Šta je novo?

Гроцка / Grocka

Стф, подлога је и до метар шира од асфалта. Хоћеш рећи да није могло пола метра шире да се асфалтира него се у потпуности нов пут ради узак да се једва кола мимоиђу у кривини?

Што се тиче пута Зк - Врчин, не могу се кривити грађани Заклопаче што пут није одржаван годинама па су га камиони претвори у прах и ораницу. Имали су Путеви довољно времена да ураде пројекат.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Putevi se djele po kategorijama za svaku kategoriju se zna sirina i cija je nadleznost
E sad sto je kategirizacija zaostala u vremenu i prostoru drugi par opanaka
pa uluca moze biti i 4 i 5 m za dvosmjerni saobracaj sto je danas ludost
Rijetko koji put se i izvede po projektu tipa da se urade odvodni kanali
A da nepricamo o ivicnjacima trotaru
Pojajac pored asfvalta zove se bankina i on bi po propisu od ivice asfalta obostrano morao biti pola metra
Na njemu se postavljaju macije oci samostojece ili
Elasticno odbojna ograda
Da se krade krade se a sve zato sto gradjane boli ona stvar jer da su gradjani zainteresovani trazili bi uvid u projektnu dokumentaciju pa bi vidjeli sta tamo pise a sta je uradjeno i jesu ili nisu prevareni ili ti pokradjeni za njihove pare
 
direktor":670cu4s0 je napisao(la):
Da se krade krade se a sve zato sto gradjane boli ona stvar jer da su gradjani zainteresovani trazili bi uvid u projektnu dokumentaciju pa bi vidjeli sta tamo pise a sta je uradjeno i jesu ili nisu prevareni ili ti pokradjeni za njihove pare

Грађани да гледају пројектну документацију?? Јел то у Заклопачи мислиш пре него што оду на њиву или после повратка са њиве?
 
Oces reci da oru cjeli dan pi 16 h gradjani su generalno ne zainteresovani na ono sto se oko njih desava
 
Moraću malo da oftopikujem i ubacim dva citata iz Autostoperskog vodiča

"Ali, gospodine Dente, planovi su bili svima na raspolaganju u opštinskom
odeljenju za planiranje, tokom poslednjih devet meseci."
"A je li? E pa, kada sam čuo za to, odmah sam otišao da ih vidim, juče
popodne. Niste se baš pretrgli da skrenete pažnju na njih, zar ne? Hoću da
kažem, nikome niste rekli ni reč."
"Ali planovi su bili na raspolaganju..."
"Na raspolaganju? Na kraju sam morao da siñem u podrum da bih ih
našao."
"Odeljenje za uvid u dokumentaciju nalazi se tamo."
"S baterijskom svetiljkom."
"Ah, pa verovatno je nestalo struje."
"Baš kao i stepenica."
"Ali, čujte, pa našli ste dokument, zar ne?"
"Da", reče Artur. "Da, našao sam ga. Bio je izložen na uvid na dnu
zaključanog plakara gurnutog u neupotrebljavano kupatilo na čijim je vratima
stojao natpis 'Čuvaj se leoparda'."

I još jedan

"Nema svrhe da glumite toliko iznenañenje. Svi planovi i nalozi za
uništenje bili su izloženi u vašem lokalnom odeljenju za planiranje na Alfa
Kentauru čitavih pedeset zemaljskih godina, prema tome,imali ste dovoljno
vremena da uložite kakvu god hoćete formalnu žalbu, a sada je zaista
prekasno da počnete da pravite probleme."

...

"Šta hoćete da kažete time da nikada niste uspeli da stignete do Alfa
Kentaura? Za ime Božje, ljudi, zar vam nije poznato da se ta zvezda nalazi na
samo četiri svetlosne godine odavde? Žalim, ali ukoliko vas ne zanimaju
lokalne prilike, sami ste krivi.
Aktivirajte zrake za uništenje."
Svetlost zablista iz otvora.
"Ma briga me", reče glas na S. O. prokleta, zaostala planeta, uopšte mi je
nije žao." Prekinuo se.
Zatim je usledila užasna, zlokobna tišina.
Zatim je usledila užasna, zlokobna buka.
Zatim je usledila užasna, zlokobna tišina.
 
@директор
Хоћу да кажем да људи бирају неке своје вајне представнике да их заступају на ваљан начин и да раде у интересу грађана. А не да грађани који можда могу да нађу времена, али да се не лажемо немају знања иду и гледају пројектну документацију. Не могу да верујем да си уопште то потегао као аргумент.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490297#p490297:3pcw49ro je napisao(la):
radashin » 08 Нов 2017 11:11 am[/url]":3pcw49ro]
1. Bilo je neprihvatljivo jer je bio neupotrebljiv. Ko može danas da živi bez puta godinu dana? Ako su već hteli da ga "preprojektuju" mogli su samo da ga rekonstruišu do stepena upotrebljivosti, nastave s projektom i urade ga ove godine kako su prvobitno želeli. Ako...
Не кривим ја грађане Заклопаче, само износим које су биле опције. Да ли се пројекат свакако урадио, не знам, могуће, али и да јесте, до следеће реконструкције ништа од проширења. Могуће је да је озбиљнија реконструкција свакако планирана касније јер је пут урађен јако лоше и то само у једном слоју. Хабајући није ни постављен.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490297#p490297:3pcw49ro je napisao(la):
radashin » 08 Нов 2017 11:11 am[/url]":3pcw49ro]2. Na bar 10 mesta ću ti dokazati da je asfalt uži nego što treba da bude, metar je odavno izmišljen, ne treba nikakva specijalna tehnika ni "projekat" za tako nešto. A o tome da "nema logike o krađi asfalta"... Ne znam da li išta i da napišem, suviše je onako, baš...
Узми метар па измери. Пут је рађен ширине 5 метара, дакле 2.5 метара по траци што је прописани стандард за локални пут којим не саобраћа јавни превоз. Иста ширина трака је и у свеже реконструисаном Булевару ослобођења од Славије до Франша.
 
Gradjani onda fino treba dapritisnu svoje vajne predstavnike pocev od mz zaklopaca pa na vise prko opstinara Gradjani treba da se edukuju i obrazuju i da ne dozvole da ih farbaju
Mislim da su trake od slavije do fransa 2 .75
 
stf":2s95ajms je napisao(la):
Узми метар па измери. Пут је рађен ширине 5 метара, дакле 2.5 метара по траци што је прописани стандард за локални пут којим не саобраћа јавни превоз. Иста ширина трака је и у свеже реконструисаном Булевару ослобођења од Славије до Франша.
Овим путем саобраћа јавни превоз (аутобуси 303) а није ни мали број теретних возила посебно током сезоне брања воћа.
 
Стф је мислио на нови пут до Гроцке, куда иде 303 је мало шири, претпостављам 2.75, али нисам сигуран.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Завршена реконструкција Београдске улице у Дражњу (део пута Дражањ - Мали Пожаревац:

23467044_1424235677674774_2820601316157782047_o.jpg


И започело асфалтирање Милета Церовца у Врчину, оне коју су теретњаци уништили градећи наплатну рампу:

23331383_1424223397676002_2748967932831565777_o.jpg
 
Данас је нови Икарбусов аутобус на линији 303 приликом мимоилажења са аутом у кривини између Заклопаче и Врчина ударио задњим делом у банкину и огребао од задњег точка, преко задњих врата све до краја. Пут је узак, нарочито у кривинама. Возач је наставио да вози као да се ништа није десило. :shock:
 
Ту ће тек нажалост бити свачега, поготово на зиму. Надам се да ће надлежни на време реаговати, проширити пут и спречити да неко не дај Боже настрада.
 
Za svaku pohvalu, napokon započeto raskopavanje ulice (i buduće asfaltiranje) Franje Kluza u Kaluđerici, inače ja mislim da se ona nalazi na međi opština Zvezdara I Grocka tako da nadam se da nas očekuje još ulica koje će zajedničkim "snagama" raditi, kao npr konačno razdvajanje smerova u potezu oko naselja Klenak...
bbJ7eaJ.jpg
 
Мали офф: Не могу да не приметим на том плану улицу Кнегиње Зорке. Хоће ли се једном усвојити више неки закон или шта год да у истом граду не могу постојати две улице са истим именом (па макар то био и Земун где се то правда историјским разлозима бла бла).
 
Ovde upravo ima najvise tih "duplih" ulica...
Cetinjska, Nusiceva, Njegoševa, Save Kovačevića, Nevesinjska, Zmaj Jovina, Svetozara Markovića, Preradovićeva, Mirijiveska, Kralja Petra, Stepe Stepanovića,Volgina, Luneta Milovanovića.. i naravno klasika...
7.jula, 8. Marta, 20. Oktobra, 22.Decembra, 29. Novembra, Vladimira Rolovića.
Đure Đakovića je sada ostala samo u Kaluđerici, u Zemunu je to sada Stevana Markovića , a u centru Poenkareova tj jednim delom Venizelosova...
 
Улива се у споредне улице које имају 1+1 профил (Х. Станка и Шумадијска, а у будућности ће и В. Чарапића имати 1+1 профил јер је широка, а вапи за реконструкцијом) тако да се поприлично користи и користиће се јер свако ко иде на аутопут туда стигне за 10-15 минута јер не мора да се кружи Смедеревцем као раније.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ako mi verujete, na Klenku u Beogradskoj ulici (od raskrsnice sa Sretena Vukosavljevića pa dole ka Željka Milivojevića) počelo postavljanje ivičnjaka ... Što znači da se kreće sa kompletnom rekonstrukcijom ove ulice a pošto će sa trotoarima biti jako uska, očekujmo uskoro i slikanje predstavnika dve pobratimljene opštine, i konačno probijanje ulice Narodni front od lakat krivine :vops: :vops:

što reče prijatelj od @zecal na topiku Metro
Reče da na te forume idu samo luzeri. A uostalom i svi koji su ostali u Srbiji su luzeri.
Koji smo mi luzeri, od nekih najnormalnijih stvari koje svako treba da ima u 21. veku, pravimo famu :laugh: :laugh:

Šalu na stranu, ovo je ogroman korak napred za ovo naselje naslonjeno na autoput i veoma blizu grada,trotoar u 21.veku ... 312 u najavi.. naravno, bio bi red i da prestanu da trpaju buseve na Ustaničku, sad kada je napravljeno stajalište Toplice Milana kod slap pumpe,lako može bus da se preusmeri sve do Mostarske petlje a od Klenka naravno-Nikole Grulovića niz Milošev kladenac pa pravo ka gradu :dil:
 
Vrh