Šta je novo?

Редови вожње

А зашто на сајту ГСП-а треба да буду редови вожње за линије на којима не возе? Треба да избаце и све градске линије на којима не возе. Редови вожње треба да стоје на сајту Секретаријата и за сваку линију треба да пише ко је превозник како би грађани знали ко је крив што линија ради или не ради добро.
Možda zato što su gradske linije oduvek bile na njihovom sajtu, kao i prigradske linije nekadašnjeg ITS 1 sistema. A možda i zato što postoji i potez 500 na njihovom sajtu.

Mislim da nisu dužni da objavljuju rasporede ni za svoje linije, jer nije njihova nadležnost, već dobra volja. Ovako samo i dalje ljudi misle da sve vozi GSP i samo njih krive za sve.
Pa rasporede niko ne objavljuje javno. Nigde ne možeš da vidiš koje vozilo radi na kojem polasku određene linije, jer to zna da se menja na dnevnom nivou.
 
Од како ГСП није задужен за ред вожње нема потребе да се исти уопште објављује на њиховом сајту. То треба да буде на сајту СЈП.
 
To treba da bude tačno i ažurno, pre svega. A i da se svaka promena obznani, a ne da pukom srećom preko druge, treće, četvrte... ruke dođemo do informacije o promeni reda vožnje. Nažalost, pomenuto nije jača strana SJP, kao ni unošenje promena trasa ili ubacivanja novih stajališta. A i ironija je da je sajt GSP - a daleko ažurniji po tom pitanju (s izuzetkom neobaveštavanja o promenama).​
 
Линија 57 поново радним данима увече иде на 20 минута. Информација са локалне Фејсбук групе је да измена важи од 1. новембра и да се друго возило искључује након поласка у 21:40 (претходних годину дана се искључивало након поласка у 17:40). Измењени ред вожње није објављен на сајту Секретаријата нити постоји вест о томе. Возио се поласком у 20:20, свега десетак путника. Људи не знају да су враћени поласци.
 
Baci pogled na red vožnje na sajtu GSP - a. Možda je tu ažuriran red vožnje.
 
Линија 57 поново радним данима увече иде на 20 минута. Информација са локалне Фејсбук групе је да измена важи од 1. новембра и да се друго возило искључује након поласка у 21:40 (претходних годину дана се искључивало након поласка у 17:40). Измењени ред вожње није објављен на сајту Секретаријата нити постоји вест о томе. Возио се поласком у 20:20, свега десетак путника. Људи не знају да су враћени поласци.
Ови што раде са поласцима на сајту секретаријата нису толико ажурни што се тиче измена полазака на линијама
 
E ovako pojedina "gospoda" voze 😊

Istina, ima zastoja kod Kaluđerice zbog one šarade oko proširenja Smederevca, ali neki vozači svesno zloupotrebljavaju to i onda se ovo dešava.
A to rade jer ne voze poslednja dva polaska, već idu za garažu/neku drugu liniju.

I onda ti čekaš 20 min, dođu 2 i oba krenu, i tako ide vozić lagano... Baš sramota, ali ništa čudno.

Screenshot_2023-12-07-16-35-26-506_buslogic.beogradplus.jpg
Screenshot_2023-12-07-16-35-01-395_buslogic.beogradplus.jpg
 
Kakav cirkus, prvo se 181 pokvari, pala mu visina i on ode u garažu, nakon toga stavljaju Akiu na 307, stavljaju papire, svi već ušli i seli, ali u medjuvremenu stiže 307, a 50 nema nijedna i onda izbacuju putnike iz Akie i prebacuju u Higera
 
Kakav cirkus, prvo se 181 pokvari, pala mu visina i on ode u garažu, nakon toga stavljaju Akiu na 307, stavljaju papire, svi već ušli i seli, ali u medjuvremenu stiže 307, a 50 nema nijedna i onda izbacuju putnike iz Akie i prebacuju u Higera Akia
A Akia Gora od naših 🤣

Ovde mi izvukli naftalinca #296 a #3448 stavili na 302 🙄
 
Jeste bila nova i po meni su one okej, imaju grejanje i klimu, udobna sedišta, veoma su prostrane i imaju Mercedesov motor koji odlično vuče
Znači krenuli su da renoviraju... To je lepo čuti.
Mada Akie nikad nisam nešto cenio.
Nadam se da će me demantovati 🙌
 
Imaš dosta vrlo mladih Akia kod više privatnika, Transprodukt, Banbus, CL@C, Presto, Lui..., al generalno gledano, dosta su to loši autobusi. Na više njih sam primetio da se sa podom nešto čudno dešava. Kao da propada, tj truli šta god bilo ispod podolita. Plastike iznad vozačkog prostora baš brzo gube oblik, ispadaju i tako dalje. Ovako jesu i prostrane i brze, al uopšte od svih "Turaka" definitivno najlošije. Trapovi su veliki problem na ovim starijim. Možda je nešto bolja situacija na ovim novijim.
 
Ja to baš ne bih rekao. BMC je i suštinski ozbiljniji proizvođač. Prave sve i svašta, a ima ga i po Evropi za razliku od Akie. Doduše, Akia je skoro predstavila novi trozglob, al opet, marginalan je to proizvođač. BMC-u bar patos ne propada tako. To se čini kao dosta ozbiljan problem kod Akia.
 
Od Turaka lično (kao putnik) poštujem jedino Otokar... sve ostalo je.. meh... Ikarbus style (kog bih radije pre video ponovo pre bilo kog Akije ili BMC-a, o Higeru da ne pričam)...
 
Pa Otokar i jeste dosta solidan, i Isuzu pored njega. Oni imaju dosta širok plasman i ovako. Nije ni Temsa loša, ako se gleda šira slika. Oni plasiraju vozila i američko tržište. Nego su bili tu teškim finansijskim problemima.
 
Ja iskreno jedino kod Otokara imam utisak da sam ušao u proizvod sa zapadnoevrospkim šmekom. Čim kročim u ostale, pa i u Isuzu, a tek u bagovitu Temsu, jasno mi je u startu da sam na istoku :)
 
Kapiram naravno. Za Anadolu Isuzu znam da ima baš dobar plasman, i da se ovako pokazao baš solidnim. Možda ti je malo šaren enterijerom, pa zbog toga😁 Turci, doduše, malo preteruju sa zvezdicama u raznim oblicima, mislim na svetlosne grupe prvenstveno. Temsa, ova gradska Avenju i nije nešto vau, al imaju dobrih vozila u GT klasi. Opet, među "Turcima" poznata je već, možda i par decenija, širom Evrope, pa eto kad dođe i do jedne Amerike, nije baš naivna stvar.
 
Vrh