Šta je novo?

Аутокоманда - три нове улице ка ауто-путу

Autokomanda19.jpg
Autokomanda16.jpg
Autokomanda15.jpg
Slike od petka,
 

Prilozi

  • Autokomanda17.jpg
    Autokomanda17.jpg
    242,3 KB · Pregleda: 2.431
  • Autokomanda18.jpg
    Autokomanda18.jpg
    247,6 KB · Pregleda: 2.441
  • Autokomanda20.jpg
    Autokomanda20.jpg
    245,4 KB · Pregleda: 2.442
Ova poslednja slika kao da je napravljena na nekom palanačkom putu u ulazu u neko selo... strašno
 
Радове на постављању каблова у Табановачкој улици, задње три слике, су радови које су радили из Електродистрибуције. То сам већ објаснио на претходној страни.
 
Juče su počeli sa asfaltiranjem Tabanovačke.

610447e864a860c4d8b196168cd28ace.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li će imati uopšte trotoar, pošto na fotografijama koje su kačene, tako nešto se ne nazire? Ne isključujem da mi je tako nešto promaklo.
 
solecar":aqjg1hxg je napisao(la):
Da li će imati uopšte trotoar, pošto na fotografijama koje su kačene, tako nešto se ne nazire? Ne isključujem da mi je tako nešto promaklo.
Koliko se sećam, na onim crtežima koji su kačeni vidi se trotoar u Triše Kaclerovića, u ulici koja je spaja sa Tabanovačkom i u Novoj 4, što se tog dela tiče. Mislim da se video i deo trotoara na početku Tabanovačke dokle je i sada.

Ne znam da li će biti pešački prelaz u Tabanovačkoj i trotar, ovako je besmisleno da u donjem delu ulice koji spaja Triše K. i Tabanovačku postoji pešački.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Prošao danas. Nije otvoreno još uvek, gledano sa autoputa stoje one metalne blokade kod autoputa gde treba da bude izlaz
 
Whiplash":17mn3p0s je napisao(la):
Prošao danas. Nije otvoreno još uvek, gledano sa autoputa stoje one metalne blokade kod autoputa gde treba da bude izlaz
Otvorena je samo Tabanovačka, pitanje je kad će ostatak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tačno tako. Puštena je samo Tabanovačka ulica. Prolazio sam danas tuda i napravio nekoliko fotografija.























Ukazao bih i na jedan problem. Kada se iz pravca autoputa skrene u ulicu poprečnu u odnosu na Tabanovačku, na samoj raskrsnici sa Tabanovačkom, stoji ovaj limeni zaštitnik koji se vidi na fotografiji ispod, tako da su potpuno nepregledna vozila koja iz pravca Kumodražke skreću u Tabanovačku. Ako može neko da pošalje nadležnima ovo. Tu bi trebalo pod obavezno ukloniti taj lim, i eventualno postaviti ogledalo na strani gde su stepenice. Zbog ovog lima ne mogu dobro da procenim da li se problem rešava samo njegoviom uklanjanjem ili je potrebno i postavljanje ogledala.



Evo i dve fotografije novogradnje na uglu sa Tabanovačkom.



 
Mozda je bilo pametnije da su stavili sire trotoare ili ulicu da moze da se parkira a i komotno i bezbedno da se hoda trotoarom. Ovako vec vidim usled nedostatka parking mesta, vozaci ce se parkirati na tortoaru te ulicice koja spaja Tabanovacku sa Trise.
 
Oni koji žele, da se sa autoputa uključe na ovaj izlaz,imaće problema sa čepom kod isključenja za autokomandu?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Da, upravo to je i moj zaključak. velika šteta što nije preprojektovano za nezavisno isključenje direktno u novu ulicu, rasteretilo bi i AK i naročito izlaznu rampu sa AP ka istoj.
 
Можда би добро решење било да се дода још једна трака на искључењу после међуградског стајалишта у смеру Ниша, тј. да се прошири и рампа за искључење са аутопута ка Устаничкој и Јужном булевару, као и сам надвожњак преко аутопута и део саобраћајнице, и исто да се од тог искључења дода још једна или две траке на аутопуту од Аутокоманде ка Душановачком мосту.
 
Mozda će se čep smanjiti ,samim tim śto će neki od ovih sto sada prave čep,zapravo nastaviti pravo ka novom izlazu?
Ne znamo procenat, onih koji idu ka Kumodraskoj, sa AK i Dusanovac isključenjima.
Čak i da se rese AK i Dusanovac isključenja, plasi me isključenje, iz AK preko nadvoznjaka ka Ustaničkoj,gde se u jednu traku, guraju dve kolone vozila,koje blokiraju isključenje ka novom izlazu.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Чеп настаје и због аута који се искључују у смеру ка Славији и Устаничкој. То је последње искључење. Ово ново ће бити после њега.
 
Problem nije toliko u traci nakon izlazne rampe, koliko u stajalištu međumesnih linija i Lastinih linija za Avalska / Podavalska naselja i južnije. Tu se vrlo često "sukobljavaju" vozila / autobusi koji se isključuju na rampu za Slaviju / Južni bulevar / Ustaničku i autobusi koji produžavaju pravo ka Bubanj potoku. Umesto da se ovim potezom rastereti stajalište GSP linija, pre isključenja za kružni tok na Autokomandi, napravljen je samo kontra efekat. Ovo je napisano na osnovu mog iskustva korišćenja Autokomande.
 
To isključenje ka Slaviji i Ustaničkoj treba zatvoriti. Ko ide na Slaviju, nek produži na novo isključenje, ko ide na Ustaničku nek produži ka Ljubićkoj.
 
TheGray":38jt5zmp je napisao(la):
To isključenje ka Slaviji i Ustaničkoj treba zatvoriti. Ko ide na Slaviju, nek produži na novo isključenje, ko ide na Ustaničku nek produži ka Ljubićkoj.
To bi tek napravilo gužve u Tabanovačkoj.
 
Ево шта ми пада на памет још, када се укине статус аутопута, могу да уклоне зелени разделни појас између трака за искључење ка рампама и трака ка Нишу, и онда би било шест трака у смеру ка Нишу и могао би да се обилази нпр. застој на искључењу за смер ка кружном ток без ометања искључења ка Устаничкој или овом новом искључењу.

А што се тиче аутобуских стајалишта, за њих би било најбоље да се сва, и међуградска и градска изместе, да буду дуж целог појаса између железничког тромостовља и пешачке пасареле иза ветеринарског факултета, и да се уреде пешачке где је сад онај шумарак између паркинга на пличи изнад железничке станице и објеката ветеринарског факултета. Између тромостовља и пасареле има 160 метара, мислим да би то било довољно и за градске и за међуградске и приградске аутобусе, привремени долазни перони имају 80 метара на БАСу.
 
Vrh