Šta je novo?

Аутокоманда - три нове улице ка ауто-путу

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905009#p905009:33xjyd7y je napisao(la):
markovicii » Sub Dec 04, 2021 12:06 am[/url]":33xjyd7y]
TheGray":33xjyd7y je napisao(la):
To isključenje ka Slaviji i Ustaničkoj treba zatvoriti. Ko ide na Slaviju, nek produži na novo isključenje, ko ide na Ustaničku nek produži ka Ljubićkoj.
To bi tek napravilo gužve u Tabanovačkoj.
Koje gužve u Tabanovačkoj (osim kad je poplava), praktično ideš pravo kroz kružni tok na Slaviju. Gužve na kružnom toku su uglavnom zbog isključenja ka Vojvode Stepe.
 
TheGray":241ezewo je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905009#p905009 je napisao(la):
markovicii » Sub Dec 04, 2021 12:06 am[/url]":241ezewo]
TheGray":241ezewo je napisao(la):
To isključenje ka Slaviji i Ustaničkoj treba zatvoriti. Ko ide na Slaviju, nek produži na novo isključenje, ko ide na Ustaničku nek produži ka Ljubićkoj.
To bi tek napravilo gužve u Tabanovačkoj.
Koje gužve u Tabanovačkoj, praktično ideš pravo kroz kružni tok na Slaviju. Gužve na kružnom toku su uglavnom zbog isključenja ka Vojvode Stepe.


U principu nekada ujutru kolona bude do Prešernove, problem je autobusko stajalište na samom ulasku u kružni tok i zbog toga što se većina u kružni tok uključuje iz Bulevara i V. Stepe. S obzirom da je Tabanovačka poslednja ka Slaviji tu je uključenje najteže i najsporije. Kada bi dodali sve što ide za Južni, Slaviju i Ustaničku sa autoputa, kružni tok bi sigurno bio problematičan.

Ako sam dobro razumeo predlog, da se zatvori isljučenje sa autoputa ka Slaviji, Južnom i Ustaničkoj, a da se svi koji se kreću ka tamo preusmere na novu ulicu, Tabanovačku i kružni tok i dalje.
 
Ja mislim da problem nije autobusko stajalište na ulasku u kružni tok, već ovo retardirano isključenje sa AP koje potpuno parališe desnu traku od kružnog toka ka Slaviji, Južnom i Ustaničkoj.
 
TheGray":2iazdf8o je napisao(la):
Ja mislim da problem nije autobusko stajalište na ulasku u kružni tok, već ovo retardirano isključenje sa AP koje potpuno parališe desnu traku od kružnog toka ka Slaviji, Južnom i Ustaničkoj.
Slažem se da je to delom problem ali ovde jedno vuče drugo, mislim da bi se gužve povukle sa nadvožnjaka i semafora na kružni tok. Mislim da će se ovde najviše skratiti kolone na autoputu za izlazak ka Ljubićkoj, a Husova ostaje Husova.
 
I to je ok, bolje čekati u Husovoj, nego na AP da dodjes do Husove.
 
Ili umesto zatvaranja, taj izlaz napraviti kao isključiv samo za Ustaničku i izlaz na AP ka NBG, neke betonske barijere sve do semafora. Ako se zeznaš u prestrojavanju, jbg…recalculating…
 
TheGray":6gd2d6fb je napisao(la):
Ili umesto zatvaranja, taj izlaz napraviti kao isključiv samo za Ustaničku i izlaz na AP ka NBG, neke betonske barijere sve do semafora.
Da ali onda niko iz pravca kružnog toka ne bi mogao u Ustaničku, Južni bulevar i autoput ka Novom Beogradu.
 
Mogao bi, tu su dve trake. Samo bi sprečili izlaz na Slaviju što i jeste problem. Razumeš? Ko hoće na Slaviju ide na novi izlaz, hvata srednju traku na kružnom i piči.
 
TheGray":pjiqdekw je napisao(la):
Mogao bi, tu su dve trake. Samo bi sprečili izlaz na Slaviju što i jeste problem. Razumeš? Ko hoće na Slaviju ide na novi izlaz, hvata srednju traku na kružnom i piči.
Da, to je realnije, da se podele dve trake.
 
Saobraćajni fakultet u svakom slučaju treba da snimi situaciju i uradi simulacije rešenja. Da bi ispravio problem moraš znati uzrok, koji uslovljava negativne faktore, kojih ima mnogo. Problem je višeslojan, samim tim i složeniji.

Uzrok svega jesu parametri izrade plana petlje - polazne osnove:

1. ukrštanje 6 kraka u dva nivoa (bez Nebojšine i kružnog toka), od toga 4 u nivou
2. koncept "raskrpetlje"
3. ograničen prostor kako servisnih saobraćajnica i rampi koje uključuju i više autobuskih stajališta, tako i predsemaforskog prostora (dužina i broj traka) prevelikog broja semafora, odnosno kraka (semafori i ulivanja na svakom ćošku, sve skučeno, pretrpano budibogsnama)
4. poslednje, ali ne i najmanje bitno promašene prognoze obima saobraćaja u kombinaciji sa višedecenijskim ignorisanjem ispravke

Ukratko Autokomandi nema spasa jer je mnogo gora od Mostara. To samo makar delimično rušenje može spasti. Napravljena je greška jer je za tako mali prostor sa toliko ulivanja bila neophodna denivelisana petlja u najmanje tri nivoa. U suprotnom bi optimalna raskrpetlja trebalo da zauzme 3x veću površinu kako bi se sve razvuklo (oslobodio veći prostor u saobraćajnu svrhu), shodno prognoziranom opterećenju. Cela raskrpetlja ima ulogu rampe i pravca na tako malom prostoru što je ludost. Umesto da dođe do bulevara neko mu već nekoliko puta seče put, plus autobuska stajališta. Haos.

Na zapadu se petlje na kritičnim mestima ruše na svakih 40 godina, po potrebi. Sve ima svoj vek. Vremenom bivaju zamenjene efikasnijim rešenjem prilagođenim novim uslovima saobraćaja. Nemamo direktne izlaze u srdini autoputa, nemamo ekspres trake. Recimo, ukoliko bi autoput imao 4 kolovozne trake onda bi iz Ustaničke nadvožnjakom ili podvožnjakom bilo moguće direktno sprovesti saobraćaj ka Mostaru pre prelaska autoputa odvajanjem rampe ka Nišu, bez konflikta sa ostalim tokovima, usput izbegavši i semafore. Da bi proširili koridor površinski ne samo što morate da izvršite eksproprijaciju, već i da srušite celu raskrpetlju radi povećanja raspona, što vas dovodi u situaciju da potpuno redizajnirate ceo čvor. AStoga aternativno možete sprovesti novi deo autoputa plitkim tunelom, no u oba slučaja pravite velike i dugoročne poremećaje u saobraćaju, ali to je cena koja se plaća nakon višedecenijskog nemara.

Ukazala im se prilika da kada grad preuzme nadležnost nad deonicom autoputa prilagodi isti svojim potrebama.
 
Napravio sam grešku. Mislio sam s Voždovca, ne iz Ustaničke jer tamo već ima na Dušanovcu, a rampa ka Nišu je iz pravca Voždovca. Lapsus. Treba da se ispravi i ovo obriše.
 
Mozda se sve to resi sa novom petljom kod Dusanovca,bilo je reci da se nesto radi po tom pitanju.
 
Juče su odradili ivičnjake i pao je tucanik na delu gde će biti spoj sa auto komandom, rasvetu koju su prebacili ka brdu je u funkciji i skunuli su staru rasvetu. Čini mi se da je završen spoj i kod MR Grupa s tim da je tu fin spust, videćemo kako će izgledati kada puste u upotrebu.
Generalno ovo mogu za par dana da završe malo posla je tu ostalo.
 
Evo malo user experience-a, u nekoliko navrata sam se uključivao u iz Triše preko Nove ulice levo u Tabanovačku, i mogu vam reći da je prilično nepregledno,naročito noću a zbog oštrog ugla pod kojim se te dve ulice seku i nagiba Tabanovačke... Vozila iz Kumodraške u Tabanovačku po pravilu ulaze dosta brže nego što bi smelo, a nama koji se uključujemo levo u Tabanovačku je smanjena preglednost sto zbog drveća što zbog tog nagiba Tabanovačke, i već sam u dva navrata imao situaciju da mi se pirlikom uključenja lik uz kočenje i sirenu nabije tik uz branik... na fotkama Solecar-a se vidi otprilike taj deo
 
Jel ovo čeka otvaranje zajedno sa pasarelom kod Ada Malla ili šta?
 
Prošao sam juče biciklom ovuda od Forma Ideale pa ka topovskim šupama. Koliko vidim sve je gotovo, možda se čeka tehnički prijem.
 
Hoce otvarati ovo ili cekaju izbore? Kao otvorili bi oni, ali zbog bezbednosti ne treba zuriti, nego oko sretenja da se otvori.
 
Jel ima negde u kladionici da se kladi šta će pre otovoriti, da li ovo ili pasarelu kod Ada Mall-a :ROFLMAO:
 
Lepo što su od nečega što je trebalo da bude funkcionalna ulica oni napravili parking.
Ovako će biti i kada otvore ulicu i kad god bude bila neka utakmica.
Nisam mogao da snimim ali oko zgrade EPS-a i deo iza bankine je krcat automobilima
KRCAT!

JPAoLQu.gif
 
Ajde sto je krcat parkiranim automobilima nego prolaze dzipovima i zaobilazenjem betonskih barijera izlaze na autoput. Vec je skroz raskopana zemlja od zaobilazenja.
 
Vrh