Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Džaba što je nešto u boljem stanju ako je sa tehničke strane lošije odrađeno.
 
На терминусу Устаничка мењају ивичњаке. Ваљда ће да ставе високе да се више не паркирају којекуде и блокирају проток.
Паркираће се поред односно на улици као што се сада паркирају док се мењају ивичњаци.:vops:
 
Дете од 5 година би боље саставило текст од било ког новинара другосмрдијанског Данаса.
Ovo nije tekst nego saopštenje PSG-a koje jeste banalno. Što se tiče problema oko 511 čujem da će biti protest i ovog petka u 18h i da su građani Sremčice ljuti.
 
Ovo nije tekst nego saopštenje PSG-a koje jeste banalno. Što se tiče problema oko 511 čujem da će biti protest i ovog petka u 18h i da su građani Sremčice ljuti.
Да ли је могуће да немају никога ко зна како функционише јавни превоз у граду? ГСП не изнајмљује линије приватницима. Колико знам, ГСП не увози раднике из иностранства већ приватници. Основно је да се зна да постоје Секретаријат за јавни превоз, ЈКП Наплата превозне услуге, ГСП Београд и приватни превозници и шта је чија улога.
 
Већини обичног света је јавни превоз = гсп. Вероватно је и ова ПСГ екипа на том нивоу опште неинформисаности. Мислим да су само Вучко и ужи круго око њега упознати детаљније у проблематику јавног превоза на целој политичкој сцени.
 
@Nikola NS
Koliko znaš ljudi, ako se izuzmemo mi sa ovog foruma i onog "supertajnog", da im je sfera interesovanja gradski prevoz i da se razumeju u njega više od 1 do 5 linija koje koriste maltene čitav svoj život i da plate kartu za prevoz?​
 
@Дошљак, @solecar
Барем једна особа у странци би требало да буде упућенија од обичног света и да спречи да се објави саопштење које садржи нетачне и збуњујуће податке. На крају крајева, ако се у нешто не разумем, питаћу особу која се разуме и нећу се срамотити.
 
Политичарима у глобалу углавном јавни превоз није занимљива тематика. Људи који се интересују за јавни превоз као систем су реткост, а у политици тек ретка појава. Углавном су у политици правници или економисти па се гледа тај аспект јавног превоза.
 
@Nikola NS
"Trebalo bi" i "imaju" su dva totalno različita pojma. Zato sam te i pitao koliko ljudi znaš, jer ja iz iskustva znam da taj broj teži nuli. Čak i kada neke stvari pričam veoma uprošćeno, vidim da me ne razumeju svi. Očekivati da ćeš uspeti bez problema da nađeš osobu koja se odlično razume, u ovom konkretnom slučaju u gradski prevoz, a u startu znaš da imaš mali broj njih koji to znaju na višem nivou, a da su pritom i voljni za političko angažovanje, je nerealno. Posebno što kod nas vlada trend da se formiraju generacije koje nisu baš mnogo pametne, a istovremeno se stvaraju slike kako si ti neko ko se razume u sve i kako možeš ravnopravno da na svaku temu razgovaraš sa bilo kime iako se iz aviona vidi da se ne razumeš.

P. S.
Danas sam se pozitivno iznenadio kada sam slučajno naleteo na čoveka koji je gostovao u emisiji na N1, koji je po profesiji istoričar umetnosti, a razume se i u gradski prevoz. Pričao je o Prokopu i novom BAS - u, između ostalog.​
 
Poslednja izmena:
Људи мисле што је 511 градска линија,да је држи ГСП, јер увек кад се помене реч градски превоз,у глави им је само ГСП.Мало морген.
 
@Дошљак, @solecar
Барем једна особа у странци би требало да буде упућенија од обичног света и да спречи да се објави саопштење које садржи нетачне и збуњујуће податке. На крају крајева, ако се у нешто не разумем, питаћу особу која се разуме и нећу се срамотити.
Nema ni u vladajućoj stranci. Ali čak i među onima koji manje znaju, divim se ljudima koji se bilo kako suprotstavljaju izdajničkoj sektaškoj hobotnici na vlasti. Ja sam se do svojih 32 godine donkihotovski borio, ali kada sam shvatio da mi godine prolaze, napustio sam Srbiju.

Dok je bio "Zajedno za Srbiju" imali smo Nikolu Jovanovića iz Narodne stranke, sa kojim sam i lično sarađivao. Kada je uopšte uzet u razmatranje sadržaj njegovog prisluškivanog ispovedanja, u kojem je rekao ono što većina opoziciono nastrojenih građana misli, a umesto da bude optužen onaj ko prisluškuje, prešao je u drugi tip borbe. Iako preko CLS radi posao opozicije bolje od same opozicije, nedostaje političkog marketinga, a poziciji taktike i suzdržavanja od sujete da uključe informaciono-operativnu bazu koju je razvio preko svoje ekipe. Nije u pitanju "genejilanost" jednog čoveka sada, kada je još Njegoš rekao "nauči da slušaš kako bi znao kako da zapovijedaš". Samo što je to rekao u narodu u kojem svi govore u glas, svi su najpametniji i samo sebe slušaju čast izuzecima.
 
Priča o nekadašnjim okretnicama me podsetila na okretnicu na kraju Agostina Neta. Jel postoji razlog zbog kog se ne koristi? Korisnije bi bilo tu da su produžili 27E i 35, kroz Belvil, nego što okreću nigde.
 
Блок 70А може ли још неку линију примити?Три линије ту окрећу (67,76,708).Укинуо бих 60Л,а 60 бих пребавио на трасу 60Л и продужио до Блока 70А
 
Može bez problema obzirom da se svega 9 vozila sveukupno okreće tamo. A po izgledu je najsličnija onoj u bloku 44.
 
A kada je prestala da se koristi Stara okretnica na Karaburmi?
 
Vrh