Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

To sto se tebi tako cini, je tvoj problem. ;)

Prva stvar koju covek treba da uradi da bi resio svoj problem je da realno sagleda situaciju i vidi svoje ambicije ali i mogucnosti.

Isto kao sto je prva faza lecenja alkoholicara to da prizna prvenstveno sebi da je alkoholicar.

Mozda ja upotrebljavam 'grube izraze' koji ljudima ne prijaju, ali to nije defetizam.
Cilj toga je otreznjenje, kao samar pijanom.
Dakle, trgnimo se i krenimo da stvaramo bolju humaniju, jacu i bogatiju Srbiju.
Sagledavanje je bolno, ali je bilo bolno i NEMCIMA I JAPANCIMA 1945. godine.
I kao sto su nemci sacekali jos 45 godina da ojacaju (u svakom smislu) pa tek onda krenuli sa realizacijom ideje o ujedinjenju (koju su logicno imali sve vreme), tako i mi pomozimo nasem narodu u bivsim YU republikama da ojacaju, da ne izgube identitet, da ne budu prinudjeni da prodaju veru za veceru, a ne da im izgradimo autoput kojim ce lakse pobeci iz zavicaja za beograd ili dalje za zapadne zemlje.

P.S.
Bosansko grahovo, gradic u federaciji BiH, gradic u koji se vratio u svoje domove jedan deo naseg naroda. Pored starcadi, koja se vratila da umre u svom domu, u mestu gde su proziveli veci deo zivota, vratio se i odredjen broj mladjih ljudi. Prilicno mali. I prilicno ugrozen, jer posla nema, osim u opstinskim organima.
Tokom ove godine u tom mestu je obnovljen (nisam siguran dal je i otvoren) industrijski pogon, kao sansa da ljudi obezbede sebi egzistenciju.
Svakom od njih, ta investicija je 1000 puta bitnija od autoputa, makar im prolazio pored kuce, sa sve izlazom (petljom).
Donirajmo knjihe za biblioteku u takvim mestima, pomozimo im da imaju dom zdravlja, pomozimo im da otvore, ili otvorimo neke proizvodne pogone...
Napravimo im motel i uposlim njih 10-15...
To je nacin kako se pocinje, a ne tako sto cemo im izgraditi 25km autoputa i loziti ih da je dobro da se oni zaduze za jos 250km.
Time cemo ih samo gurnuti u kandze svetskih bankarskih hijena...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
OK, Laki. Malopre pričaš da smo tolike golje da ne možemo ni sebi u Srbiji da pmognemo, a kamoli da pomažemo ostalima.
A sad pričaš o tome da u Bosanskom Grahovu
" otvorimo im neke proizvodne pogone, dom zdravlja, napravimo im motel"
Kao i obično veoma konfuzno.

Koje je sad tvoja prava priča?
a) mi smo golje i nemamo para ni sebi ništa da napravimo
b) hajde da pomognemo ljudima u Bosanskom Grahovu i napravimo im ...

Slobodno izaberi jednu od te dve opcije.
 
Opet se malo "pravimo blesavi" jer nam se moze?
;)
Zao mi je sto ti je konfuzno, mozda prebrzo pisem, pa ne uspevas da ispratis ;) :D
Salim se ne zameri, al podsetio si me na 'dedu' iz pretstave radovan 3 :)
Elem, ne vidim sta ti nije jasno.
Kilometar autoputa trenutno se ugovara za cifre reda velicina 7-10 miliona evra.
Dal si svestan koliki je to novac u poredjenju sa jednom na primer peletarom u kojoj bi se otpadni delovi prilikom obrade tehnickog drveta pretvorili u nesto sto se u ovom trenutku na nasim prostorima prodaje po 180-200eur.
A taj novac bi obeszbedio plate tim ljudima koji bi tu radili. I ne samo njima, jer bi oni najveci deo novca tu i trosili.
Koja bi im bila korist od AP?

Dakle, jasno je da razumes (pametan si, ocigledno) samo ignorises krajnje jasno objasnjenje i ignorisuci pokusavas da nametnes opravdanja za neopravdane troskove.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Znači izabrao si opciju B. Nismo golje!
Možemo da dajemo pare za Bosansko Grahove i ostale gradove koje nisu na teritoriji Srbije.
Tako te više volim. Sledeći put slobodno odmah reci šta misliš.

I nemoj više da koristiš "grube reči" kao (citiram doslovno tebe da ne kažeš da ti izvrćem reči) :
- odje*******i bre sa tim prostackim kafanskim forama
- obozavam demagoska proseravanja
- sto je babi milo, to joj se i snilo
- ponasaj se zrelo i ne mastaj o glupostima koje su nemoguce
- jel te ni malo nije sramota!!
- najlakse je iz toplog i udobnog doma "srbovati" i srati kako treba pomoci
- i posto si manipulator
- U misiju rupu su se sakrili oni koji su pobegli od svij nedaca i izazova koje nosi zivot u srbiji, te onima koji su ovde nemaji pravo da sole pamet.

U tim tvojim komentarima vidim dosta, kao da se izrazim?
Aha, vidim dosta "prostačkih fora" i "demagogskih preseravanja".
Mislim da je to stručna terminologija koja se ovde često koristi.
 
Pa da se ponovim onda
"Jel te nije sramota"!?
A ne, takvi za sramotu ne znaju.

Nakon godina ucestvovanja na raznim forumima, imas cast da udes prvi koji ide na blok listu.
Ne smetaju mi ljudi koji misle drugacije, ali mi smetaju bezobrazni manipulanti koji nemaju trunku casti i postovanja za temu i sagovornika.

Ps.
Genijalno si preskocio moj predlog da ti ivestiras u izgradnju jedne deonice AP kroz Republiku Srpsku i spojis lepo i korisno, podrsku nasem narodu van matice i sansu da zaradis.
Nazalost (ili mozda nije) tvoj sledeci odgovor necu procitati.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Opet, pročitaj ti svoje postove i vidi koji jezik koristiš, pa onda pitaj druge dali ih je sramota.
Nemam ja problema da investiram u Republiku Srpsku. Kad mogu da investiram u deonice Aerodroma Beograd, zašto nebi mogao i u neke deonice u Republici Srpskoj.
Baš mi je žao što nećeš ovo pročitati.
Laki je malo nervozan.
 
Tema treba da se preimenuje u Banja Luka - Beograd posto je do Doboja gotovo.
I ovo je ogroman uspeh Republike Srpske .
 
Sve cestitke! :kk: :sesir
Raduje svaki metar novog auto puta bilo gde da je zavrsen, a pogotovu kod brace preko Drine!
Uspeh je jos i mnogo veci kada se zna kakve su ekonomske i politicke okolnosti! Posebno sam srecan i kad vidim cenu kostanja, koja je po km, znatno, znatno niza nego kad se poredi sa cenom u Srbiji, gledano u slicnim konfiguracijskim uslovima! A i kvalitet gradnje, ako nije bolj, nije sigurno gori!
SRECNO :vops:
 
Jos samo da braca preko Drine omoguce placanje platnim karticama.
Zaista je sramotno da vam sav kusur ma koliko date u EUR vrate u KM.

Al da ne kvarim veselje :D
Svakako, lepa vest. Republika Srpska je ovim putem ne samo povezala dva grada na svojoj teritoriji vec je i 'priblizila' koridor 10 svim stanovnicima centralne Bosne. :)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571539#p571539:21rxl6qr je napisao(la):
Darko78 » Uto Okt 02, 2018 4:50 pm[/url]":21rxl6qr]Tema treba da se preimenuje u Banja Luka - Beograd posto je do Doboja gotovo.
I ovo je ogroman uspeh Republike Srpske .
Promenjeno ;) :sesir:
 
Zaista lepo i zaista razlog za srecu i zadovoljstvo. :)

Jedino, ne vidim razlog zasto je tema preimenovana, jer ovaj autoput ni u daljoj perspektivi nece ici do Beograda. To sto ce se nekada koriscenjem raznih putnih pravaca voziti do BL autoputevima, nema veze.
Uostalom, ni A2 ne zovemo Beograd-Podgorica, kao ni K10 Beograd - Atina
Ipak Beograd nije centar univerzuma ;)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Evo i par slika sa deonice Banja Luka - Prnjavor:

Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


P.S. Divna stvar, Srpska je završila svoja dva glavna autoputa! Jedino što me malo čudi (pogotovo uzimajući u obzir da je u BiH predizborna kampanja) je to što nije preneto kao udarna vest da Srpska sada ima par stotina metara više autoputa nego Federacija. U svakom slučaju veliki uspeh! :sesir:
 
S obzirom da Srpska uskoro kreće sa novim projektima, mislim da bi bilo dobro da se napravi jedan presek šta je do sada urađeno, a šta će se raditi u skorijoj budućnosti. Mislim da bi tema trebalo da bude autoputevi Republike Srpske.

Autoputevi Republike Srpske

Do sada izgrađeno:

  • 1. Banja Luka (Klašnice) - Mahovljani - 5,7km; 2004-2010 (otvorena 30.4.2011.); Integral
    2. Mahovljani-Gradiška - 26,5km; 2008-2010 (otvorena 30.11.2011.); Integral, Kostruktor Split (i Vidoni (Udine) do decembra 2010.)
    3. Petlja "Mahovljani" - 1,5km; 2010-2012 (otvorena 15.7.2012.); Niskogradnja Laktaši, OHLŽS (Brno, Češka)
    4. Prnjavor-Doboj (Johovac) - 36,6km; 2012-2016 (otvorena 11.9.2016.); Integral, Granit (Skoplje)
    5. Banja Luka (Mahovljani) - Drugovići - 10km; 2014-2017 (otvorena 1.10.2017.); Integral, Granit (Skoplje)
    6. Drugovići-Prnjavor - 25,3km; 2014-2018 (otvorena 2.10.2018.); Integral, Granit (Skoplje)

Tender:

  • 1. Johovac-Rudanka (koridor Vc) - 5,65km, tender raspisan 29.5.2018. rok za dostavljanje ponuda je bio 30.7.2018. očekuje se da bi radovi mogli početi sledeće godine, a izvođač da verovatno bude Integral. U pitanju je deonica koja ide od kraja autoputa 9. januar južno ka Doboju, a završava se naposredno pre reke Bosne, gde će biti petlja Rudanka. Finansira EBRD (kredit).

Ostali projekti:

  • 1. Most na Savi kod Gradiške - po najavama pre svega Hrvata tender se očekuje uskoro. To su svih ovih godina najviše oni kočili, a pored mosta treba da naprave i oko 10km AP/BP do njihovog autoputa. Finansiraju po 50/50 RS i HR. Ono što je veoma važno iz pojedinih prethodnih iskustava je to što je na Bosanskoj strani već izgrađen (ogroman) GP, tako da neće biti problema kao kod Bratunca, ili kao što je kod Svilaja u najavi.
    2. Autoput Banja Luka - Prijedor dužine oko 40 kilometara. Izgleda da će biti dat u koncesiju nama poznatom Šandongu na 33 godine (gde je izgradnja i projektovanje uračunato). Trenutno se obavlja procedura pred sklapanje ugovora, a da li su to samo predizborne igre, videćemo, u svakom slučaju ipak treba napomenuti da su autoputevi u Srpskoj do sada 2 puta pokušavani da se grade koncesijom i da oba puta ništa nije bilo od toga.
    3. Od ostalih projekata najrealniji su koridor Vc kroz RS (bez ponemute deonice 42km), autoput Vukosavlje-Brčko-Bijeljina, kao i AP/BP Kotroman/Vardište-Višegrad-?-Sarajevo, ali ćemo detaljnije o tome pričati sledećih godina.
 
@nikicakica :sesir: Sve vam igralo i pevalo :vops: Placam pice i veceru gde pozelis za ove fotke :lol:
Samo tako nastavi bratski! Svaka cast :kafa: :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571630#p571630:2od9gudo je napisao(la):
Igor » Sre Okt 03, 2018 12:27 am[/url]":2od9gudo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571539#p571539:2od9gudo je napisao(la):
Darko78 » Uto Okt 02, 2018 4:50 pm[/url]":2od9gudo]Tema treba da se preimenuje u Banja Luka - Beograd posto je do Doboja gotovo.
I ovo je ogroman uspeh Republike Srpske .
Promenjeno ;) :sesir:
Kako lepo deluje Banja Luka - Beograd
 
Banja Luka - Beograd zaista zvuči lepo, ali se slažem sa lakijem da to nije adekvatan naziv. Možda je bolje nazvati temu: Autoputevi Republike Srpske, jer iz Banja Luke ćemo praktično imati tri kraka čiju izgradnju pratimo, a imamo i temu koja prati posebno budući prsten Beograd - Sarajevo. Tako deluje najbolje.

Ujedno da pohvalim i @nikicaaca - za odličnu i preglednu rekapitulaciju
 
Мало је једна тема за све аутопутеве Српске, а ова би требала да се зове Приједор-Београд
 
Raspisan je tender za most kod Gradiške!
Rok za dostavljanje ponuda je 20. novembar, vrednost 29,5 miliona €, a rok za izgradnju će biti 30 meseci.
 
Гледајући планове будућих путева у Републици Српској и Србији стиче се утисак да су међусобно потпуно неусклађени.

Са једне стране, у планским документима Републике Српске (https://autoputevirs.com), постоји планирани превац "Вукосавље(Јакеш) - Брчко - Бијељина" који се завршава на Дрини јужно од Бијељине.
https://autoputevirs.com/our-services/2990-2
Pogledajte prilog 4
планирана деоница "Брчко - Бијељина - река Дрина"

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IDcnmHeKXWo[/youtube]

Са друге стране, у Србији (http://www.putevi-srbije.rs/ и http://www.koridorisrbije.rs/) не постоји у плану пут на који би се надовезао тај правац, иако се у "Одељењу за стратешко планирање" ЈП "Путеви Србије" налази и карта мреже путева "Западног Балкана"(Core Network of the Western Balcans).
http://putevi-srbije.rs/index.php/о...љење-за-стратешко-планирање,-студије-и-развој
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

У Србији је у плану изградња Брзе саобраћајнице "Нови Сад - Рума - Шабац - Лозница".
012M-21_PPPPN-NACRT-INFRASTRUKTURA-2-100000-Model.jpg


У Плану детаљне регулације за овај правац је наведено да се у склопу овог правца планира и додатни крак пута од Слепчевића до Павловића моста код Бадовинаца, а то се види и у Просторном плану општине Богатић (црна испрекидана линија).
Pogledajte prilog 3

На правцу Нови сад - Шабац ПГДС је 2017. г. био 8400-9400 возила на дан (то је слично саобраћајном оптерећењу правца кроз Грделичку клисуру).
Pogledajte prilog 6

Од Шапца до Лознице ПГДС је на делу до Прњавора око 7200-7400 возила/дан, а од Прњавора до Лознице око 6200 в/д
Pogledajte prilog 7

Највећи проблем деонице Шабац - Лозница је што скоро целом својом дужином пролази кроз густо насељена места где су ограничења брзине и 50km/h, па се често стварају гужве.
Градњом ове деонице проблем би био решен, мада питање је да ли је то рационално с'обзиром на ПГДС.

Када би се главни правац овог пута преусмерио тако да од Прњавора иде ка Бијељини, тиме би се увећала важност овог пута, а и оптерећење би сигурно било веће јер би се транзит који од Бијељине ка Србији преусмерио на овај правац. У том случају би од Прњавора до Лознице вероватно био довољан магистрални пут који би заобишао насеља. Видим на претходној страни да су и други имали сличну идеју.

Дакле, уместо садашњег плана да се пут од Шапца у Слепчевићу грана на један крак према Лозници и други крак ка Павловића мосту, имали би смо главни правац "Шабац - Прњавор - Бијељина" на који би се повезао магистрални пут "Лозница - Прњавор" који би обилазио насељена места.
Овако:
Pogledajte prilog 5
 
Тачно, Србија "гађа" Зворник, а РС Бијељину као место преласка Дрине. Слажем се да је правац преко Бадовинаца најрационалнији, али треба и крак ка Зворнику исто изградити због економске ситуације у том делу и РС и Србије. Треба тежити што бољим везама РС и Србије, те сам ја за сва четири брза пута/аутопута који би нас спајали (Рача преко Саве, Бадовинци и Зворник преко Дрине, и правац ка Сарајеву од Пожеге преко Вишеграда), као и електрификација две постојеће пруге (Бијељина, и Зворник) као и изградња пруге Ваљево-Лозница.
 
Vrh