Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403051#p403051:2dtwpkxd je napisao(la):
kruuki » Сре Авг 31, 2016 8:50 am[/url]":2dtwpkxd]imamo ih samo 5 e sad ne znam da li je u planu nabavka jos buseva s obzirom na to da je prvobitno bilo u planu da e-busevi idu do kalisa... inace svidja mi se ta ideja da e-busevi zamene trole


Sent from my iPhone using Tapatalk
Још боље би било да замене аутобусе на линијама где има мало возила, нпр. линије 30, 24, 38Л и сл.
 
I da konačno utvrde da linija ide do Belvila , a ne do Sava centra. :)
 
20160831_152313.jpg


20160831_152537.jpg


20160831_152551.jpg


20160831_152638.jpg


20160831_152946.jpg


20160831_153136.jpg


20160831_153243.jpg


20160831_152928.jpg


20160831_153442.jpg


malo mutna fotka konacno traka sa stajalistima ono sto je imamo plan predlagao prije 4 godine bes trake

20160831_153205.jpg
 
Juce bili E-busevi na test voznji. Vidjeni u Francuskoj ulici kako prolaze jedni za drugima.
 
tresla s egora rodio se mis za par nedelaj zaboravice ih. Ali su dobri za marketing kamapnje problem sa zagadjenjem se tako ne resava
 
Pretece me direktor u fotkama :D al ocekivano :) evo da i ja postavim moje 3 slike xD
a0e24f7ff99a3a376fb37e23f7eef348.jpg


21cb587e16bbc8adc196bae6e5d9ffac.jpg


ovde se inace napaze baterije

b476d4985f1a12adcc78f144221eec96.jpg


Ne sumnjam da ce se ovde naci neka reklama za koji mesec :D

inace da dodam bus je totalno besuman dok stoji na stanici gotovo da i ne radi a dok je u pokretu ima slican zvuk kao trolejbus

Trebalo mu je manje od 10 minuta da se napuni kod belvila pozdrav :)




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moram da pohvlaim organizvali su malo naljpnice unutar vozila ,stvili bes traku sa stajlistima , jedino sto ovoj monitor nije radio ,
 
ovi viseci rukohvati su ucvrsceni za sipke pa nece dolaziti do proklizavanja kad autobus zakoci kao na vecini autobusa


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
solecar":24rw6qwp je napisao(la):
A to se kao ne da primetiti na slici? :)

haha to je nesto sto posebno treba naglasiti mozda neko cita pa rese da urade na svim busevima xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Samo ako je u pitanju investicija od nekoliko miliona € , potrudiće se. :)
 
Овај аутобус је или најспорије превозно средство у Београду од ишчезнућа фијакера, или возачи имају директиву да га у прво време возе као по јајима. Сморио сам се жив од ФДУ-а до Скупштине, нисмо прешли 40 на сат.
 
Chariot mu dodje kocija na dva tocka tako da ima smisla sto nije iso brzo.
 
Mozda da nabave par Tesli model S AWD-P90D, brzi su, lepsi i jeftiniji :)
A mogu da voze putnike do i od Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403317#p403317:2d4tln2z je napisao(la):
nensav » 01 Sep 2016 10:47 am[/url]":2d4tln2z]tresla s egora rodio se mis za par nedelaj zaboravice ih. Ali su dobri za marketing kamapnje problem sa zagadjenjem se tako ne resava

Niko ne obraća pažnju da elektrobusi nemaju treća vrata (zbog elektroopreme pozadi). Dakle, sve i da su trajni nisu zamena za trolejbus na opterećenoj liniji. Studio B u reportaži navodi lepu računici koliko tona ugljen dioksida godišnje ova flota od 5 elektrobusa štedi. Surova realnost je da ne štede ni trunku, jer nisu raspoređeni na redovne polaske bilo koje linije, već su tek tako dodati da paradiraju na dodatnoj liniji za pokazivanje.
 
Пошто сам јутрос био једини путник на поласку у 08:06 од Вука испробао сам сва седушта. Нема као на Соларисима појединих седишта која су виша или нижа од осталих. Наслони су врлодобро профилисани и ништа не жуља. Хоризонтални рукохвати су постављени вероватно по кинеском стандарду па су мало нижи него што сам навикао. Посебно на њих треба обратити пажњу када се устаје са седишта у другом делу аутобуса где сам два пута звекнуо главом у шипку, а нема шансе да се висећи рукохвати промаше. Све у свему од Вука до Белвила имао је исто пролазно време као и седмица.

Иначе на табли стнице испред напајања нигде не пише да је то излазна станица и да нема улаза. То значи да, да ли ће бити путника у аутобусу, зависи од добре воље возача да ли ће на пуњењу отворити врата и да ли ће путници улазити преко траве. Поподне ћу пробати супротан смер и где се може ући у аутобус.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403515#p403515:v1zja3ru je napisao(la):
stanislaw » 02 Sep 2016 08:27 am[/url]":v1zja3ru]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403317#p403317:v1zja3ru je napisao(la):
nensav » 01 Sep 2016 10:47 am[/url]":v1zja3ru]tresla s egora rodio se mis za par nedelaj zaboravice ih. Ali su dobri za marketing kamapnje problem sa zagadjenjem se tako ne resava

Niko ne obraća pažnju da elektrobusi nemaju treća vrata (zbog elektroopreme pozadi). Dakle, sve i da su trajni nisu zamena za trolejbus na opterećenoj liniji. Studio B u reportaži navodi lepu računici koliko tona ugljen dioksida godišnje ova flota od 5 elektrobusa štedi. Surova realnost je da ne štede ni trunku, jer nisu raspoređeni na redovne polaske bilo koje linije, već su tek tako dodati da paradiraju na dodatnoj liniji za pokazivanje.
Potpis! Takođe to punjenje znači da elektrobus ne može da odradi smenu bez prekidanja već mora da se puni na okretnicama, pa još uvek nije praktičniji od autobusa i trolejbusa.

Mogu eventualno da ga pošalju na 24ku da paradira po elitnom Vračaru. :D
 
vucko":3hvjz2l1 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403515#p403515 je napisao(la):
stanislaw » 02 Sep 2016 08:27 am[/url]":3hvjz2l1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403317#p403317 je napisao(la):
nensav » 01 Sep 2016 10:47 am[/url]":3hvjz2l1]tresla s egora rodio se mis za par nedelaj zaboravice ih. Ali su dobri za marketing kamapnje problem sa zagadjenjem se tako ne resava

Niko ne obraća pažnju da elektrobusi nemaju treća vrata (zbog elektroopreme pozadi). Dakle, sve i da su trajni nisu zamena za trolejbus na opterećenoj liniji. Studio B u reportaži navodi lepu računici koliko tona ugljen dioksida godišnje ova flota od 5 elektrobusa štedi. Surova realnost je da ne štede ni trunku, jer nisu raspoređeni na redovne polaske bilo koje linije, već su tek tako dodati da paradiraju na dodatnoj liniji za pokazivanje.
Potpis! Takođe to punjenje znači da elektrobus ne može da odradi smenu bez prekidanja već mora da se puni na okretnicama, pa još uvek nije praktičniji od autobusa i trolejbusa.

Mogu eventualno da ga pošalju na 24ku da paradira po elitnom Vračaru. :D


bus moze da se puni u toku voznje i na kontaktnom mrezi trolejbusa


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403530#p403530:2wfqs6op je napisao(la):
kruuki » 02 Sep 2016 10:20 am[/url]":2wfqs6op]



bus moze da se puni u toku voznje i na kontaktnom mrezi trolejbusa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gde si to pročitao,čuo? Pantograf na ovim autobusima predvidjen za punjenje kondenzatorskih baterija u stanju mirovanja a nikako u toku voznje. Koliko pobogu čoveče vozač tog autobusa mora biti precizan da pogodi oba kontaktna voda sa pantografom u toku vožnje. I to samo ako je napon u kontaktnom vodu trolejbusa adekvatan za punjenje autobusa.
 
Zar nema u toku voznje neku dopunu preko generatora el. energije (dinamo)?!
 
Vrh