Šta je novo?

Гроцка / Grocka

Direktno sa lica mesta. Nisam skoro prosao tuda i moram reci da nisam ocekivao da je ovoliko uradjeno. Vest da je postavljen kamen temeljac je iz Marta 2016. a investitori najavili maloprodajni deo vec za 10 meseci. Al' ajde.
 
"Спорни" пут Гроцка-Заклопача:

2ykas12.jpg
 
Baš sam pre neki dan bio u Grockoj i došao sam i vratio se tim putem. Nema saobraćaja i mnogo je lep. Na celom putu od Grocke do autoputa ima samo par suženja i to na ulazu u Grocku.

Inače, šta je tačno "Grab" (jer se i u vestima, a i ovde spominjalo da je to put "preko Graba". Moji iz Grocke (doduše nisam pitao celu rodbinu) ne znaju za taj toponim.

Svidele su mi info table (putokazi) po Grockoj, mada su mi bili malo sitni, jer kad sam ulazio u Grocku, morao sam da stanem da bih video šta piše.

Inače, da li grešim, ili kada se od Vrčina ide ka Grockoj ovim putem, u Zaklopači kod pošte nema putokaza ka Grockoj?
 
Procitaj diskusiju put je zemlja asfalt razlika nevidjena
Dule grab je vrsta drveta mozda je bila tu grabova suma
 
Мислим да је путоказ постојао раније, а сада не знам. Обратићу пажњу данас.
 
Putokazi kasne jer Sekretarijat kasni. Belu liniju smo čekali 4 meseca.
 
tzoran1 wrote:...Jos jednom sve pohvale za ovaj put.
ma mi ,,gladni,, i za bajatu koricu hleba zahvaljemo se :mrgreen:

Ajd sto put nema osvetljenja ,ni kakvih dr. infrastrukturnih pratecih stvari i opreme....
nego
što su auto-sebične stipse pa im bilo žao da sa jedne strane urade obeleženih 50tak cm porširenja kolovoza
što je jako bitno ne samo za havarijska zaustavljanja vec i za kretanje ostalih učesnika saobracaja
pešaka, biciklista trakorista , zaprežna kola čije zaobilaženje i prestizanje bi bilo daleko bezbednije...

Tuga ...nov put a ovako samo i isključivo samo za automobiliste a pare za puteve fataju od svih redom... tuga...
pa ce navedeni ostali učesnici i dalje ili izazivati saob. nezgode ili nastaviti da budu tragične žrtve tih nezgoda :(
 
Pre bese to put sa tucanikom i ponegde blatom. Sada je bar asvaltiran. Veliki kvalitativni pomak i daleko bolja veza Grocke sa BGD nego kroz MMLug , Kaludjericu , Lestane , Bolec... Naravno autoputem preko Vrcina i Zaklopace do Grocke malo je dalje ali brze i bezbednije.
 
...Sada je bar asvaltiran....
kazem ja lepo ,, ma mi ,,gladni,, i za bajatu koricu hleba zahvaljemo se ,, :mrgreen:

to ,,bar,, nikako ne pije vodu

zamisli pošteno platiš biran nov nameštaj
a oni ti dovezu naj jeftiniju minimalu
sa obrazloženjem šta očeš
,,beše tu onaj sklepan i polu raspadnut nameštaj a ovo je BAR novo i moderno uradjeno :lol:
 
Boco, ni daleko bogatije zemlje se ne razbacuju infrastrukturom tamo gde ona nije neophodna. :)
 
Ovo je put između 2 sela (da se ne uvrede Zaklopačani i Gročani). I dalje većina ljudi ide na Leštane, tj, Bubanj potok, ako idu za Grocku (ili iz Grocke za Beograd).

Nije nešto prometan i lako se obilaze traktori.

Da je planiran autobus ovde pa da postoje proširenja i da je malo širi put.

Da je malo više pameti, pa da budu ovakvi svi seoski putevi po Srbiji.
 
astrodule wrote: ....Da je malo više pameti, pa da budu ovakvi svi seoski putevi po Srbiji...
Dabome svi ,,seoski ,, putevi da budu uradjeni ali nikako vako :lol:

stf wrote: Boco, ni daleko bogatije zemlje se ne razbacuju infrastrukturom tamo gde ona nije neophodna. :)

O spomenutom jednostranom obeleženom proširenjem od 50 cm, sam put bi bio dugotrajniji i po bezbednosti bolji
jer proredjivanjem zahvata redovne nj.saniacije tj ,, obnove ,, puta, isti postaje jeftiniji sto jeste štedljivost a NE razbacivanje

evo vidi sličice (svako i ne školovan to svakodnevno svuda ima priliku da vidi )
gde se u vecini slučajeva prvo javljaju te erozije takvih puteva , a to je upravo po ivicama od teških vozila
(traktori i kamioni) a koja ne bi se kretala (preko linije ) tim obeleženim proširenjem od 50 cm.

U ovom slučaju kod ovog puta
proširenje od 50 sm niz kosinu terena , značajno bi doprinelo i predhodno navednim bezbednosti i dr. učestnika saobracaja
a naročito i dugotrajnosti tj. štedljivosti nj.cene
kroz održavanje puta na lokalnu i opštu koristh svih gradjana.

Te ovakav način gradnje (uvaljivanja rualnim oblastima) ovo jeste i te kako ne odgovorno razbacivanje .

:sesir:
 
Često prolazim kroz Vrčin,u oba pravca,i od avalskog i od Auto-puta.Ono što je urađeno je sjajno,nadam se da će potrajati (kad "ovi" nešto rade uvek sumnjam u kvalitet,nadam se da nisam u pravu).
Nakon asfaltiranja mnogi ulazi u dvorišta i na neke lokalne putiće više nisu u nivou glavnog puta.Da li je izvođač radova u obavezi da niveliše ovo?
 
astrodule":4og7m8sy je napisao(la):
Ovo je put između 2 sela (da se ne uvrede Zaklopačani i Gročani). I dalje većina ljudi ide na Leštane, tj, Bubanj potok, ako idu za Grocku (ili iz Grocke za Beograd).

Nije nešto prometan i lako se obilaze traktori.

Da je planiran autobus ovde pa da postoje proširenja i da je malo širi put.

Da je malo više pameti, pa da budu ovakvi svi seoski putevi po Srbiji.
Nema uvrede, zašto bi je bilo za odrednicu "seoski"? Međutim, nije ovo samo seoski put, kako ti kažeš, ovo je najbolja i najbrža veza centra gradske opštine sa samim gradom. I kao takav, trebalo bi da postoji mogućnost u perspektivi za uvođenje gradske linije, te kao takav, jeste zadovoljavajući (nemerljivo bolji no što je bio), ali nije dobar kakav bi trebalo da bude.
 
Mislim da nije u interesu da tuda prolazi gradska linija.

Koliko sam shvatio, 303 sada ide do Vrčina, a koliko realno idu ljudi iz Zaklopače (ili Vrčina) u Grocku?

Uvek je dobro kada postoji alternativni put, ali i dalje sam uveren da će i dalje ljudi da idu češće preko Smederevca jer mnogi ne vole krivine i uzbrdice.

Ne bi bilo loše da tuda ide neki bus za Ikeu, pa da odatle ljudi hvataju onaj novi bus što ide od Ikee do NBGD.
 
Па јако пуно људи иде из Заклопаче у Гроцку јер су та два насеља скоро па нераскидиво везана. Гроцка је центар општине и најближе урбано место Заклопачи где може све да се заврши па самим ти јако велики број људи путује на тој релацији. Уосталом то је јако очигледно по броју путника који преседају са 303 на 302 и обрнуто.

Што се тиче избора пута, волели кривине и узбрдице или не куда год да кренеш неизбежне су, али преко Врчина је свакако брже куда год да се крене, ту нема расправе.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Људи, пут није могао бити шири јер у катастру није довољно широк. Са овом ширином од 5 метара је људима на међама. За само тих 50 цм додатне ширине морала би да се ради препарцелација, експропријација и све имовинско-правне перипетије које би трајале још барем 5 година и поскупиле пут за 100%.

То све је у овом моменту поптуно непотребно јер у овој ширини још спада међу шире путеве на општини ... а фреквенција саобраћаја барем наредну деценију неће захтевати проширење. Пут ће остати читав ако га не буду користили теретњаци Нове Шумадије и Амбалажерке који уништише путеве и ником ништа.
 
stf":3k60zyrv je napisao(la):
Људи, пут није могао бити шири јер у катастру није довољно широк. Са овом ширином од 5 метара је људима на међама. За само тих 50 цм додатне ширине морала би да се ради препарцелација, експропријација и све имовинско-правне перипетије које би трајале још барем 5 година и поскупиле пут за 100%.

То све је у овом моменту поптуно непотребно јер у овој ширини још спада међу шире путеве на општини ... а фреквенција саобраћаја барем наредну деценију неће захтевати проширење. Пут ће остати читав ако га не буду користили теретњаци Нове Шумадије и Амбалажерке који уништише путеве и ником ништа.

Ovo naprosto nije tačno i molio bih te da ne širiš dezinformacije. Putni pojas je dovoljno širok, nisu stari srpski vladari bili glupi, to su bili domaćini ljudi koji su umeli i malo u budućnost da gledaju. Jednostavno je trebalo da izađu geometri i odrede međe. Nisu ljudi ovce, pa da ih neko laže i da očekuje da legnu na tu prevaru. Još jednom, dobro je da se išta uradilo. Međutim, da je urađeno kako treba i KAKO JE MOGLO - nije ni blizu.

Za sve neverne Tome, evo nekih fotografija sa geoSrbija sajta (no verujem da ti sve ovo dobro znaš).
b2eec49302db004308508d4726061a3e.jpg
479b613c4b3068f34289f26344146e24.jpg
0cf5b17d3b68e1c6db1741ac8b34ccee.jpg
b9132fbea4e23124ba9490e1d1c71127.jpg
9cd3a9fdfbfbc9cd475b07c117163aab.jpg
30705e3c92eefdf5728ee0de519853c5.jpg
260fd396f12b43bf41a8890e88ff15f1.jpg
9d9446792c4e62768d56ab316903ce28.jpg
5a70d7cc7a00abd0e55726df8de4fac3.jpg
879474c0559987033e457c4235b1cbf8.jpg
678463a62bef317d02d148270dafb247.jpg
23890839919f09e995967139cd19dd93.jpg
1ad9793999d46a4a79471a2b74830f74.jpg
44e7d0fb32323c283647f847dede6836.jpg
80189f68033404af5c1640a3ed598af6.jpg
5d1348d04cd549ef48d3ab5178ccfc2c.jpg
e74b514c94c9392bd44ae56127b70fb6.jpg
efc8d6634c1d7096765fe51a7b565abd.jpg
bebd7e99c7ffe9da1168cc26d5360182.jpg
c026121166bfc6222c47466d0268e827.jpg
cb3c93e6ec49040faf7362d2c6721702.jpg

Odlično se vidi širina putnog pojasa i gde je i ko ušao u put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494793#p494793:mld7hmcj je napisao(la):
radashin » 22 Нов 2017 11:11 am[/url]":mld7hmcj]
stf":mld7hmcj je napisao(la):
Људи, пут није могао бити шири јер у катастру није довољно широк. Са овом ширином од 5 метара је људима на међама. За само тих 50 цм додатне ширине морала би да се ради препарцелација, експропријација и све имовинско-правне перипетије које би трајале још барем 5 година и поскупиле пут за 100%.

То све је у овом моменту поптуно непотребно јер у овој ширини још спада међу шире путеве на општини ... а фреквенција саобраћаја барем наредну деценију неће захтевати проширење. Пут ће остати читав ако га не буду користили теретњаци Нове Шумадије и Амбалажерке који уништише путеве и ником ништа.

Ovo naprosto nije tačno i molio bih te da ne širiš dezinformacije. Putni pojas je dovoljno širok
Драго ми је што знаш да користиш апликацију али не стоји да ширим дезинформације. Прво, ортофото снимак приказује стари макадам који је био физички ужи него асфалт јер су ивице пута зарасле у шибље и преко метар са обе стране те су ови притнскринови недовољно прецизни.

На истој тој апликацији имаш и метар па узми и провери. Ширина путног појаса варира од 11 метара (на самом улазу у Гроцку тамо где је данас сужење) па до 4 метра на једној позицији. На највећем делу трасе путни појас је око 5.5 до 5.7 метара. Дакле, од ивице пута нема ни цантиметар до приватних парцела.

Примера ради:
20rwp6x.jpg
 
Drago je i meni što si ti pismen, no to nije tema. Put je celom dužinom nasut kamenom širim od asfalta od 30cm do skoro 1m sa obe strane. Znači, moglo je da se uradi asfaltiranje šire za bar po 15 do 20cm sa obe strane, ionako je već zauzeta ta površina.
 
Nije moglo jer se ne asfaltira nikad tako ako nisu stavljeni ivicnjaci vec je objasnjeno na predhodnim stranama sta i kako
 
Vrh