I sada je to takoreći u praksi u špicu. Ne znam jel moguće da bude fiksni red vožnje do podne, pa onda bez reda vožnje do 18h, a onda fiksni do kraja treće smene. Nešto mi ne deluje da ovi imaju kapacitet za tako nešto. Pre će biti da će da celodnevno legalizuju haos, ali u tom slučaju bolje da ukinu prevoz, jer ako ne znam prve jutarnje ili poslednje večernje polaske, prevoz mi i ne treba.Jedino ako misle na intevalski sled u vreme špica. To i nekako, al ako misle na ceo dan, onda su stvarno debili. Kasniji večernji i rani jutarnji polasci bez reda vožnje. Da vidim na šta bi to ličilo baš.
Kako je tačno legalizacija nečega što se ne ostvari, ako se plaća po pređenom km?Nije to legalizacija vozića, nego legalizacija neostvarenih polazaka.
Оправдање, не легализација.Nije to legalizacija vozića, nego legalizacija neostvarenih polazaka.
BusLogic је помоћу GPS-а већ снимао путање којима се возила крећу, тако да на сваких 3-4 секунде имају једну тачку (координату). За нпр. трасу линије 95 ових тачака има око 950, те се множењем броја тачака са 4 добија број секунди потребан за прелазак целе трасе, а могуће је проценити и потребно време између два стајалишта, тако што се узме један интервал (нпр. од 325. до 489. тачке). Додуше постоје и неке мане код овог приступа. С обзиром на то да BusLogic има податке о кретањима возила 24/7/365, могло би се тачно проценити током ког доба дана или године превоз иде брже или спорије, те на основу њих израчунавати све ово. Међутим ја мислим да су њихове процене времена доласка увек исте.АЛИ, бус лоџик не зна да направи крштен алгоритам који каже за колико долази аутобус, тек не би знао да ово израчуна.
To već postoji, samo nije toliko dinamično da se menja svakodnevno. Prilikom planiranja reda vožnje na jednoj liniji određuju se statički i dinamički elementi. Statički elementi su fiksni (jedino ako ne dođe do promene trase), a dinamički se menjaju zavisno od perioda stacionarnosti tokom dana (znači imamo poseban period tokom špica itd. gde se menjaju obrt, interval,...). Ovo važi i za zimski i za letnji RV.BusLogic је помоћу GPS-а већ снимао путање којима се возила крећу, тако да на сваких 3-4 секунде имају једну тачку (координату). За нпр. трасу линије 95 ових тачака има око 950, те се множењем броја тачака са 4 добија број секунди потребан за прелазак целе трасе, а могуће је проценити и потребно време између два стајалишта, тако што се узме један интервал (нпр. од 325. до 489. тачке). Додуше постоје и неке мане код овог приступа. С обзиром на то да BusLogic има податке о кретањима возила 24/7/365, могло би се тачно проценити током ког доба дана или године превоз иде брже или спорије, те на основу њих израчунавати све ово. Међутим ја мислим да су њихове процене времена доласка увек исте.