Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Нема никакве резултате у свом ресору па спинује са својим празним обећањима са претходне функције :D
 
Измештање окретнице је свакако будалаштина јер је тај "урбани џеп" уствари само сређивање оног "трга" изнад и ваљда подземних пролаза и тог садржаја. Ако желе да помере саму окретницу а да не изврше тоталну саобраћајну смрт, морали би добар део тих аутобуса да потерају на БнВ и у будућу окретницу на Доњем Дорћолу
 
Poknemihailovanje ulice koju koriste autobusi da čekaju vreme i kupe putnike.
 
Bravo za Dejana Aleksića i Daliborku Mučibabić iz Politike, najbolje novinare koji izveštaju o beogradskim temama:

 
Na Ledinama 71 više ne stoji na sred ulice, već na stanici, gde je stajao 603, a 603 stoji na izlasku iz okretnice, čeka vreme, i prva stanica mu je gde i svim ostalim linijama ka Surčinu.
Pametna izmena, samo što nigde nema obaveštenja, pa ljudi čekaju 603 na okretnici.​

izvor: gspbeograd.net
 
Trošarina nekad
Screenshot_20230303-002756_Gallery.jpg
 

Повлачење отправника, а возачи остају без тоалета​

Из Конзорцијума приватних превозника кажу да мора да се нађе трајно решење за овај озбиљан проблем

На окретници аутобуса 46 у Миријеву возачи су, како јављају, недавно остали без могућности коришћења тоалета. Ово, како подсећају, није први такав случај на неком од градских терминуса, али, додају, баш зато мора што пре да се нађе трајно решење.

– Сада возачи на тој окретници морају да се сналазе како знају и умеју, ако у току паузе између две вожње желе у тоалет. А то су неке основне ствари које би требало да им се обезбеде на окретницaмa. С једне стране, имамо то да доводимо возаче из иностранства због одлива домаћих, а онда с друге долазимо у ситуацију да на окретницама, како што је на пример ова, не могу да користе тоалет – наводи Драго Тошић из Конзорцијума приватних превозника.

Још крајем прошле године шофери су указали на тaj проблем и на другим окретницама. Тада су са окретница јавног превоза, попут Цветкове пијаце и Медаковића, повучени отправници, што је проузроковало и затварање санитарних чворова. У међувремену, како сазнајемо, превозници су успели да за своје возаче који користе терминус код „Цветка” издејствују да добију кључ за те просторије како би могли да користе постојећи тоалет.

Запослени у јавном превозу у шали кажу да није проблем када у близини неке окретнице, на којој не може да се користи класичан тоалет, има шумица, али, нажалост, има оних око којих је чистина. На таквим локацијама, кажу, једини спас је угоститељски или продајни објекат у близини где, уколико запослени дозволе, могу да искористе тоалет. Колики је проблем непостојање наменског тоалета на окретницама још јасније је ако се зна да на појединим линијама вожња траје дуго.

Повлачење отправника није новост. Према незваничним информацијама, крајем прошле године, више од 35 одсто терминуса и пре последњих повлачења отправника, није их имало.

Пошто већ дуго постоји џи-пи-ес систем праћења возила, запослени у ГСП-у кажу да је питање колико је заиста оправдано постојање отправника на бројним окретницама, што повлачи и трошкове не само њиховог ангажовања, него и оне за одржавање објеката на тим местима. Али, то не значи да не треба обезбедити тоалете и простор за освежавање возача у току паузе.

Има и оних запослених у јавном превозу који сматрају супротно, да у појединим ситуацијама џи-пи-ес не може да буде потпуна замена за отправнике јер отправници су једини који могу брзо, када уоче искакања и поремећаје на линијама, да организују возаче како би се то, колико-толико, „испеглало”.

И у вези са повлачењем отправника са појединих терминуса и у вези са немогућношћу коришћења тоалета на делу терминуса питања смо упутили граду, али одговора јуче није било. Како за наш лист превозници понављају, према уговору, град је у обавези да обезбеди превозницима проходне трасе и окретнице са припадајућим објектима.

 
Otpravnici.jpg


Inače, znam da ne može SNS da tera ljude da budu otpravnici, niti to očekujem. 😁 Već kritikujem kako lako nalaze ljude da im čuvaju i obavljaju političke papazjanije i stupidarije, i to često za bedne pare... a kada im i stručna javnost, i šira javnost, i sindikati, i meidji... 5 godina govore da treba da porade na problemu kadrova u JGPu, ništa oni, lade klikere.

Nema dovoljno ljudi ni da voze autobuse ni da ih otpremaju, ali bitno je da tapšača ručicama i čuvara bilborda nikad ne fali. Jer Partija uber alles.
 
Na kraju krajeva, u slučaju trolejbusa i tramvaja mogu napraviti podzemni terminus u centru u kojem je moguće disati, ako im je baš stalo do pešačkih trgova koje su videli u nekom Beču ili Briselu pa žaba digla nogu da je potkuju. Hteli su da naprave podzemni parking ispod Studentskog trga sa ukidanjem trolejbusa, a nije im palo na pamet da i trolejbus tu može podzemno.
 
Trenutno stanje kod okretnice "Tri Tiganja" je takvo, da novouključeni semafori samo bespotrebnu gužvu stvaraju.

Da tu ima ikakvog saobraćaja, koji se uliva na Smederevski Put pa da ima vajde, ovako ništa.
 
Okretnica u bloku 45. Fotografija nije najboljeg kvaliteta. Od pre par dana je, tek sada videh da nisam postavio.

20230513_152008.jpg
 
20230524_143039.jpg


Dokaz da, ako dovoljno puta pozelite i napisete na forumu, san postaje java. Bar na kratko... Tako ce jednom biti i metro.

Zglobna 83 na okretnici 55 na Zvezdari. Stoji blokirana, jer ne moze da okrene zbog redovno parkiranih automobila na ovoj okretnici.
 
Ако је већ морао ту да окрене онда боље да је окренуо преко пута.
 
Manje je važno otkud na toj okretnici zglobna 83. Može biti ispadanje iz reda vožnje, blokada okretnice na C. Krstu... Više mi u oči ide svakodnevna bahatost koja doseže nezamislive granice. Nije prvi put da se zbog nekoliko nesavesnih nazovimo vozača blokira javni prevoz. Danas na primer na raskrsnici Vojislava Ilića i Ustaničke, jedan opasan batica sa BMW-om umalo da pokosi nas nekoliko na pešačkom prelazu, pa se potom zaustavlja na stajalištu i blokira bezbedno zaustavljanje trolejbusa i autobusa. Takvima bih dao pola miliona dinara kazne, pa da ga pitam dal će se sledeći put usuditi da ugrožava druge.
 
Vrh