[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405114#p405114:177rnqmk je napisao(la):
direktor » 10 Сеп 2016 08:55 pm[/url]":177rnqmk]
Inace jel bio ko danas na trci oko kalisa ima li fotki
Да, Директоре био сам ја, то се баш и не пропушта, бар што се мене тиче. И слике су ту наравно.
Данас одржана ревијална-меморијална Гранд При трка у част 77. година Велике награде Београда, трке тадашњих формула, а која је одржана 03. септембра 1939.године, на стази око Калемегдана. Ова тркачка стаза има дужину од 2974 метара, а на тадашњој трци је победио Нуволари, други је био Браухич, трећи Милер, а четврти наш Бошко Миленковић.
Тада је одржана и трка мотоцикала и исто је славио Ауто Унион-ДКВ.
Постер који је објавио Ауто Унион о победи њиховог фабричког возача Нуволарија и трећим местом Милера и прва два места у трци мотора Брежник и Борисављевич, а исти се налази у музеју аутомобила у Београду.
Pogledajte prilog 39
Једно лепо дешавање и сећање на велики догађај у нашој историји и историји аутомобилизма. Било је доста интересантно, пуно народа, пуно деце, било је доста и страних туриста, буљук новинара, бивших наших аутомобилиста, релативно доста старовременских аутомобила и мотоцикала, једноставно речено један леп догађај у Београду.
Одржане су четири трке, трка формула, трка мотоцикала са приколицом, трка старовременских аутомобила и мотоцикала и трка „национална класа“ тј. трка Фића. Све трке су вожене по четири круга, а на свакој трци је испред возила која су се „такмичила“ возио, као Спејс кар, Ферари 308 ГТБ (1976. годиште), а иза колеоне такмичара Порше 911 турбо (1977. годиште).
Иначе од следеће године, а у част ове Гранд При трке из 1939. године, ће се возити европски шамионат старовременских возила ткз. „Класик трке“ у више категорија. То је на самој овој ревијално-меморијалној трци најавио градски менаџер Весић, што је и леп потез за побољшање туристичке понуде града. Он је иначе био и стартер на трци.
Ево и слика.
Мало у падоку тј. боксу трке где су били смештени сви аутомобили и мотоцикли, а то је у ствари у улици Цариградски друм.
Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29
Трке формула, била је једна ДМБ формула и три Фолксваген формуле. ДМБ формулу из 1969. године је возио Братислав „Браца“ Петровић, директор музеја аутомобила, а ова формула нажалост није никада ушла у производњу у ДМБ-у.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
Изјава Весића
Pogledajte prilog 19
Трка мотора са приколицом
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
У једном тренутку трке мотора приколичара, код старта/циља, цркао је пратећи Порше, угасио се и никако да упали. Али на гурку је упалио без проблема (да, да Дојче техник). Чак је и градски менаџер или већ шта је, Весић гурао овог Фердинанда Поршеа
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Трка старовременских аутомобила. Да ту је био и директор Беокома, Главаш, он је био званични спикер и најављивач сваке трке
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Гледалаца је било свуда, и на тц у Рајићевој и на оближњим терасама са зграда до „писте“.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Трка „Национална класа“ тј. трка Фића
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Било је лепо и пријатно. До следеће године у ово време, можда баш 03. септембра 2017. године.