у прво а колико у друго време?У декадентно, буржујско време монархије на тргу јавни превоз на првом месту а у просвећено, емнациповано време социјалне правде и просперитета паркинг за приватне аутомобиле и градске је...че.
Нешто ту не штима.