vucko":2ci3xbrj je napisao(la):Drugari,imam dobre i lose vesti!
Dobra vest je da ce sine ici u sredinu ulice kada bude rekonstruisana!
A losa je da ce rekonstrukcija poceti 2013te godine.
Vise detalja ovde
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/...de_stepe_pocetkom_2013.39.html?news_id=232671
boca-ica":32k2oxb4 je napisao(la):Za V Stepe vidim samo jedno rešenje i to Šine kao u Beogradskoj (u sredinu po šinama je dozvoljeno kretanje putničkih vozila -zabranjeno za teretna i autobuse)
boca-ica":32k2oxb4 je napisao(la):Uliv u kružni tok, da se proširi na uštrb postojecih privremenih objekata.
Galeks":2w3mzxgj je napisao(la):Uz minimalan broj raskrsnica koje seku ulicu i daju mogucnost skretanja u oba smera ulica ce biti odlicna.
zidar":2s7jp55e je napisao(la):He, he, izbacimo kola i resena prica
Има пар предности и понеку ману:boca-ica":29tfnzji je napisao(la):Edit
Zašto je problem da centralnu tamvajsku bašticu koriste za kretanje autobusi i pri tome i nj. stajališta ako to maksimalno ubrzava i modernizuje V. Stepe.
Evidtntan je veliki pritisak putnika na 33
nisam siguran da li je bolje uvođenje ekspresne 33 ili učestaliji broj polazaka u špicevima-možda kombinacija 33+ E-33
stf":273whi05 je napisao(la):1. Становници Кумодража ће имати бржи и донекле комфорнији превоз до и од града. Јер,сасвим је непотребно да се та линија оптерећује локалном циркулацијом путника у зони В.Степе.
Није поента у побољшању микроклиме. Ни спорадично дрво ту неће готово ништа променити. Поента је у кораку напред, у стварању пријатне и хумане улице. Спорадичним поплочавањем се може предупредити тај наш менталитет. Све се може са минималним трудом.boca-ica":2laceqke je napisao(la):,,. . . . . 2. Трамвајске баштице могу бити травнате што је преко потребно тој улици која нема ни дрворед, нити ће га у ближој будућности добити. . . . ,,
Malo travice nece bitno promeniti eko klimu ulice .
Nisu sve zgrade pod istom ,,linijom,, neke su bliže a neke dalje od ulice te
takve đepove oplemeniti sa drvecem, koje ce biti mnogo korisnije i uticajnije na eko klimu
nego predloženo malo trave, koja ce po našem mentalitetu brzo biti pretvoprena u blatište
ne samo od auto guma, nego i od auto ulja i sl , a gde ono kapne nema tu više ni Z od zelenog.
Тај живи конкретан пример је и један од највећих тумора саобраћаја у београду. Имаш више Карлових анализа које показују да је београдска најслабија карика трамвајског подсистема. Значи, управо супротно, Београдска је пример како не треба да се пројектује.boca-ica":2laceqke je napisao(la):Prebacivanjem šina u sredinu V.Stepe kao što rekoh
bi koristili i autobusi tako da se dobija efekat neophodne žute (brze) trake
a da ne spominjem neometan put za interventna vozila
Živ i konkretan primer je Beogradska ulica , vozi se po šinama , zašto tražiti drugu toplu vodu
На које измештање мислиш? На средину или на десну страну? Иѕмештање на средину би успорило саобраћај, док измештање на десну страну не би убрзало, али не би ни успорило.vranac":2laceqke je napisao(la):Овим измештањем би се убрзао трамвај, али успорио остали саобраћај, тако да је питање колико би се добитак исплатио.
зашто генерализујеш? Какве везе има 33 са 95? Свака линија је специфична на свој начин.vranac":2laceqke je napisao(la):stf wrote:
1. Становници Кумодража ће имати бржи и донекле комфорнији превоз до и од града. Јер,сасвим је непотребно да се та линија оптерећује локалном циркулацијом путника у зони В.Степе.
По тој логици би могао да укинеш станице 95-ице између блокова и Борче, јер би се брже стизало са једне на другу страну.
Елем, зашто генерализујеш? Какве везе има 33 са 95? Свака линија је специфична на свој начин.
Ако је експрес верзија на једној пожељна, зашто би била и на некој другој? Ако си противник експрес 33 објасни зашто, јер је мени тако нешто крајње логично и рационално.
Трамвај у Војводе Степе је редом вожње пројектован за око 3000 путника на сат у једном смеру. Ако би се сви путници превозили аутомобилима (претпоставка да сви могу то себи материјално да приуште, имају где да се паркирају и да возе у другим деловима града), Војводе Степе би требала да буде 3+3. При томе то, је већ сада зона мале привреде и образовних установа, главна улица у том делу града која не би требало да има карактер градске магистрале. Још пре Другог светског рата је магистрала постављена на ивицу насеља (Булевар ослобођења). Уз све то имамо превише буквално нерешивих имовинских проблема да повећавамо капацитет и квалитет аутомобилима, те је стављање јавног превоза у први план остало као једино одрживо решење. Функција аутомобила у Војводе Степе реално може остати прилаз становима, локалима и околним улицама.vranac":szsieu4g je napisao(la):Овим измештањем би се убрзао трамвај, али успорио остали саобраћај, тако да је питање колико би се добитак исплатио.
Хмммм, занимљиво.... замина ме где живиш, ако није тајна?vranac":dz9ypot1 je napisao(la):То је једина поуздана линија од Вождовца до Правног факултета и Панчевачког моста, с обзиром на то колико ретко трамваји 10 и 14 иду. и гуше се када уђу у центар.
Већ сам напоменуо да би се оставила најважнија стајалишта.....vranac":dz9ypot1 je napisao(la):Такође не иду сви са Кумодража у центар него можда неки иду баш у Војводе Степе (студентски дом, гимназија, црква, cупер веро...), и шта они да раде, опет да преседају на трамвај на почетку улице?
На жалост, то је тако, због очајног система организације у самом ГСП. Ако већ немају трамваја, боље да имају "јаке" 6 и 10 уместо "слабих" 6, 10 и 14. Међутим, сада када је пристигло доста трамваја не знам зашто не појачају макар 10. Тренутна ситуација није одраз онога што су стварне могућности трамваја. Група "Имамо план" је сугерисала решења како да са умереним инвестицијама имамо далеко бољи трамвај, и ослонац саобраћаја за све делове града који га имају, а немају метро.vranac":2aw7oxth je napisao(la):То је једина поуздана линија од Вождовца до Правног факултета и Панчевачког моста, с обзиром на то колико ретко трамваји 10 и 14 иду. и гуше се када уђу у центар.
Такође не иду сви са Кумодража у центар него можда неки иду баш у Војводе Степе (студентски дом, гимназија, црква, cупер веро...), и шта они да раде, опет да преседају на трамвај на почетку улице?
Војводе Степе заиста јесте и најбржа и најпоузданија деоница Вождовачког крака трамвајске мреже, али то не значи да је оптимална. Потребе за побољшањима на осталим деловима мреже не потиру потебу за побољшањем на овом делу. Предлогом решења са проређеним стајалиштима и трамвајском баштицом у средини или са десне стране се возно време трамваја у Војводе Степе смањује са 12 на 8 минута. Са побољшањима на Бањици, и предложеним побољшањима између Франша и Поштанске штедионице, трамвај 10 од Бањице до Поштанске штедионице смањује возно време са 33 на 18 минута + уштеда времена чекања због веће стабилности извршења реда вожње. Ако би се таква измена у систему створила чаробним штапићем, са 8 возила на линији, колико је данас у шпицу, интервал би био 9 уместо 13 минута, премда је препоручен стандард интервал највише 7 минута радним даном.Такође трамваји и са садашњим положајем шина прилично брзо пролазе кроз саму улицу, и тек када стигну до Аутокоманде почињу да даве.