Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Можда планирају да уведу ноћни за Врчин преко Авале да захвата и Рипањ или пак 408N до Раље па да само хвата Крагујевачки пут и вероватно свраћање до центра Рипња, остаје нам да видимо.
Све у свему требали су лепо на сајту да окаче све па на друштвеним мрежама да промовишу то једну по једну општину
 
Onda znači potez 300 ostaje bez noćnog prevoza jer otprilike maltene samo jedna linija pokriva ceo taj potez.​
Неће остати без ноћног јер је свакако најављен нови терминус за потез 300, могуће је чак и да Врчин и Заклопача добију ноћни јер су једина насеља на градском потезу Гроцке која немају ноћну линију
 
Sad kad postoji 95N do Borče 3, verovatno će staviti 101N da svraća do Ovče koja dobija noćni
Свраћање 101Н у Овчу би јој продужило вожњу за најмање 40 минута. Било би добро да ако се уводи 95Н остане само навраћање у Котеж
 
Da li će Surčinska naselja Boljevci, Progar, Petrovčić dobiti noćni prevoz?
 
Evo skrinsot,to je sa instagrama u sustini manje vise slicno onim idejama iz 2019..koliko vidim 601N tu stoji da krece sa slavije na mapi ali ako je pisalo da krecu sve sa Stud. trga verujem da ce i on...ovo je vise u svrhu promocije i da se vidi kako koriste drustvene mreze,nema redova voznje jos,verovatno ce to do petka.
Pogledajte prilog 249655
Једва могу да похватам шта је шта, превише је ситно.
 
Objavili su neke od ovih trasa na sajtu jutros, ali opet ne sve i bez ikakvih mapa: https://www.bgprevoz.rs/vesti/izmen...-nocni-saobracaj-opstine-novi-beograd-i-zemun

Nego, meni deluje kao da su ovaj plan radili bez uzimanja nove autobuske u obzir. 72N je mogla da ide pored autobuske i bude noćna veza sa aerodromom, 95N je isto mogla da prolazi tu... Ima jedino ova iskrivljena 18N za koju može da se kaže da staje tu negde.
 
Само нису објавили поласке за 72Н и трасу и поласке 95Н.
 
Неће остати без ноћног јер је свакако најављен нови терминус за потез 300, могуће је чак и да Врчин и Заклопача добију ноћни јер су једина насеља на градском потезу Гроцке која немају ноћну линију​
Pa zar nije očigledno da sam bio sarkastičan? Jer jedini lošiji prevoz od onoga da ti jedna linija pokriva sva naselja je da ga uopšte i nemaš. A upravo je komentar na koji sam odgovorio bio da dobijate lošiji prevoz.​
 
Samo da obavestim da je sada i zvanično primenjen sistem BG: voza na noćni prevoz, isti broj vozila raspoređen na veći broj linija. Po dva polaska na svakoj liniji, u razmaku od 1h 30min - 2h. To mu praktično dođe da ako propustiš polazak, kreni peške kući, brže ćeš stići. I naravno ni ovde nije kompletan spisak linija.​

 
I dalje nisu rešili problem prethodno uvedenog noćnog prevoza, a to su "rupe" između 2.30 i 5-6 na nekim linijama, posebno što su prvi jutarnji polasci često od periferije ka centru tako da i pored noćnog će postojati velika rupa za one koje se vraćaju iz izlaska ili pak rade od 4 ili 5
 
Ja ako dobro tumačim ono što su pisali, misli se valjda od kad do kad će linija raditi, ne verujem da će polasci ići u razmaku od 2h. Samo je navedeno kad tačno linija 72N ima polaske, ako se ne varam. I ove postojeće traže pojačanje zbog gužve. Ja se sve nadam da će barem neke jače linije dobiti polaske na pola sata.
 
Loše tumačiš. Između navedenih polazaka stoji slovo "I" što znači da će imati svega dva polaska po liniji. A sve i da nije tako, opet imati razmak 2h - 3h od poslednjeg noćnog do prvog jutarnjeg je loše. Sve i da ne postoji tolika potreba za noćnim u tom periodu, 1 do 2 dodatna polaska svakako znače, jer ima linija / pravaca gde postoji potreba za tim polaskom.​
 
Pitanje za upućenije. Da li iz bloka 42 gde je sada novi BAS , postoji polazak / dolazak međumesnog autobusa nakon ponoći?​
 
brt meni nije jasno znaci na svakoj stanici pise da su nocni 301,304 zasto samo 301 ide kroz kaludjericu i do grocke ne staje a 304 ide u sva sela i zaista sto vrcin i zaklopaca nemaju nocni nije mi jasno ide zadnji 302 koji svraca u zaklopacu samo i okrece se na pola!
 
Loše tumačiš. Između navedenih polazaka stoji slovo "I" što znači da će imati svega dva polaska po liniji. A sve i da nije tako, opet imati razmak 2h - 3h od poslednjeg noćnog do prvog jutarnjeg je loše. Sve i da ne postoji tolika potreba za noćnim u tom periodu, 1 do 2 dodatna polaska svakako znače, jer ima linija / pravaca gde postoji potreba za tim polaskom.​
To vidim da stoji slovo I, al i stoji i OD, umesto da jasno stoji polasci u to i to vreme. Da je napisano jasnije, ne bi razmišljali na šta se tačno misli.
 
Pa ni ne razmišljamo. Meni je jasno da postoje svega 2 polaska na liniji, bez obzira što piše i "OD". Izuzetak je linija 72N sa tri polaska.​
 
Da, ovo je baš retko pri čemu nema značajno većeg broja linija pa da to nadomesti manji broj polazaka. 37N, 56N, 68N i 511N su čini mi se bile najopterećenije linije do sada. Biće veća gužva ali verovatno se neće duplirati jer će ljudi između polazaka prosto otići kući na drugi način - rupa od dva sata je prevelika.

Evo kako mislim da bi trebalo da izgleda, a da bude najjednostavnije:
- Nema razlike između dnevnih i noćnih linija,
- Interval do 10 min radnim danom -> interval između 0 i 4 časa 30 min,
- Interval od 11 do 30 min radnim danom -> interval između 0 i 4 časa 60 min,
- Interval više od 31 min radnim danom -> ne saobraća između 0 i 4 časa.
 
Уводи се 405Н Славија - Рипањ - Барајево АС

Каква глупост, само 2 поласка у току ноћи и 3 дана јахања до Барајева.
Очекивао сам увођење 560Н за Барајево а 405Н за Глумчево брдо (иако пролази треба увести и 560Н за остала насеља дуж Ибарске магистрале) или барем свраћање у Велику моштаницу.
 
405N mozda i bude drzala SNStrela, jer se vodi kao prigradska cim krece sa Slavije, a ne sa Studentskog
 
Vrh