Šta je novo?

Војводе Степе

Mislim da bas na tom potezu oko doma zdravlja sa obe strane ima najmanje prostora za parking,
posto je veliki broj kuca koje su ostale na starim kotama (nisu uvucene), dosta ljudi tu koristi parking Vera.
 
2,3
Po najvećem pljusku odlučili su da asfaltiraju ulicu, slikano ispred VIŠER-a.

imag1875.jpg

imag1876.jpg

imag1877.jpg
 
Oпет "извор", овога пута наспрам "Краљице".
 
Asfalt se po kisi najbolje vezuje tako treba [ ironija ]
 
20150304114838.jpg

Banderologija
20150304115640.jpg

da su uradili jos dvije trake za kola ali ko smije dirati dvije sklepetuse nelegalne
20150304140239.jpg

gdje li ce zavrsiti sva ova kaldrma inace imali su pucanje cijevi na 2 mjesta cijevi nebi mjenjali da nisu pukle sfucareno na mnogo mjesta
 
Ima l' neko iz kraja da potvrdi ovo što je menađer rekao?

Четвртак, 05. март 2015.

Весић: Део Војводе Степе пуштен у саобраћај, радови теку по плану

1654641_V_Stepe_v.jpg


Раскрснице Војводе Степе са улицама Босе Милићевић, Мите Цвејића и Љубе Вучковића пуштене су у саобраћај за грађане, тако да је таj део сада потпуно проходан, рекао је градски менаџер Горан Весић за Телевизију Пинк.

– То значи да грађани могу да користе 1,1 километар ове улице, а укупно се реконструише 4,5 километара. На овај начин смо спојили Кумодрашку улицу и Булевар ослобођења, чиме је олакшана комуникација. Ово извођачу омогућава да интензивније крене са другим делом радова, од Никшићке до саме Аутокоманде. Очекујемо да тај део улице буде завршен онако како је и предвиђено и да 11. јула улица буде пуштена у саобраћај – прецизирао је Весић.

Весић је подсетио да се Аутокоманда већ реконструише и изразио задовољство што је у јануару са извођачима установљена нова динамика радова.

– Та динамика се поштује, чак се на Аутокоманди ради и брже. Похвалио бих извођаче, јер мислим да је то начин на који треба да радимо, у смислу да ће Аутокоманда можда бити завршена и пре рока.

Izvor: Grad Beograd

Deo izjave o rekonstrukciji Slavije postaviću na odgovrajuću temu ;)
 
To da gradjani ulicu koriste ( i ja je koristim) to mogu da ti potvrdim, a da je gotova, to zapravo nije ni rekao. A ako se uzme u obzir da od bioskopa i 12. gimnazije, pa do stepinog vajata nije jos ni raskopano, skupi se tu 1,1 km ... :D
 
Po onome što sam u prolazu video, na Autokomandi će šine ići i sredinom i okolo, odnosno ostaje i okretnica. Nije mi jasno zašto je to tako? Okretnica je tu beskorisna (ako se tramvaj okrene na Slaviji, lako će neko da dođe autobusom do Autokomande), a sada će vozila umesto preko 4 šine, prelaziti preko 8 šina, a znamo na šta će to da liči kroz par meseci saobraćaja...
 
dsci8243.jpg

dsci8252.jpg

dsci8246.jpg


Укрштање са Омишком..
dsci8242.jpg

Укрштање са Мите Ценића..
dsci8245.jpg


dsci8251.jpg
 
johnny_s":1tuiy6nb je napisao(la):
Po onome što sam u prolazu video, na Autokomandi će šine ići i sredinom i okolo, odnosno ostaje i okretnica. Nije mi jasno zašto je to tako? Okretnica je tu beskorisna (ako se tramvaj okrene na Slaviji, lako će neko da dođe autobusom do Autokomande), a sada će vozila umesto preko 4 šine, prelaziti preko 8 šina, a znamo na šta će to da liči kroz par meseci saobraćaja...




Никако није бескорисно. Треба нам што више резервних окретница, зарад поузданости трамвајског система. Без ове могућности на Аутокоманди, у случају квара/чукања код дома 4. април, трамвај постаје функционалан само до Славије.
Шине на бетонској подлози издржаће аутомобиле, у колима ће мало више да труцка, али ће то свилене стражњице београдских возача морати да истрпе...
 
Управо тако. Са обзиром на велику узложеност трамваја проблемима у друмском саобраћају, чак нам и недостаје више локација за скраћивање линија и повлачење из саобраћаја неисправних трамваја. На пример, код Цветкове пијаце би добро дошао помоћни терминус, и да се исто омогући код Делта ситија, и на Дорћолу код Скендербегове.

Друге могућности за бољу регулацију су погушћавање трамвајске мреже, као у Загребу. Да на пример, постоји попречна веза Аутокоманда - Сајам, помоћна окретница Аутокоманда би била мање потребна.
 
Karlo del Ponte":38qp9ohz je napisao(la):
Управо тако. Са обзиром на велику узложеност трамваја проблемима у друмском саобраћају, чак нам и недостаје више локација за скраћивање линија и повлачење из саобраћаја неисправних трамваја. На пример, код Цветкове пијаце би добро дошао помоћни терминус, и да се исто омогући код Делта ситија, и на Дорћолу код Скендербегове.

Друге могућности за бољу регулацију су погушћавање трамвајске мреже, као у Загребу. Да на пример, постоји попречна веза Аутокоманда - Сајам, помоћна окретница Аутокоманда би била мање потребна.


Iz nekog nenormalnog razloga, kada je građen Belvil i probijana današnja ulica Marka hristića, tramvajska pruga nije produžena od ulaza u depo GSP do Jurija Gagarina. Ludost.
Korisna okretnica bi bila kod Starog sajmišta.

Zrakasta mreža bez poprečnih krakova i mini okretnica su glavne mane tramvajske mreže u Beogradu.
 
depo je spojen sa jurija gagarina preko ulice (bulevara) crvene armije.
 
Nisam ni mislio na spajanje zbog spajanja samog deopa sa Jurija Gagarina, nego na produžetak dvokolosečne trase iz Đorđa Stanojevića sa Jurija Gagarina kako bi se dobila kružna trasa oko bloka 42 i kako bi se neke linije eventualno provule kroz Milutina Milankovića pa da i stanovnici bloka 28 imaju tramvajsku stanicu.
 
Ormarić za struju postavljen nasred malog platoa preko puta Više elektrotehničke!

Očigledno, je već izazvao bes komšija. Zovu ga i spomenik!

Inače, plato bi, bez njega, bio idealan za komšijko okupljanje, ogovaranje, šmekanje, predizborne promocije, drage nam ilegalne bakice što prodaju jaja i papirne maramice vikendom...

img20150307084346.jpg

img20150307084356.jpg

img20150307084410.jpg
 
"...gde ima dece i gde se kreću automobili stanara"
:lool:
 
hmmm :roll:
pa bez obzira na jadno `pisanije`, moram se sloziti da su ga postavili tako da prkosi ukusu i zdravoj logici!
 
Vrh