Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Lako je izmesriti okretnicu. Samo, gde pronaći još po nekoliko autobusa za svaku liniju zbog neminovnog produženja trase, gde god da je postave?
 
Linije sa poteza 700 su zamislili da skrate do bloka 20. Ako tako nešto urade, ima da izazovu revolt građana , zatošto niko neće hteti dodatno presedanje da bi došao do željene lokacije. A svi znamo da se na Zelenom vencu ili preseda ili ide peške, što ka Terazijama, što ka Trgu i Knezu.
 
Linije sa poteza 700 su zamislili da skrate do bloka 20. Ako tako nešto urade, ima da izazovu revolt građana , zatošto niko neće hteti dodatno presedanje da bi došao do željene lokacije. A svi znamo da se na Zelenom vencu ili preseda ili ide peške, što ka Terazijama, što ka Trgu i Knezu.

Тиме би се у потпуности обесмислиле експрес линије 706, 704, 707
 
A gde to "zamišljeno" stoji zapisano?
U Novoj mreži linija od pre par godina. A i koliko me sećanje služi, spominjao je neko iz Grada, ranije. Uzgred, to da li je negde nešto zapisano ili ne, nema apsolutno nikakve veze, jer oni se uvek sete da realizuju ono što im odgovara.

707 od kako je onako izmenjena trasa je smisao besmisla.
Predlagao sam ranije da linija 707 staje samo kod Pošte / Robne kuće u Glavnoj i kod okretnice Gornji grad, a da sve ostale stanice do Zemun polja normalno koristi.
 
Linije sa poteza 700 su zamislili da skrate do bloka 20. Ako tako nešto urade, ima da izazovu revolt građana , zatošto niko neće hteti dodatno presedanje da bi došao do željene lokacije. A svi znamo da se na Zelenom vencu ili preseda ili ide peške, što ka Terazijama, što ka Trgu i Knezu.
Ali i te putnike od Venca do tamo nečim moraju prevesti.
 
Pa ne bas, bolece/bolelo bi ih uvo, kao sto ih je bolelo kada su ukinuli 3 od 5 veza izmedju Studentskog trga i Slavije i nisu to nicim nadonkadili i nikom nista.

Zbog toga je svako razmatranje ukidanja okretnica uz uzdanje u ideal "sredili bi oni to" i "nadoknadili bi necim drugim" - suicidalno. Jer ne bi nista sredili, kao sto nisu ni do sad.

Vec se iza brega valja ukidanje trolejbuskog podsistema, na korak je od toga da postane izvesno i da se na sva zvona objavi. Poslednje sto narod treba da radi sad je da im jos daje ideje i odobrenje "ukinite nam i okretnice". Sa takvom naivnoscu i takvim rezonima, na kraju ce ukinuti pola prevoza. I ne, ne preterujem i ne karikiram. Ovaj rezim i SM(A)RT placenicke amebe umeju samo da uzimaju i ukidaju. Ko od njih ocekuje nesto zauzvrat ili neko razresenje, neku nadoknadu, gadno ce se razocarati.

Pozivanje na ukidanje okretnica me podseca na ona pozivanja da se uvedu naplate kesa i time satro ocisti Srbija i obezbede pare za ekologiju. Jos tada sam govorio ljudima da paze sta zele i da paze sta pisu, jer rezimski cinovnici sve to citaju i sprovesce u delo u najgorem mogucem obliku. Na kraju se cela ideja pretvorila u gigantsko licemerje i pljacku, Srbija ni dinara vise za ekologiju nije videla, a oni koji su verovali rezimu i dogovoru sa njim su ispali budale. Isto ce se desiti i sa ovim zagovaranjima ukidanja okretnica, ako se nastavi sa tim sumanutim pisanijima i trazenjem izgovora zasto je prizor autobusa na ulici grozota i sramota a brlozi svuda unaokolo pozeljni. Pa ce posle kad se sve izjalovi a rezim prevari ljude da bude "ajme mene, pa da smo samo znali..." Pa ne, znali ste. Ili ste mogli da pretpostavite ili da poslusate upozorenja. Ali vi ste to odbili pa sad evo vam ga na, zanjite sta ste posejali.
 
Poslednja izmena:
U Novoj mreži linija od pre par godina. A i koliko me sećanje služi, spominjao je neko iz Grada, ranije. Uzgred, to da li je negde nešto zapisano ili ne, nema apsolutno nikakve veze, jer oni se uvek sete da realizuju ono što im odgovara.


Predlagao sam ranije da linija 707 staje samo kod Pošte / Robne kuće u Glavnoj i kod okretnice Gornji grad, a da sve ostale stanice do Zemun polja normalno koristi.
Nisu samo stanice problem cela trasa je sou program. Prvo ono krivudanje i razgledanje znamenitosti ind.zone i Zemun parka pa da umesto da nastavi iz Zemun polja pravo Ugrinovackom on kruzi oko gelenike+101 stanica na Altini. Dok je isao starom trasom stigne za pola sata do zelenjaka u periodima bez guzve,sad bez sat vremena nista.
 
Linije sa poteza 700 su zamislili da skrate do bloka 20. Ako tako nešto urade, ima da izazovu revolt građana , zatošto niko neće hteti dodatno presedanje da bi došao do željene lokacije. A svi znamo da se na Zelenom vencu ili preseda ili ide peške, što ka Terazijama, što ka Trgu i Knezu.
Logično je da se skrate posle izgradnje metroa koji ide NBG-zelenjak-trg republike. Do tada nastavljamo sa autobuskim konvojima preko Brankovog mosta.
 
On naivno misli da će oni da počnu da sklanjaju okretnice samo i pošto izgrade metro. Neće. Sakatiće ih prvom sledećom prilikom, pogotovu sada kada je narod žešće anesteziran i trom (što se videlo u prethodnih nekoliko meseci).

Bilo kakvo pominjanje ukidanja okretnica u Beogradu je isto što i kolaboracija sa naprdnim režimom i SM(A)RT plaćenicima.
 
Nisu samo stanice problem cela trasa je sou program. Prvo ono krivudanje i razgledanje znamenitosti ind.zone i Zemun parka pa da umesto da nastavi iz Zemun polja pravo Ugrinovackom on kruzi oko gelenike+101 stanica na Altini. Dok je isao starom trasom stigne za pola sata do zelenjaka u periodima bez guzve,sad bez sat vremena nista.​
Da 707 ne obilazi industrijsku zonu, obilazili bi je 706 ili 704. Da 707 ne vozi preko Altine i Male pruge, to bi verovatno radila neka od pomenutih linija. Upravo zbog toga što 707 svraća do pomenutih mesta, sam i predložio da se ubrza, kako bi se nadomestilo, koliko - toliko to što linija ima više stanica nego ranije. Da nova linija obilazi Altinu, Malu prugu i Industrijsku zonu, šanse su ravne nuli. Eventualno bi moglo da se izvede da linija 707 posle izlaska iz Male pruge, ide autoputem, a da 704 svraća u industrijsku zonu.
On naivno misli da će oni da počnu da sklanjaju okretnice samo i pošto izgrade metro. Neće. Sakatiće ih prvom sledećom prilikom, pogotovu sada kada je narod žešće anesteziran i trom (što se videlo u prethodnih nekoliko meseci).

Bilo kakvo pominjanje ukidanja okretnica u Beogradu je isto što i kolaboracija sa naprdnim režimom i SM(A)RT plaćenicima.​
Linije sa poteza 700 ako se samo bude spomenulo da bi mogle da budu skraćene, izazvaće revolt građana. Video sam na toliko primera po gradu, da građani do nekih delobva grada ne žele da idu presedajući, ako već imaju direktnu liniju, iako im je sa presedanjem brže (u odrešenim situacijama, obično kada zakaže direktna linija).​
 
Ovaj rezim i SM(A)RT placenicke amebe umeju samo da uzimaju i ukidaju. Ko od njih ocekuje nesto zauzvrat ili neko razresenje, neku nadoknadu, gadno ce se razocarati.

Izmešta se Zelenjak – nova lokacija na Novom Beogradu?​


Namera gradskih vlasti je da se raspiše tender za rekonstrukciju celog poteza, koji bi postao novi urbani džep prestonice, prenose Novosti.

"Planirali smo da Beograd istovremeno sa rekonstrukcijom ove zgrade iseli okretnicu autobusa u skladu sa planom o izmeštanju svih autobuskih okretnica u centru grada i raspiše tender za rekonstrukciju vidikovca koji je sada zauzet bespravnim objektima i da tu bude urbani džep", napisao je Goran Vesić, ministar građevine, saobraćaja i infrasturkture.

Kada je, pre sedam godina, Grad prvi predstavio plan promena prestoničkog javnog prevoza, osnovna ideja je bila da se rasterete ili izmeste centralne okretnice - Studentski trg, Trg republike i Zeleni venac.

''''''''Rasterećenje Trga republike'''''''' počelo je u leto 2016. godine, kada su linije 27E, 35 i 43 dobile nove početne stanice kod Brankovog mosta, ali je ubrzo 43 vraćena na staro. Dve okretnice iz strogog centra trebalo bi da se "presele" u Dunavsku ulicu.

Popularni "Zelenjak" je, svakako, jedno od najopterećenijih čvorišta u gradu, ali i najhaotičnijih i najružnijih centralnih tačaka, sa koje polazi više od deset linija gradskog prevoza. Za ovaj terminus nije predloženo potpuno ukidanje kao okretnice, već drastično smanjenje broja linija i pretvaranje u prolaznu stanicu. Predlozi su bili da se pojedine linije preusmere ka drugim okretnicama, produži im se ili skrati trasa, a da neke budu potpuno ukinute.

"Brisanje" sa spiska odnosilo bi se na linije 53, 56, 56L, 67, 68 i 704, ali bi većina njih dobila alternative produžavanjem ili preusmeravanjem trasa drugih autobusa. Tadašnji predlozi podrazumevali su da linija 84 poveže Mirijevo 4 i Novu Galeniku, da nova trasa autobusa 60 bude Viline vode - Zvezdara 2, a 707 Ušće - Zemun Polje. Prema tom planu, Zeleni venac ostao je okretnica za linije 15, 71, 72, 75 i 706.

Iako se već godinama priča o izmeštanju "Zelenjaka" van centra grada, nikada nije konkretno navedena lokacija gde bi bila nova okretnica.

Nezvanično je pominjan Novi Beograd, Blok 20, ali stručnjaci za javni gradski saobraćaj smatraju da to nije dobra solucije jer bi dovela do još većeg opterećenja mostova, na kojima je u vreme jutaranjih i podnevnih špiceva kolaps.

 

Izmešta se Zelenjak – nova lokacija na Novom Beogradu?​



zeleni venac izmestanje komentari B92.jpg
 
Који ће нам ђаво урбани џеп на Зелењаку?
Окретница Зелени венац је значајна због преседања са Чукаричког на Земунски правац и због преседања са линијама на Тргу и Теразијама.
Укидање исте би отежало људима ова преседања. Већ су отежали живот људима са измештањем терминуса Савски трг.
 
Da li je tacno da zele da naprave poslovnu zgradu tu?
Ima i druga prica, da se radi o dizanju cene kvadrata, uklanjanjem okretnice.
 
Linije sa poteza 700 su zamislili da skrate do bloka 20. Ako tako nešto urade, ima da izazovu revolt građana , zatošto niko neće hteti dodatno presedanje da bi došao do željene lokacije. A svi znamo da se na Zelenom vencu ili preseda ili ide peške, što ka Terazijama, što ka Trgu i Knezu.
Tesko da ista moze da izazove revolt gradjana.
Gradjanis u uvek zadovoljni.
 
Kao bivši novinar da objasnim da je ovo nevest jer se kače za tvit Vesića koji je pomenuo usput ovaj spin, a koji ni nema nadležnosti za terminuse javnog prevoza u jedinicima lokalne samouprave.
Zvao me je jedan novinar i rekao sam da nije tema i da nemam šta da komentarišem.
 
Vrh