Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Videh na sajtu sekretarijata i na Beograd plus aplikaciji da su izmislili novo stajaliste vrtic Bajka za 37 N posto kod vrtica Bajka postoji samo stajaliste sa jedne strane ulice kojom ide 57, kroz Zarkovacku i bas pocetni deo Ratka Mitrovica 57 ide samo u jednom smeru. Stajaliste je dobilo i kod 2161, a verovatno ce danas da postave i neku stajalisnu tablu
 
493Н има један полазак, у 01:30 са БАС-а, а из Сопота у 02:40.
 
Исто важи и за 860Н који не стаје у Остружници.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
BG: voz princip copy - Noćni prevoz paste. Ono što je očigledno je da izgleda loše stoje u Gročanskim naseljima i Mirijevu, jer oni su jedini dobili poboljšanje. Ne računam to što je većina novouvedenih linija dobila po jedan polazak.​
 
Odakle im ideja da ukinu polaske vikendom za liniju 33N
Jedina noćna za Kumodraž, a sada ide samo radnim danima... Barem tako stoji na sajtu

Sent from my ABR-LX1 using Tapatalk
 
Jesu 68N i 95N ostale da postoje paralelno i recimo 72N/75N, 301N/302N? Ništa nije skinuto sa sajta. Na sajtu GSP-a sve po starom, nije im još jasno šta se htelo 😅
 
Pa svima je jasno šta se htelo, da sa istim brojem vozila pokriju daleko veći broj naselja. Ono što nije ljudima jasno je šta je menjano, uključujući ukidanje nekih linija i promene redova vožnje.​
 
Jesu 68N i 95N ostale da postoje paralelno i recimo 72N/75N, 301N/302N? Ništa nije skinuto sa sajta. Na sajtu GSP-a sve po starom, nije im još jasno šta se htelo 😅
Ne, ukinute su. Poslednji put su vozile sinoć. Samo iz nekog razloga još uvek nisu uklonjene sa sajtova GSP i bgprevoz.
 
Ипак гсп држи 307Н?
IMG_1829.png
 
Штета што нису искористили прилику да ускладе редове вожњи линија на истим правцима. На пример, Чукарица има 37 у 00:00, 56 и 511 у 00:10, 51 у 00:15, а онда рупу од 55 минута до 01:10, када иду 37 и 511, а пет минута касније 56.
Има сад 581 у 00:45, али стаје само на окретници на Брду и у Жаркову. Не стаје у Пожешкој, на Видиковцу и Петловом брду. Не знам која је сврха заустављања на окретници на којој у 1 ујутру нема полазака и долазака, а прескакања великих насеља.
 
Poslednja izmena:
511N ide trasom dnevnih 56 i 58, tako da nije strašno što ima polaske blizu polazaka 37N, jer nakon Mosta na Adi nemaju dodirnih tačaka. Sa druge strane, usklađivanje 37N, 51N i 56N je potrebno, kao i da linija 581N ne bude pro forme, nego da pokriva i okolna i usputna naselja, kad već prolazi pored njih.

P. S.
493N i 581N nemaju potrebe da pokrivaju i Novi BAS i Slaviju, ovako kako pokrivaju, obzirom na 18N, 405N i 860N.​
 
Poslednja izmena:
@solecar
Небитно што 37 и 511 иду различитим трасама ако им се преклапају гравитационе зоне путника. Чукаричка падина, добар део Бановог брда и Жаркова могу да користе обе линије. Ја бих до Брда пре ушао у 511Н и попео се до Пожешке за 6-7 минута него чекао остале линије пола сата (некад увече уђем у 89 ако нема ускоро 13 или 85 са Новог Београда па се попнем у Пожешку).
 
@solecar
Небитно што 37 и 511 иду различитим трасама ако им се преклапају гравитационе зоне путника. Чукаричка падина, добар део Бановог брда и Жаркова могу да користе обе линије. Ја бих до Брда пре ушао у 511Н и попео се до Пожешке за 6-7 минута него чекао остале линије пола сата (некад увече уђем у 89 ако нема ускоро 13 или 85 са Новог Београда па се попнем у Пожешку).​
Koliki broj ljudi znaš koji bi išao sa 511N preko Čukaričke padine i odatle se peo na Banovo brdo? Izuzimam stanicu koja je neposredno pre skretanja u Vodovodsku.​
 
Vrh