Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Ја сам за увођење тролејбуса на батерије и ширење железнице (трамваја и БГ воза). ГСП има доста трамваја у гаражи током дана.
 
Ispadanje motki je jako retko , a trole baš često koristim , što Banjičke , što Vračarske. Elektrobusi treba da idu umesto autobusa , tamo gde je to izvodljivo.
 
Рипањац 405":1bfzvlnl je napisao(la):
Не знам, ја сам за даље ширење електробуса, али ислључиво као замена за тролејбусе... Тролејбуси су јако незгодни из разлога што су ограничени моткама које лако могу да испадну, што је често праћено ужасно наглим кочењем, често наглијим у односу на бусеве на гориво...

Koja je svrha menjati trolejbuse duplo skupljim, a manje efikasnim vozilima? Električni autobusi se trebaju uvoditi isključivo kao zamena za autobuse.
Sistem kočenja se ne razlikuje u odnosu na autobuse, a to što si ti zapao kod majstora koji ima tešku nogu je druga stvar...
 
Зглобни тролејбуси са великом аутономијом кретања ван мреже су у овом моменту најбоље решење. У старту би могли да их уведемо на линије које деле трасу са постојећим тролејбуским линијама као што су 23, 31, 37, 44, 58, 74, 77, 78, 79, и 83. После би ширио мрежу на још три правца, Бранкова-Теразијски тунел-Деспота Стефана (са окретницом Зелени венац), Војводе Мишића и Јужни булевар (са новом регулацијом и ширењем). Тиме би се омогућило и конвертовање и линија 15, 16, 27Е, 35, 43, 46, 51, 52, 53, 55, 56, 65, 67, 68, 71, 72, 75, 84, 95 и 96.
Са обичним електробусима би били ЕКО1, 24, 30, 36, 39 и 60.
 
Eво пар слика од прошле недеље, електричко на води :D
 
2103

7r6BxMe.jpg
 
#2104 tokom dopunjavanja baterija veceras na okretnici :D

XTqLSTu.jpg


D2H2zey.jpg
 
Čije displeje koriste vozila koje fotoaparati mogu da uslikaju da se vide normalno, a ne da izgledaju kao hireoglifi.
 
Da li ti ovaj EKO1 izgleda normalno? Meni su najbolji Novatronic i oni su na Higerima, Solarisima, prva serija M iz 2013. i ima ih u LE. Najgori su na BMC jer je takt paljenja i gasenja dioda vrlo mali i jedva da je moguce uhvatiti ga celog, jedino sa burst shooting-om. A oni iTech na M solo i zglobnim iz 2016/7 su pristojni ako uopste rade, moze se uhvatiti lepo ispis linije.
 
Овај електробус као да су деца склапала! Далеко ће ГСП догурати са армијом кршева којом деценијама уназад пуни гараже. Сваком новом набавком се види жеља да још нека линија буде у рукама Унакопа или Тамнаве!
 
Kakav Unakop bre, ne moze ni ovo linija da izdrzi, nema vozaca, vozila crkavaju... Nece niko da mu radi, non stop moras da radis a uslovi su takvi da vozis u jakni, sa kapom, salom i rukavicama..
 
Ideja elektricnih buseva je dobra. Mislim da je ROI u odnosu na obican bus 5 godina samo na potrosnju goriva i odrzavanju.
Jedino sto im je strasno kratak domet i tesko je organizovati vozace da budu disciplinovani sa punjenjem.
 
I što je mnogo manje iskorišćenje vozila, jer deo radnog vremena provodi na punjaču.
A vozače je lako disciplinovati. Šta će kad stane na pola trase? Punjenje mora biti uračunato u turažu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=718249#p718249:353yre1a je napisao(la):
direktor » Уто Мар 17, 2020 2:09 pm[/url]":353yre1a]Sa sve prikolicom za bateriju

А шта је ту проблем. Са толиком приколицом може много већу километражу да истера, а кад оде на смену, само закачи нову и ајде на нову смену...
 
Ovi konkretni autobusi u BG imaju superkondenzatore umesto baterija. To znači da mogu da se jako brzo pune i da im broj punjenja ne utiče na vek trajanja. Problem je što su superkondenzatori skupi i nemaju baš preveliki kapacitet, pa je domet kratak. Da li zna neko koliko tačno kod nas traje punjenje na okretnici?
 
15 минута су говорили у почетку, сада, после више од једне сезоне, можда су времена пуњења дргуга.
 
A koliko dugo običan autobus stoji na okretnici pre nego što krene na novi krug?
 
Vrh