Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

Mislim da bi problem bilo uključenje/isključenje sa autoputa na postojeću magistralu posle/pre graničnog prelaza. Morala bi da se pravi neka privremena petlja, devijacija, nešto...
 
Mislim da bi problem bilo uključenje/isključenje sa autoputa na postojeću magistralu posle/pre graničnog prelaza. Morala bi da se pravi neka privremena petlja, devijacija, nešto...
Imali su već jedno 3 godine da osmisle takvo privremeno rešenje. Zaista nije toliki problem, samo da je bilo volje…
 
Verovatno da ovim pitanjem upadam na temu kao padobranac, ali gledajući mapu, Kuzmin-Rača nije baš puno smislen da bude full autoput, ako se i tad znalo da ide krak Slepčević-Badovinci?
 
Verovatno da ovim pitanjem upadam na temu kao padobranac, ali gledajući mapu, Kuzmin-Rača nije baš puno smislen da bude full autoput, ako se i tad znalo da ide krak Slepčević-Badovinci?
Verovatno si propustio tadasnje politicke prilike,priblizavanje Turskoj,davanje posla Tšjapiju,političke veze i vezice a u tu priču se savršeno uklapalo povezivanje sa Sarajevom a opet sa druge strane mi bi povezali naše teritorije kvalitetno,brzo i o istom trošku.
 
Verovatno si propustio tadasnje politicke prilike,priblizavanje Turskoj,davanje posla Tšjapiju,političke veze i vezice a u tu priču se savršeno uklapalo povezivanje sa Sarajevom a opet sa druge strane mi bi povezali naše teritorije kvalitetno,brzo i o istom trošku.
Kuzmin-Rača-Bijeljina je ozbiljno skuplja alternativa, prvenstveno zbog mosta preko Save, zar ne?
Drugo, Slepćević-Pavlovića most-Bijeljina je kraća i logičnija veza, kako zbog kretanja ka Beogradu, tako i zbog kretanja ka NS?
Kuzmin-Rača bi dobio pun smisao tek novim mostom kod Bačke Palanke kojim bi se zaobišao Ilok?
 
Kuzmin-Rača-Bijeljina je ozbiljno skuplja alternativa, prvenstveno zbog mosta preko Save, zar ne?
Drugo, Slepćević-Pavlovića most-Bijeljina je kraća i logičnija veza, kako zbog kretanja ka Beogradu, tako i zbog kretanja ka NS?
Kuzmin-Rača bi dobio pun smisao tek novim mostom kod Bačke Palanke kojim bi se zaobišao Ilok?
Pa i most kod B.P je sada makar ušao u razmatranje a petlja kod Kuzmina nije planirana kao detelina kod Rume da bi taj put bio efikasmo povezan.

Tada je bilo upitno da li će se nastaviti posle Šapca, Pavlovića most je samo jedan itd.

Problem je što se ništa ne radi prvenstveno planski već stihijski.
 
Samo bih istakao da saobraćaja ka RS i Bosni ima konstantno. Prošli vikend se čekalo i na Pavlovića Mostu i na Rači minimum 1-1,5h. Nažalost uglavnom su sporiji na strani Srbije što je posebno iritantno jer su u vrhu vlasti puni usta o specijalnim vezama sa RS, zaštiti RS.... I onda dodjemo u situaciju da na graničnom prelazu gde se može preći i samo sa LK mrcvare.

Naši policajci su uglavnom brži i na Horgošu i na Batrovcima, ali na dva pomenuta prelaza sa Bosnom su katastrofa.
Zbog toga mislim da je dobro što imamo alternativu u vidu dva puta i dva prelaza jer količina putnika i saobraćaj to zahtevaju.
 
iz tvoga izlaganja sam izvukao zakljucak
da su granicne sluzbe hrvacke i madjarske jos sporije od srpskih
a bih su najbrze
elem u bih imaju najjacu tehnologiju i najinteligentnije ljucke resurse
 
Naši su efikasniji od madjara na Horgošu to je sigurno. Nikada mi se nije desilo da više čekam na našoj strani.
Hrvati su bezobrazni uglavnom i često dve kolone spajaju u jednu na carinskom pregledu što dodatno usporava protok.

A šta je sa Račom i sa Pavlovića mostom ne znam. Verovatno samo lenjost lokalnih policajaca na tom prelazu i potpuno odsustvo razumevanja za uglavnom sopstvene gradjane. Svake godine je isto tokom leta.

Nadam se da će novi prelaz Rača biti efikasniji i da one ograničene osobe iz sarajevskog političkog vrha neće praviti problem sa dozvolama za otvaranje istog.
 
Ja sam primetio da na Kotromanu znatno kraće čekam nego na Rači i Pavloviću... Naravno ne mislim na sam red (svakako je u pitanju manje opterećen prelaz) nego na vreme koje provedeš kad dođeš na kućicu... I to sa obe strane, uglavnom te niko ne pita ništa...

Mada kod ta dva prelaza problem je i što retko kad radi više od jednog prolaza na obe strane... da li nedostaje ljudstvo ne znam... ali da vidno su sporiji... pritom iz nekog razloga sam primetio da te brže puste (kraće obrađuju) sa pasošem nego sa ličnom kartom, što je meni lično apsurd (trebalo bi da bude obrnuto)....

P.S. Da li ste primetili da naši policajci u poslednje vreme traže da im se otvore zadnji prozori na kolima prilikom ulaska u zemlju čak i kad ste u kolima sami (što dodatno usporava prelaz)? Tavo iskustvo imam sa bukvalno svih prelaza (istina nisam prelazio u MK od prošle godine)...
 
Vrh