Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

Mislim da bi problem bilo uključenje/isključenje sa autoputa na postojeću magistralu posle/pre graničnog prelaza. Morala bi da se pravi neka privremena petlja, devijacija, nešto...
 
Mislim da bi problem bilo uključenje/isključenje sa autoputa na postojeću magistralu posle/pre graničnog prelaza. Morala bi da se pravi neka privremena petlja, devijacija, nešto...
Imali su već jedno 3 godine da osmisle takvo privremeno rešenje. Zaista nije toliki problem, samo da je bilo volje…
 
Verovatno da ovim pitanjem upadam na temu kao padobranac, ali gledajući mapu, Kuzmin-Rača nije baš puno smislen da bude full autoput, ako se i tad znalo da ide krak Slepčević-Badovinci?
 
Verovatno da ovim pitanjem upadam na temu kao padobranac, ali gledajući mapu, Kuzmin-Rača nije baš puno smislen da bude full autoput, ako se i tad znalo da ide krak Slepčević-Badovinci?
Verovatno si propustio tadasnje politicke prilike,priblizavanje Turskoj,davanje posla Tšjapiju,političke veze i vezice a u tu priču se savršeno uklapalo povezivanje sa Sarajevom a opet sa druge strane mi bi povezali naše teritorije kvalitetno,brzo i o istom trošku.
 
Verovatno si propustio tadasnje politicke prilike,priblizavanje Turskoj,davanje posla Tšjapiju,političke veze i vezice a u tu priču se savršeno uklapalo povezivanje sa Sarajevom a opet sa druge strane mi bi povezali naše teritorije kvalitetno,brzo i o istom trošku.
Kuzmin-Rača-Bijeljina je ozbiljno skuplja alternativa, prvenstveno zbog mosta preko Save, zar ne?
Drugo, Slepćević-Pavlovića most-Bijeljina je kraća i logičnija veza, kako zbog kretanja ka Beogradu, tako i zbog kretanja ka NS?
Kuzmin-Rača bi dobio pun smisao tek novim mostom kod Bačke Palanke kojim bi se zaobišao Ilok?
 
Kuzmin-Rača-Bijeljina je ozbiljno skuplja alternativa, prvenstveno zbog mosta preko Save, zar ne?
Drugo, Slepćević-Pavlovića most-Bijeljina je kraća i logičnija veza, kako zbog kretanja ka Beogradu, tako i zbog kretanja ka NS?
Kuzmin-Rača bi dobio pun smisao tek novim mostom kod Bačke Palanke kojim bi se zaobišao Ilok?
Pa i most kod B.P je sada makar ušao u razmatranje a petlja kod Kuzmina nije planirana kao detelina kod Rume da bi taj put bio efikasmo povezan.

Tada je bilo upitno da li će se nastaviti posle Šapca, Pavlovića most je samo jedan itd.

Problem je što se ništa ne radi prvenstveno planski već stihijski.
 
Vrh