Šta je novo?

Београдски олдтајмери - Beogradski oldtajmeri

Pogledao sam clanak autoslavije, covek ima bas lepu kolekciju bmw automobila, sto youngtimera sto oldtajmera.
 
Nije valjda da to stoji napolju
Moglo bi se sve to pretjerati u jednu halu knezevog arsenala i eto muzeja auto industrije
Josako ima koja masina pokretna traka linija dio bar
a kome to predloziti inom divljem vikendasu
 
Za prototip nisam siguran da li treba da bude u muzeju. Model u gipsu. Nikad nije otišao u serijalu proizvodnju.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Sve sto je sacuvano u muzej vrijedno je za vidjeti netreba sad cjeplidlaciti plus se vidi cjeli proces nastanka kola
 
Сви ти експонати (и они која стоје напољу и они који стоје унутра) су под заштитом. Е, сад како се она спроводи.. Пошто ФАС Заставино наслеђе не интересује, а град Крагујевац је у були, можда је боље пребацити их у национални Музеј Науке и технике..

Pogledajte prilog 1
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... ride-sedan




http://www.oldtajmeri.rs/phpbb3/viewtop ... =30&t=2591
 
Гомила возила вредних за историју нашег саобраћаја и индустрије као и народа нажалост није сачувана.
 
Vozila jesu pod zastitom muzeja nauke i tehnike trebalo bi mozda pokrenuti akciju za ocuvanje premjestanje u adekvatniji prostor.
 
Нажалост та заштита је само на папиру, музеј је сам за сада у својој збирци адекватно збринуо само Фићу и Форд Т, док су Трабант, Шкода, GMC CCKW, Икарус, Зиу-9 и Санос за сада у дворишту МНТ без адекватне заштите од метереолошког утицаја. А у ту збирку би ваљало додати још нека возила која труну по Србији, попут ФАПовог првенца који пропада на отвореном у кругу фабрике која је исто нажалост пропала.
 
U Nemačkoj i Austriji su vozila starija od 30+ god. oldtajmeri, odnosno istorijska vozila.
Ako ispunjavaju i neke druge uslove, koji se tiču originalnosti i očuvanosti, tada stiču i pravo na
(H)istorijske tablice, odnosno poresku olakšicu za vlasnike.

Subjektivno, slažem se da je golf kec youngtajmer. :)
 
Pa meni spada u youngtajmere s'obzirom da do pre par godina ih je bilo koliko hoces u Beogradu a cesto se moze i videti na ulici i danas.
E sad to je stanje u Srbiji, verujem da je u Nemackoj retka pojava.
Generalno gledano, vozila iz 70ih, 80ih i pojedini rariteti iz 90ih spadaju u Youngtajmere.
Takodje u francuskoj vozila starija od 30 godina imaju pravo da dobiju specijalnu saobracajnu gde se vode kao oldtajmeri.

Ali treba uzeti u obzir da je naziv youngtajmer relativno nov izum koji zapravo okarakterise klasu vozila koja nisu dovoljno stara da budu oldtajmeri ali koja takodje nisu vise ni mlada da budu savremena vozila. Zapravo popunjava prazninu i sto je mozda najbitnije po mom, youngtajmer je auto koji iako star par decenija se moze voziti maltene svakodnevno ukoliko je dobro odrzavan.
 
Cinimi se da je granicna godina za oldtajmere 1972 godina
 
Mogla bi obadva u muzej poli 10 ima na oglasima za prilicnu sumu u losem stanju da se kupi ,Nisam znao za gusjenicara na prednjoj osivini ima li jos koja fotka istog
 
Oвај гусеничар је из Хрватске, фундус Јадран филма. Питање је има ли неки преживели у Србији?
Овде има још слика, негде на средини. Иначе пуни гусеничар, по лиценци мађарског гусеничара, оригинално совјетске гусенице, наш модел има ФАПову њушкасту кабину и ФАМОС мотор.
http://www.mycity-military.com/Neborben ... e_278.html
 
evo jos jedan jangtajmer..:)

1d097eb539d7ef73f2f2996f40133f8b.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tara je bila radjena po narudzbi jna od strane imr a pistojao je o slovenacki konkurent od imv ako se nevaram nije bilo nista jer smo rasturili drzavu .
Inace imr je imao ponudu za prodaju vozila u afriku ali nije dao sdpr
 
Vrh