Pa pazi, osim sto bi odlicno posluzili kao izvor jako deficitarnih delova za stara vozila, pravog kolekcionara i ne mora da zanima klasicna registracija za svakodnevni saobracaj.
Nas nakaradni zakon ne prepoznaje registraciju istorijskih vozila.
Oped sa druge strane, znam jednog advokata u unutrasnjosti Srbije koji je uspevao da 'legalizje' nekoliko starih vozila koja su bila ostala bez papira, kao i jedan predratni traktor ( koji u originalu cak nije imao gume na naduvavanje
)
Greentimeri i njihove restauracije su moja davnasnja zelja i strast. Nazalost, nedostatak vremena i novca je uslovio da je ta strast danas potisnuta, ali nadam se da ce doci neko drugo vreme kada cu ponovo moci da se posvetim tome.
U medjuvremenu me dusa zaboli svaki put kada vidim kako neki primerak, potencijalni eksponat trune u nekom zapecku, ili zavrsi pod presom.
Veliiki problem pored besparice su i nerealni zahtevi prodavaca koji samo zbog godina automobila smatraju da on vredi nekoliko hiljada €
bez obzira sto je primerak oronuo i zapuste, i sto treba puno novca, rada i ogromna ljubav (naj bitnije) da bi se doslo do pravog rezultata.
Posledicno, takav auto na kraju ne kupi ni kolekcionar niti neki entuziasta, vec ga po prijavi komunalaca odnesu...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk