Šta je novo?

Грчка улица Бежанијска коса - Сурчинска улица Ледине

MaRkOs":1dtc4q5g je napisao(la):
Mislis Nikole Gvozdenovica, a ne Dobrovica. I to je novo stajaliste za autobuse.
Маркос, није ни Николе Гвозденовиће него Недељка Гвозденовића (ја је зовем "сликарска" улица).


ranko999":1dtc4q5g je napisao(la):
Danas sam video da se radi na prosirivanju raskrsnice Surcinskog puta i Nikole Dobrovica (tamo gde je stanica 71, 71, 601, 602, 604, 610). Verovatno dodaju trake (traku) za leva skretanja. Siguran znak da se uskoro ne planira spajanje Grcke i Surcinskog puta...
Ранко, улица Николе Добровића се спушта низ Косу и улива се у Тошин бунар и том улицом (Н.Д.) пролазе две линије ГСП-а, 65 и 82. Иначе то проширење што раде, што каже Маркос је тачно, а ради се и због тога што је ту често долазило до судара, поготово кад возила која долазе из Сурчина хоће да скрену лево у Недељка Гвозденовића (а ту је и она кривина), неки возачи немају стрпљења да чекају и ето белаја !
 
Гага":1jsfrhw1 je napisao(la):
MaRkOs":1jsfrhw1 je napisao(la):
Mislis Nikole Gvozdenovica, a ne Dobrovica. I to je novo stajaliste za autobuse.
Маркос, није ни Николе Гвозденовиће него Недељка Гвозденовића (ја је зовем "сликарска" улица).


ranko999":1jsfrhw1 je napisao(la):
Danas sam video da se radi na prosirivanju raskrsnice Surcinskog puta i Nikole Dobrovica (tamo gde je stanica 71, 71, 601, 602, 604, 610). Verovatno dodaju trake (traku) za leva skretanja. Siguran znak da se uskoro ne planira spajanje Grcke i Surcinskog puta...
Ранко, улица Николе Добровића се спушта низ Косу и улива се у Тошин бунар и том улицом (Н.Д.) пролазе две линије ГСП-а, 65 и 82. Иначе то проширење што раде, што каже Маркос је тачно, а ради се и због тога што је ту често долазило до судара, поготово кад возила која долазе из Сурчина хоће да скрену лево у Недељка Гвозденовића (а ту је и она кривина), неки возачи немају стрпљења да чекају и ето белаја !
Blam. :rolleyes:
 
Da, izvinjavam se, mislio sam na Nedeljka Gvozdenovica... Btw, mislim da nema mesta za kruzni tok, a tako bi lepo legao. Nije samo problem u 'cukanjima' nego se i stvaraju velike guzve kad neko ko dolazi iz Surcina hoce levo u N. Gvozdenovica i mora da saceka, a za to vreme se iza njega stvori kolona. Isti je slucaj kad neko ide Surcinskom odozdo i hoce da skrene levo u Surcinski put, pa se kolona za njim otegne skroz do kruznog toka u Vojvodjanskoj...
 
K'o iz aviona :)

18110692.jpg


i u punoj velicini
http://static.panoramio.com/photos/original/18110692.jpg
 
Шта мислите, колико ће година да треба да изгледа овако:
bezanija.jpg
 
Iako me je strah da ste potpuno u pravu sa ovom procenom od nekoliko desetina godina, iznecu jos neke podatke koji mozda bacaju svetlo na realizaciju ovog projekta i sa druge strane. Naime, u aprilu 2009. godine zapocet je postupak resavanja imovinskopravnih odnosa za saobracajnicu T6 od Kvantaske pijace do Grand kafe. Ostatak zemljista od Grand kafe do kruznog toka u Vojvodjanskoj pripada Gradu Beogradu i Opstini Novi Beograd, tako da na tom delu nije bilo potrebno resavati imovinskopravne odnose. Negde u junu mesecu svi postupci su prekinuti (ne i okoncani), dakle doneto je resenje o prekidu postupka eksproprijacije, jer je Direkcija izjavila prigovor na upis fizickih lica u katastru. I postupak od tada tako stoji, ja naravno pratim svaki detalj i na stalnoj sam vezi sa Direkcijom, s obzirom da zastupa nekoliko ljudi. Postupak ce svakako biti nastavljen i to relativno brzo, recimo 2012. negde u septembru. Direkcija nikako nije prihvatila da predlog za eksprorpijaciju bude povucen, vec da se razresi upis u katastru, pa da se nastavi.

Ta saobracajnica T6 je veoma bitna iz 2 razloga. Prvo, ona je deo UMP-a i direktna veza iz blokova sa pristupnom saobracajnicom za most Zemun-Borca. To je strateski razlog, medjutim, ima jedan mnogo vazniji. Bez izgradnje ove saobracajnice na delu od Kvantaske pijace do Grand kafe, nemoguca je realizacija izgradnje prosirenja Novog bezanijskog groblja. Naime, Plan detaljne regulacije za prosirenje Novog Bezanijskog groblja je usvojen u junu 2009. godine i predvidja izgradnju jednog novog groblja povrsine 60 hektara, koje ce se nalaziti pored postojeceg, i delice ih upravo ova saobracajnica T6 i pojas zemljista od jedno 100 metara sirine (predvijen kao zelenilo i pojas moguceg prosirenja groblja kad se uklone dalekovodi). Faze realizacije tog plana predvidjaju da se groblje izgradi u 3 faze: u prvoj da se privede nameni 30 hektara, u drugoj 20 hektara i u trecoj 10 hektara, ali tako da prva faza i sam ulaz u groblje zapocnu od sredine polja ka ulici Surcinskoj, a ne obrnuto. Dakle od severa prema jugu, i to tako sto bi se prvo eksproprisala jedna tabla od 30 hektara zemljista i pocela izgradnja. Ulaz na to novo groblje je u visini otprilike tacno sredine putanje dela saobracajnice T6 od Kvantasa do Grand kafe. Oko celog buduceg groblja naravno predvidjene su saobracajnice i jedna trasa ce morati biti izgradjena do ulaza u samo groblje, kao saobracajnica koja se uliva-izliva u saobracajnicu T6.

Ja takodje budno pratim i sta se desava sa grobljem sadasnjim i ovim buducim. I situacija stoji otprilike ovako: Posle zatvaranja Novog bezanijskog groblja za sahranjivanje i velikog pritiska gradjana koji je medijski bio veoma prigusen, prakticno se nije ni cuo ni video, na Novom bezanijskom groblju je otvoreno jos nekih 1000 grobnih mesta, a radi se na izgradnji jos 2000 grobnih mesta. Po mojoj slobodnoj proceni posle tih 3000 grobnih mesta, mislim da ce se naci prostora na postojecem groblju za jos 1000 grobnih mesta dakle ukupno 4000 i posle toga vise nece moci. Zapusice sve rupe. Brzina popunjavanja ovih grobnih mesta je neverovatna. O ovome svedoci i cinjenica da s evrse brojne ekshumacije sahranjenih na Orlovaci i Lescu i njihov prenos na Novo bezanijsko groblje i to po olaksanoj proceduri. Ovih prvih 1000 grobnih mesta je vec popunjeno. Ostaju jos oko 3000 koje ce se popuniti za tacno 3 godine otprilike. Dakle kraj 2013. godine je termin krajnji kada nece biti mesta za sahranjivanje na Novom bezanijskom groblju i pocece zestok pritisak gradjana jt traznja za grobnim mestima.

Gradska vlast (bilo koja bude) nece moci da saceka 2014. godinu, a da makar nesto ne uradi po pitanju prosirenja groblja tj izgradnje novog. A ima takav PDR za prosirenje groblja koji joj ni sa jedne strane ne omogucava prilaz tom novom groblju, osim izgradnjom saobracajnice T6. Ako bi i doslo do promene pa neko odlucio da sahranjivanje zapocne blize Surcinskoj ulici i da odatle zapocne eksproprijaciju parcela zemljista za groblje, mora prvo da uradi spoj Grcke sa Surcinskim putem. E sad vi sami dajte procene, kada bi mogla da krene realizacija ovih projekata. Ja mislim da je 2013. izgradnja veoma moguca varijanta i to i jedne i druge kompletno sa pustanjem u saobracaj do kraja te godine.
 
belka":1akybhor je napisao(la):
Ta saobracajnica T6 je veoma bitna iz 2 razloga. Prvo, ona je deo UMP-a i direktna veza iz blokova sa pristupnom saobracajnicom za most Zemun-Borca.
Претпостављам да си направио лапсус и мислио на СМТ. ;)
belka":1akybhor je napisao(la):
Ja mislim da je 2013. izgradnja veoma moguca varijanta i to i jedne i druge kompletno sa pustanjem u saobracaj do kraja te godine.
Има логике у томе што причаш, само проблем је што властима на било којем нивоу у овој држави логика никад није била јача страна. :(
 
Coyote, slazem se s tobom. Ja sam logicirao na osnovu nekih raspolozivih podataka do kojih sam dosao baveci se advokaturom, pre svega vezanom za imovinskopravne odnose u vezi zemljista i nepokretnosti uopste. Kako sam se dosta dotakao sa pitanjima urbanizma i samog gradjevinarstva, poceo sam da se interesujem i za te oblasti, naravno laicki, prikupljajuci znanje i podatke u meri u kojoj mogu da ih razumem i primenim u svom poslu. Zato molim za razumevanje ukoliko termini koje koristim nisu prilgaodjeni profi urbanistickom i gradjevinskom jeziku. Negde sam zapamtio da je T6 deo Unutrasnjeg magistralnog poluprstena pretpostavljam da je to pun naziv skracenice UMP. E sad, ako sam pogresio, molim za izvinjenje i razumevanje, jer nisam ekspert za urbanizam, stvarno se trudim da sve to povezem i savladam u hodu koliko mogu.

Sto se tice logike vlasti, slazem se da ona nije jaca strana iste. Medjutim, ovde vidim i neki neumitni momenat koji ce jednostavno nastupiti, a da problem koji se u ovom trenutku nazire ima resenja samo u redosledu koji sam izneo. Naravno, moguca je i opcija promene Plana detaljne regulacije, izmestanja groblja na neku drugu poziciju, ali mislim da se o tome dugo mozgalo i zakljucilo da je ova pozicija najispravnija. Ako ne bude nekih promena, neumitno ce se za 3 godine potpuno zapusiti Novo bezanijsko groblje i morace da se otvori novi prostor za sahranjivanje, a ljudi nece da se kremiraju jos uvek u vecem broju. Takodje, ponavljam i kakve mi informacije stizu iz Direkcije u gotovo nedeljnim kontaktima: da je T6 prioritet (uz iznimku mosta na Adi), da su sredstva obezbedjena, samo zele da rese pitanje upisa u katastru da bi se tacno znalo koju kvadraturu i od koga treba izuzeti.

Medjutim, da dodam i da se vec godinu od te tacke ne micemo, jer Direkcija ne pokazuje neko vece angazovanje oko resavanja tog prigovora u katastru, sto ja tumacim kao jedno blago zakocenje dok se ne zavrsi most i izbori. Kao da je neko rekao: ok to nam je vazno, ali imamo ipak bitnije prioritete sada, prvo da i zavrsimo, pa cemo posle ovo. Zato i kazem da je optimalan momenat za nastavak resavanja imovinkih odnosa i eksproprijacije septembar 2012. i gradnja eventualno 2013. kada bi morala da pocne i eksproprijacija za groblje.
 
Belka, u celoj prici ti samo nedostaje cinjenica da ce biti potrebno raseliti romsko naselje kod Grand kafe kako bi se povezala Grcka sa Surcinskim putem i deo T6 od Kvantasa do Vojvođanske. Pored raseljavanja roma, treba naci resenje za izmestanje okretnice autobusa 75 i 74. Takođe za povezivanje T6 od Kvantasa sa kružnim tokom u Vojvođanskoj bice potrebno rusenje nekih kuca kod samog kružnog toka. Sadasnje stanje je takvo da je krak Surcinskog puta koji izlazi na kruzni tok malo "pomeren" u desno. Kad ti iz direkcije kažu da je T6 prioritet, ja mislim da oni misle na deo T6 koji treba da izađe na novi Kina most Zemun-Borča, ali mozda gresim. Sve ovo sto ti pricas je trebalo da se radi paralelno sa Vojvodjanoskom ulicom, ali na žalost nije.
 
gaudi":jow9ox5a je napisao(la):
Belka, u celoj prici ti samo nedostaje cinjenica da ce biti potrebno raseliti romsko naselje kod Grand kafe kako bi se povezala Grcka sa Surcinskim putem i deo T6 od Kvantasa do Vojvođanske. Pored raseljavanja roma, treba naci resenje za izmestanje okretnice autobusa 75 i 74. Takođe za povezivanje T6 od Kvantasa sa kružnim tokom u Vojvođanskoj bice potrebno rusenje nekih kuca kod samog kružnog toka. Sadasnje stanje je takvo da je krak Surcinskog puta koji izlazi na kruzni tok malo "pomeren" u desno. Kad ti iz direkcije kažu da je T6 prioritet, ja mislim da oni misle na deo T6 koji treba da izađe na novi Kina most Zemun-Borča, ali mozda gresim. Sve ovo sto ti pricas je trebalo da se radi paralelno sa Vojvodjanoskom ulicom, ali na žalost nije.
"Гауди", то "ромвил"-цигојнерско насеље не смета за пробијње Грчке улице ка Сурчинском путу, пошто је оно са леве стране улице, гледано у правцу Сурчинског пута.
То цигојнерско насеље ће сметати за нову саобраћајницу Т6 која ће ићи од Кванташа па иза новог Бежанијског гробља (а преко пута новог ће бити "ново-ново Бежанијско гробље") па до Грчке улице, ту ће бити раскрсница (било би лепо да буде кржни ток) па даље улица Др. Ивана Рибара раскрсница са Недељка Гвозденовића па до Војвођанске. Тачно и оне куће у доњем делу Сурчинске улице сметају и мораће да се руше, скоро све (и они ауто сервиси, продавница ауто делова,...).
 
Gaudi, tacno je da divlje romsko naselje smeta, ali samo na trasi T6 od Kvantasa do kruznog toka u Vojvodjanskoj. Tacno je i to sam propustio da kazem da je potrebno i rusenje kuca tj u pitanju je rusenje sa desne strane ako gledamo u pravcu sever-jug tj ka ulici Dr Ivana Ribara i to 2 kuce i jednog auto-servisa, koji je divlji objekat (ali vidimo da se danas i za to placa i to sasvim regularno). Sto se tice leve strane gde se nalazi gomila autoservisa i drugih usluznih delatnosti, treba da se odsece samo jedan deo objekta i tu moze da bude vrlo zanimljivo. Ukoliko je taj objekat jedinstven u katastru, a ne sacinjen od vise spojenih objekata, nece biti moguce rusenje i eksproprijacija samo tog dela, vec ce morati ceo objekat zajedno sa kucom koja izlazi na Vojvodjansku na samom kruznom toku. I to resavanje bi stvarno moglo da bude problem jer licno poznajem vlasnike tih objekata.

Dakle, nesporne su sve ove cinjenice o tome koje sve predradnje slede da bi pocela izgradnja ovih saobracajnica i ja se trudim da budem objektivan u proceni da bi mozda 2013. godina do kraja mogla biti godina realizacije. Sto se tice informacija iz Direkcije dobijam ih u direktnom kontaktu sa zenom zaduzenom za taj projekat, tj zenom koja je ispred Direkcije ovlascena da vodi postupak eksproprijacije (zastupa ih u pred opstinom i u postupku odredjivanja naknade). Dakle, ne onaj deo ka mostu Zemun -Borca), vec upravo ovaj deo oko koga vodimo postupak za eksproprijaciju od Kvantasa do Grand kafe, ponovljeno mi je vise puta da je to prioritet. Ja pokusavam da citam izmedju redova i otprilike zakljucujem da to jeste u prvom planu, ali i da dinamika realizacije i dogadjaji koji slede umnogome odredjuju tok stvari. Npr: u toku narednih godinu dana mozemo da realizujemo Vojvodjansku do kraja kao bulevar koja je mnogo opipljivija T6, bolja je za slikanje gradonacelnika u predizbornoj kampanji, uz Most na Adi, a usput u roku od narednih godinu dana T6 ne mozemo da zavrsimo. Daj da odradimo ovo sto mozemo, a posle cemo dalje, to je po meni ta logika.
 
MaRkOs":pa3jv2ey je napisao(la):
Mislis Nikole Gvozdenovica, a ne Dobrovica. I to je novo stajaliste za autobuse.
Mislis Nedeljka Gvozdenovica, a ne Nikole :)
 
Da, Romsko naselje smeta pre svega za izgradnju saobracajnice od T6 do Vojvodjanske, ali mi se cini da "malo" smeta i za spajanje Grcke i Surcinskog puta. Mislim da se naselje prosirilo u gabarit ulice, ali mozda gresim.
Ako je sve kako Belka kaze, onda je njegova procena po meni realna.
 
Gaudi, delimicno si u pravu. Oni se jesu malo prosirili i na trasu tog spajanja, medjutim za sada to nece biti problem jer je predvidjeno Planom detaljne regulacije za novo Bezanijsko groblje da se osovina ulice Grcke tj raskrsnica sa T6 malo izmeni, tj zanese cela osovina malo severno kako bi se dobio sto bolji polozaj da se izbegnu dalekovodi i izvrsi spajanje sa Surcinskim putem trasom predvidjenom planom i sa profilom saobracajnice od 30 metara.

Medjutim, moje misljenje je da to spajanje nece biti radjeno pojedinacno i odvojeno od T6, zato uporno spajam te dve teme. I zato si u pravu kada kazes da je dodatni problem divlje romsko naselje. T6 je sustina, ovo spajanje Grcke i Surcinskog ce biti prateca stvar, cak mislim da bi moglo da se desi da urade T6, a da se spajanje ostavi za jos kasnija vremena.
 
Vucko majstore, savrsenu sliku si izbacio. Ovde je jasno da romsko naselje ne smeta spajanju, vec samo eksproprijacija i to nekih 6000 kvm samo, sto je smesno. Takodje savrseno se vidi groblje i tacnost procena koliko jos grobnih mesta moze da zazivi na istom, tako da se 2013. godina namece kao realna godina realizacije.
 
belka":2n3r86hu je napisao(la):
Pozdrav Gago. Ja takodje zivim na Bezanijskoj kosi i veoma sam zainteresovan za resavanje ovih pitanja. Potpuno si u pravu kada kazes da pustanje u saobracaj Grcke ulice nije donelo nikakvu promenu u intenzitetu saobracaja kroz ulicu Nedeljka Gvozdenovica, kojom redovno prolazim kada idem sa klincem u setnju ili do kafica na cosku sa Marka Ristica. Postoji jos nekoliko razloga koji stvaraju haotican saobracaj u Nedeljka Gvozdenovica. Taj deo Bezanijske kose je veoma izgradjen i nastavlja se izgradnja i dalje. ..........................

Takodje, za samo spajanje sa Surcinskim putem nije potrebno uklanjanje divljeg objekta upravo u ovoj ergeli koju pominje Gaga, ali je ono potrebno radi regulisanja raskrsnice u delu gde se Surcinski put spaja sa Surcinskom i dalje sa Vojvodjanskom. Dakle imovina ne bi trebala da predstavlja neki veci problem a bio bi uradjen veliki posao. Ova Gagina javno izrazena nada da ce na prolece nesto da se desi sa izgradnjom nastavka Grcke i spoja sa Surcinskim putem je nazalost pusti san. U toku 2011. godine na ovom delu nece se desiti nista, jer se sve pare cuvaju za most i pristupne saobracajnice, a Djilas delimicno merka da zavrsi i Vojvodjansku pre izbora ako je moguce. To su prioriteti na Novom Beogradu. .......................
Мали закаснели мој осврт (због обавеза) на твој исцрпан коментар.

Ау бре комшија Белка, уби ме у појам !
Баш сам се понадао и лепо сањао, да ће ове 2011. године да се Грчка улица коначно уради до краја како и треба, а оно, ћорак !
Да не бих ја то рекао и то из свег гласа, а то лепо пише на овој регистарској таблици од једног нашег земљака тамо преко баре, најбоља таблица на свету:



Uploaded with ImageShack.us

У реду је то што је приорите мост на Ади, али 2013. или 2014 година за Грчку улицу, ијаооооо ! Па мост на Ади и прикључне саобраћајнице се финансирају из кредита ткз. Европске Заједнице, а Грчка улица из буџета града, тако да мислим да је буџет ипак празан за ову саобраћајницу из разлога који си и навео, због Војвођанске улице односно добијања поена на изборима (превремених или редовних – свеједно), а ту су још и проблеми око решавања имовинскоправних осноса тј. изузимање земљишта у корист града тих 6000 м2 од физичких лица. Колико знам и „Гранд Кафа“ би требало да се сели у неко догледно време са ове садашње локације у Шимановце, али... ко зна шта ће бити од тога !

Биће баш, баш густо у мојој улици тј. Недељка Гвозденовића, где је и сад хаотичан саобраћај, честе саобраћајне несреће, а тек кад ураде све објекте и садржаје, да и не спомињем какав ће бити саобраћајни хаос. Зато мислим да је завршетак изградње и „пробијања“ Грчке улице један од приоритета. Сви стамбено-пословни садржаји који ће бити у улици Недељка Гвозденовића ће створити уско саобраћајно грло. Сад су изграђена та паркинг места са десне стране улице, па колико толико олакшава паркирање, али по дану, а током ноћи, нема шансе. Сад кад се и усели та нова зграда (од априла-маја) коју је изградио „Неимар В“ ( www.neimarv.rs ) ће створити још већи проблем, мада имају подземну гаражу (једна од три зграде од укупног броја зграда на целој Б. Коси које имају подземну гаражу у згради) и паркинг испред, али опет ће бити проблема.
Споменуо си да ће у тој новој изграђеној згради бити сигурно и два кафића, е та два локала за кафиће је купио мој комшија из зграде, и хоће да прави ланац кафића у граду (има већ један кафић негде у граду), а у нашој згради има локал где је пре скоро две године отворио мали спа центар !

Сад предузеће „Неимар В“, као што знаш и видео си, почиње од марта да гради исту такву зграду нешто мало даље од ове, тако да ће се објективно повећати проблем паркирања и број проблема. Једино не знам шта ће конкретно бити од објеката са леве стране Недељка Гвозденовића, где је онај празан простор, од оног аутосервиса „Драган“ па до оне кућице која припада Неухруовој улици (незавршен део и још земљани пут !), па даље све до оне пекаре. Можда се ту и неће ништа градити, с обзиром да је ту релативно близу и старо Бежанијско гробље и Партизанско гробље.

Зашто баш инсистирам у дискусији проблем улице Недељка Гвозденовића ? Из једноставног разлога, како се буде изграђивало на траси улице Н.Г., а и осталих попречних улица где треба још да се гради, повећаваће се број људи који ће ту становати, а и долазити на посао због пословних објеката, још једна основна школа, дом здравља, вртић (то ми је и супруга рекла, пошто је радила у ПУ „11 Април“ и пре три месеца је отишла у пензију), итд, повећаће се број аутомобила, проблеми паркирања, а све је и те како повезано са Грчком улицом. Та улица ће кад се једног лепог дана уради, и те како одвући велики део саобраћаја из моје улице Н.Г., што је и основни циљ.

Пошто је већи приоритет од Грчке улице, будућа саобраћајница Т6 – од Кванташа преко оне раскрснице (садашње лакат кривине), па даље замишљеном линијом иде иза новог Бежанијског гробља, а ново-ново Бежанијско гробље ће бити преко пута садашњег новог, и онда саобраћајница Т6 излази на будућу раскрсницу (кружни ток надам се) са Грчком улицом и даље улицом Др Ивана Рибара до кружног тока са Војвођанском, - не верујем да ће и Т6 и Грчка улица бити завршене пре краја ове декаде !!!
 
Ovo za obdaniste, koliko sam ja razumeo ovu gradsku sekretarku za decju i socijalnu zastitu, mislim da se zove Ljiljana Jovcic, je da bi ono trebalo na bezanijskoj kosi da se gradi ove godine od proleca. Mozda bi ga zavrsili do sledeceg proleca, a skola je potrebna ko hleb nasusni. Ja zivim u Bezanijskih ilegalaca, i bas bih voleo da mi deca idu u tu novu skolu kad se izgradi, moguce i u Nedeljka Gvozdenovica na onom placu pored one krem-zelene Energoprojektove zgrade, sa leve strane gledano iz pravca Bez kose ka Surcinu. Tu su takodje predvidjeni po GUP-u socijalni sadrzaji.

Tako da si u pravu da ce biti kkrkljanac u Nedeljka Gvozdenovica. Kad neimar zavrsi ovu drugu vecu zgradu i useli je, i ako Energoprojekt zavrsi drugi deo bloka ove pomenute krem zelene zgrade, to je najmanje jos 10-15.000 kvadrata stanova bruto, znaci moze biti jos oko 200 -250 stanova, sto je novih 600 - 800 stanovnika.

Sto se tice ove lokacije na uglu Nedeljka Gvozdenovica i Marka Ristica pored Draganovog autoservisa, za tu lokaciju se licno borim. Situacija je sledeca: ljudima je oduzeta parcela od 30 ari i kuca, ali nikada nisu raseljeni. Posle su oni tu staru kucu divlje dogradili i proslirili. Vodimo postupak deeksproprijacije. Ide tesko, ali igramo na duge staze i strpljivi smo. Paralelno sa tim, s obzirom da je prostor iza Draganovog servisa i prostor sa obe strane buduceg nastavka Marka Ristica dole pored groblja ka Vojvodjanskoj koji treba da se gradi takodje jednog lepog dana, predvidjen za zelenilo, radimo na tome da ga prenamenimo sada prilikom donosenja izmena GUP-a i novog Plana generalne regulacije u stanovanje sa dozvoljenim manjim poslovanjem (komercijalom). Zvuci malo idealisticki i zanesenjacki, s obzirom da nemamo nikakvu moc ni novac, ali borimo se i pokusavamo. Ukoliko nam i jedno i drugo podju za rukom, dobili bismo posle jos niza pravno-urbanistickih zahvata 2 funkcionalne gradjevinske parcele od po 12-13 ari na samoj Nedeljka Gvozdenovica i buducoj raskrsnici sa Marka Ristica, sto bi stvarno bilo sjajno. Nosile bi pravo na uvecan koeficijent izgradjenosti za 15%, spratnost bi bila P+4+Pk(Ps), zauzetost dovoljno i 0,4. Zaista bi bila jedna sjajna kombinacija. Eh, kad me masta ponese...
 
Belka,nisam upoznat sa tim krajem.Ali nista nije masta sto ima bar malo sansi da se realizuje.Samo od vas zavisi da li ce tako biti ili ne,puna podrska.Da je vise takvih ljudi ovaj grad a i drzava bi bili bolje mesto za zivot.Tiha voda breg roni :gobb:
 
Mala digresija. Meni je, pre svega, potpuno nepojmljivo što ceo taj potez N. Gvozdenovića-Huga Klajna od samog početka nije projektovan bar kao 2+2 saobraćajnica!! Potpuno je nerazumno, čak rekao bih i ludo, da je centralna saobraćajnica jednog tako velikog naselja, a što je još bitnije - relativno novog i građenog skoro pa od nule - tako uzana. Da su se o nekim stvarima razmišljalo od početka ne bi sad u tom kraju imali brdo saobraćajnih problema.

Jasno je da je B. Kosa, bar onaj deo prema groblju, iako veoma privlačno naselje, koje je, opet kažem građeno većim delom od nule, prilično zapostavljena od samog početka. Pođimo od činjenice da joj nedostaju bazične stvari, od adekvatnih ulica do škola (B. Pekić je previše udaljena, muka mi je da gledam onu decu kako se guraju po 74 i 75...).

Naravno, sad ne može nazad, šta je tu je.

Uzgred, šta raditi sa okretnicom buseva (koja je ništa drugo do običan adaptirani parking)? Gde nju izmestiit? Predpostavljam da će se izgradnjom novih saobraćajnica javiti potreba za daljim produživanjem linija ka Surčinu, pa možda postane i nepotrebna.
 
belka":344i6vc1 je napisao(la):
Ovo za obdaniste, koliko sam ja razumeo ovu gradsku sekretarku za decju i socijalnu zastitu, mislim da se zove Ljiljana Jovcic, je da bi ono trebalo na bezanijskoj kosi da se gradi ove godine od proleca. Mozda bi ga zavrsili do sledeceg proleca, a skola je potrebna ko hleb nasusni. Ja zivim u Bezanijskih ilegalaca, i bas bih voleo da mi deca idu u tu novu skolu kad se izgradi, moguce i u Nedeljka Gvozdenovica na onom placu pored one krem-zelene Energoprojektove zgrade, sa leve strane gledano iz pravca Bez kose ka Surcinu. Tu su takodje predvidjeni po GUP-u socijalni sadrzaji.

Tako da si u pravu da ce biti kkrkljanac u Nedeljka Gvozdenovica. Kad neimar zavrsi ovu drugu vecu zgradu i useli je, i ako Energoprojekt zavrsi drugi deo bloka ove pomenute krem zelene zgrade, to je najmanje jos 10-15.000 kvadrata stanova bruto, znaci moze biti jos oko 200 -250 stanova, sto je novih 600 - 800 stanovnika.

Sto se tice ove lokacije na uglu Nedeljka Gvozdenovica i Marka Ristica pored Draganovog autoservisa, za tu lokaciju se licno borim. Situacija je sledeca: ljudima je oduzeta parcela od 30 ari i kuca, ali nikada nisu raseljeni. Posle su oni tu staru kucu divlje dogradili i proslirili. Vodimo postupak deeksproprijacije. Ide tesko, ali igramo na duge staze i strpljivi smo. Paralelno sa tim, s obzirom da je prostor iza Draganovog servisa i prostor sa obe strane buduceg nastavka Marka Ristica dole pored groblja ka Vojvodjanskoj koji treba da se gradi takodje jednog lepog dana, predvidjen za zelenilo, radimo na tome da ga prenamenimo sada prilikom donosenja izmena GUP-a i novog Plana generalne regulacije u stanovanje sa dozvoljenim manjim poslovanjem (komercijalom). Zvuci malo idealisticki i zanesenjacki, s obzirom da nemamo nikakvu moc ni novac, ali borimo se i pokusavamo. Ukoliko nam i jedno i drugo podju za rukom, dobili bismo posle jos niza pravno-urbanistickih zahvata 2 funkcionalne gradjevinske parcele od po 12-13 ari na samoj Nedeljka Gvozdenovica i buducoj raskrsnici sa Marka Ristica, sto bi stvarno bilo sjajno. Nosile bi pravo na uvecan koeficijent izgradjenosti za 15%, spratnost bi bila P+4+Pk(Ps), zauzetost dovoljno i 0,4. Zaista bi bila jedna sjajna kombinacija. Eh, kad me masta ponese...
Да, сад на пролеће би требало да се гради тај вртић, као што си чуо од градске секретарке Јовчићке, а и мени је моја супруга то исто рекла, а то све опет зависи од тога кад Град буде отворио своју кесу. Е сад, тај вртић би требао да се гради баш тамо где си ти навео могућност изградње основне школе, на оном плацу поред крем-зелене зграде коју је изградио Енергопројект ! Основна школа би требало да с гради на оном плацу поред градског Водовода тј. плацу који је омеђан улицама Пеђе Милосављевића, Др. Хуго Клајна и Исмета Мујазиновића. Ако то буде тако, онда ће твојим клинцима школа бити још ближе.

Надам се да ћеш успети да људима из оне кућице на углу Недељка Гвозденовића и Марка Ристића, мада је та кућица у Нехруовој улици, обезбедиш коректну и одговарајућу противвредност, јер они су још једини остали не расељени. Будући наставак Марка Ристића према Војвођанској улици и уливања код улице Пере Сегединца би било идеално по твојој и твог тима замисли, да се пренамени у мање стамбене и пословне јединице и наравно да има и зеленила. Бојим се само да, што се стамбених јединица тиче, да можда не би било толиког интереса за те станове из разлога што је ту јако близу старо Бежанијско гробље и Партизанско гробље ! Можда се и варам, али некако замишљам једну од реакција будућих купаца. Ако можда буду неке атрактивне стамбене јединице, кућице у низу или слично, можда се онда и купци привуку на такве станове.

Иначе ово у опште не звучи ни идеалистички ни занесењачки, како си ти рекао за своју идеју, јер сигурно да се може пронаћи неки добар инвеститор који ће да загризе за ово. Ниси у опште у праву кад кажеш на крају, да те понесе машта. Надам се да си убедљив човек и да можеш да наступиш са аргументима да се ово оствари и да се овај део нашег краја коначно оплемени.
 
Vrh