Cena prve faze od 568 miliona € iz 2005 je u današnjem novcu 673,82 miliona €.
Cena cele stvari je 2005. bila 1.074 mil.€ a danas je to 1.274,09 miliona €
Za taj novac se dobijaju samo dve polu-linije koje najviše koriste žiteljima centra grada i severa NBG, a grad bi uključujući postojeće i planirane dugove bio zadužen preko DVE MILIJARDE €.
Mali broj forumaša se brine oko gluposti kako bi nešto platili, nego je stav metro über alles pa ne verujem da vam je ovo bitna informacija.
Ne verujem ni da vas mnogo brine što treba tokom 2012. da vratimo oko 52 miliona evra.
Delija":33ihvxqw je napisao(la):
Мислим да је бесмислено позивати се на величину државе.Од ње Београд је могао да добије само ћушке,што је био и један од разлога зашто је овај пројекат од животне важности за Београд (по мени и за Србију) стопиран
Ovaj plan nije bio u saglasnosti sa realnim stanjem u okolini, samim tim se ne može se oceniti kao dobar i zato nije realizovan.
U SFRJ je početkom 80-tih bila teška ekonomska situacija. Npr. bile su nestašice goriva, a postojali su i bonovi za gorivo
Dug SFRJ od 3 milijarde $ 1979 je skočio na preko 19 milijardi 1990.
Malo je poznato da je Grad često umanjivao broj autobusa na ulicama jer nije bilo dovoljno novca za gorivo.
Grad je takođe morao da pozajmljuje novac od Republike i Federacija za dnevno funkcionisanje GSP i ostalih službi.
E sad zamislite da se vi borite sa problemom od koga pozajmiti novac za gorivo i onda Vam se pojavi neki lik i optužuje vas da ste tramvajski lobista i pravite zaveru protiv građana Beograda i nećete da date tričavih milijardu € za metro.
Zaboravljate, pravo značenje priča o veličini Branka Pešića.
Sećate se detalja kako je obradio Tita za Mostarsku petlju i autoput korz centar.
Znači Grad nije imao para, za suštinski mnogo jeftiniji projekat od metroa.
Federacija i Republika su 70tih i 80tih finasirale izgradnju BGD železničkog čvora, autoputa itd.
Te dve stavke i danas čine veliku prednost BGD-a u odnosu na Zagreb, koji nije u stanju ni danas to da uradi.
Ne zaboravite da je na kraju dana/života/mandata kreativnost i doprinos meri samo onim što je urađeno, a ne po lepoti i maštovitosti planova koji su neostvarivi jer ne postoji mogućnost da se finansiraju.
No, vratimo se dopadljivim dosetkama o zaveri protiv prelepih planova.
@Delija
Bez obzira na sve, SVAKA ČAST ZA POSTAVLJANJE PLANOVA! :kk: