Šta je novo?

Аутокоманда - три нове улице ка ауто-путу

times12

Intermediate
Učlanjen(a)
22.06.2008.
Poruke
229
Pohvaljen
200
Зна ли неко нешто више о овоме?

Дирекција за градско грађевинско земљиште расписала тендер за градњу саобраћајница од Трише Кацлеровића на Аутокоманди. Пријаве до 3. маја, а рок за израду техничке документације 360 дана
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... -auto-putu
 
Зна се, ево овде има све лепо објашњено, а ту је и цртеж нове саобраћајнице. Проћи ће и близу нове трафостанице која се гради.

Јавна набавка:

http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... _33-18.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 18.doc.pdf

Цртеж нове саобраћајнице:


Отприлике овако некао ће бити :D _ортофото:


Овде ће нова саобраћајница пресећи Табановачку улицу, и лево и десно:
https://www.google.rs/maps/@44.7867863, ... 6656?hl=sr
 
а зна ли се шта се ово гради десно од те саобраћајнице? баш је велики објекат
 
Aha mali istrazih to bi trebalo da je ovo
file.php

http://www.epsdistribucija.rs/index.php ... utokomanda

A za deltu, jesu na kraju kupili onaj plac do autoputa, znam da je propala prva licitacija, al nisam siguran kad je druga i dal je bila?
 
Taj trafo garantuje isporuku struje BNV-u, zato se i gradi.
 
Поменута трафо станица Аутокоманда није ништа већа од много старијих ТС Славија, Калемегдан, Миријево итд, или нове ТС у блоку 32. Већи део зграде је пословни простор, и у плановима за изградњу се налази одавно, много пре БНВ-а.
 
Ovaj objekat će omogućiti i napajanje jednog od najlepših delova grada – Beograda na vodi, ali što je najvažnije, i stabilno napajanje Kliničkog centra Srbije. Na ovom mestu biće i rezervni Nacionalni dispečerski centar, kao i kontroling centar - istakao je Grčić.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/mali- ... di/f0y18h1
 
Колико ми се чини, национални диспичерски центар је у Новом Саду.
 
Fino pise rezerni neki je valjda izgorio prosle hodine u nisu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530884#p530884:gchbuxo4 je napisao(la):
abrines » 08 Apr 2018 02:28 pm[/url]":gchbuxo4]Колико ми се чини, национални диспичерски центар је у Новом Саду.
Nacionalni dispečarski centar EPS Distribucije je u Novom Sadu.
Nacionalni dispečarski centar EMS-a je u Beogradu na Voždovcu.
Ovo će biti EPS-ov rezervni dispečarski centar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532014#p532014:32e531jb je napisao(la):
nikolaj » 14 Apr 2018 01:23 am[/url]":32e531jb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530884#p530884:32e531jb je napisao(la):
abrines » 08 Apr 2018 02:28 pm[/url]":32e531jb]Колико ми се чини, национални диспичерски центар је у Новом Саду.
Nacionalni dispečarski centar EPS Distribucije je u Novom Sadu.
Nacionalni dispečarski centar EMS-a je u Beogradu na Voždovcu.
Ovo će biti EPS-ov rezervni dispečarski centar.
Диспечерски центар у НС не ради апсолутно ништа и не управља ни са чим, само се зове тако. Сваки огранк ЕПС Дистрибуције - ОДС (Београд, Нови Сад, Ниш, Краљево, Крагујевац) имају своје ДЦ, и они једино управљају ЕД мрежом. Преносном мрежом управља ЕМС-ов ДЦ на Вождовцу. Ово ће можда бити резервни ДЦ огранка Београд, који се иначе налази на Славији. ЕПС нема, нити ће имати ДЦ, у његовој надлежности су електране и угљенокопи.
 
Mislis u prote mateje ima li negdje sema organizacije elektroprivrede
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532028#p532028:3cyqqapd je napisao(la):
vladanc » 14 Apr 2018 10:05 am[/url]":3cyqqapd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532014#p532014:3cyqqapd je napisao(la):
nikolaj » 14 Apr 2018 01:23 am[/url]":3cyqqapd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530884#p530884:3cyqqapd je napisao(la):
abrines » 08 Apr 2018 02:28 pm[/url]":3cyqqapd]Колико ми се чини, национални диспичерски центар је у Новом Саду.
Nacionalni dispečarski centar EPS Distribucije je u Novom Sadu.
Nacionalni dispečarski centar EMS-a je u Beogradu na Voždovcu.
Ovo će biti EPS-ov rezervni dispečarski centar.
Диспечерски центар у НС не ради апсолутно ништа и не управља ни са чим, само се зове тако. Сваки огранк ЕПС Дистрибуције - ОДС (Београд, Нови Сад, Ниш, Краљево, Крагујевац) имају своје ДЦ, и они једино управљају ЕД мрежом. Преносном мрежом управља ЕМС-ов ДЦ на Вождовцу. Ово ће можда бити резервни ДЦ огранка Београд, који се иначе налази на Славији. ЕПС нема, нити ће имати ДЦ, у његовој надлежности су електране и угљенокопи.
Ovde nije pitanje da li neko od njih nešto radi ili ne. Od 01.07.2015. došlo je do pripajanja navednih ODS-ova novoformiranom preduzeću EPS Distribucija sa sedištem u Beogradu (Masarikova) i formalno pravno oni više ne postoje. Kad odeš na njihove web stranice odmah ti iskoči obaveštenje o tome:
http://www.elektrovojvodina.rs/sc/privredno_drustvo
http://www.elektrosrbija.rs/
itd.
EPS ima nekoliko preduzeća koje pokrivaju delatnosti date u samom nazivu: EPS Snabdevanje, EPS Proizvodnja uglja, EPS Proizvodnja električne energije i EPS Distribucija.
EPS Distribucija je zadužena za distributivnu mrežu ispod 110KV. Njihov nacionalni distributivni dispečarski centar (NDDC) jeste u Novom Sadu. Ne znam da li tamo nešto rade ili piju kafu po ceo dan.
Svi ogranci (tzv Distribucije) su ostale da postoje na lokalnom nivou i oni naravno imaju svoje lokalne dispečarske centre.
http://www.epsdistribucija.rs/index.php ... vni-podaci

EMS je zadužen za prenosnu mrežu od 110KV, 220KV i 400KV. To je preduzeće izdvojeno odavno iz EPS-a i smatra se strateškim resursom te kao takvo nikad ne može biti privatizovano za razliku od EPS-a. Njihov nacionalni dispečarski centar (NDC) je u Vojvode Stepe u Beogradu.
http://www.ems.rs/page.php?kat_id=36
 
Да тему после три године извучемо из „паучине“, а везано за јавну набавку из 2018.године за извођење радова на изградњи саобраћајница на Аутокоманди.

Реч је о три саобраћајнице које треба да опслужују и омогуће лакши приступ будућим комерцијалним садржајима који ту треба да се граде. То ће бити саобраћајнице Нова 4, Нова 7 и сервисна саобраћајница Нова 8 која ће бити дуж ауто-пута. Оне ће бити изграђене у нивоу самог ауто-пута Е-75 осносно Булевара Стевана Првовенчаног и постојећих улица Табановачке и Трише Кацлеровића, стим што ће саобраћајница Нова 4 пресецати Табановачку улицу и излазиће на улицу Трише Кацлеровић.

На цртежу су приказане нове саобраћајнице које треба да се граде, и оне су обележене са црвеним линијама. Овај цртеж је из априла 2018.године, а потрудићу се да добијем нов цртеж.
аутокомaнда_нова саобраћајница.JPG

Сервисна саобраћајница Нова 8 ће се уствари продужити од постојеће сервисне саобраћајнице све до Прешернове улице и на тај начин ће се изместити и прикључак на ауто-пут у правцу Ниша. Постојећи прикључак (излаз) ће се затворити.
Уједно ће, кад се изгради нова сервисна саобраћајница Нова 8, и део старе сервисне саобраћајнице, послужити и као нов излаз са ауто-пут према овом делу Вождовца и тиме смањити гужве код садашњег излаза са ауто-пута код Душановца тј Љубићке улице. Наравно да би се овом сервисном саобраћаницим изашло са ауто-пута и дошло до улице Трише Кацлеровића, треба да се изађе колима са ауто-пута код садашњег излаза на петљи „Аутокоманда“ и сервисном саобраћајницом доћи до саобраћајница Нова 7 и Нова 4 и ући у улицу Трише Кацлеровића.
Нови коси прикључак (излаз) на ауто-пут ће почети од Прешернове улице (некад се из ове улице излазило на ауто-пут под правим углом од 90°!) и нешто пре постојеће пасареле ће се излазити на ауто-пут.

Укупна дужина ове три саобраћајнице, које треба да се граде, биће 940 метара, од тога саобраћајница Нова 4 ће бити дужине 164 метра, саобраћајница Нова 7 дужине 34 метра, укрштање између ових саобраћајница Нова 4 и Нова 7 дужине 30 метара, сервисна саобраћајница Нова 8 дужине 670 метара, а прикључак сервисне саобраћајнице Нова 8 на ауто-пут Е75 у дужини од 50 метара.

Радови на изградњи ових саобраћајница са целокупном инфраструктуром, су почели 10. маја, а рок завршетка је четири месеца, а радове изводи АР Градња из Београда.
:sesir:
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: M86
(некад се из ове улице излазило на ауто-пут под правим углом од 90°!)

Ne znam da li se izlazilo NA autoput tuda ali ja sam tuda ranije izlazio SA autoputa i išao u Triše Kacelerovića i levo u Kumodrašku i dalje prema Jerkoviću da bih izbegao čekanje na izlazu sa autoputa i gužve u Ljubićkoj.

Nije mi jasno zašto su taj "izlaz" zatvorili pre nekoliko godina.

I ne znam koliko će ovo rešiti gužvu jer se na uglu Prešernove i Tabanovačke gradi onaj ogromni stambeni kompleks.
Kad se bude uselio, sa svim stanarima i njihovim automobilima biće i ovde saobraćajnog čepa
 
Hvala Gago, može li izbor informacije? Verovatno je direkcija?
 
Da li ovo znači da se na Dušanovac više neće moći sa autoputa? Odnosno da će svi morati da skrenu na novu saobraćajnicu na skretanju kod autokomande?


EDIT: moja greška sada vidim da se ulica završava mnogo pre Dušanovca, što opet može da napravi dodatne gužve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850220#p850220:14neflz5 je napisao(la):
Гага » 16 May 2021 03:33 am[/url]":14neflz5]Да тему после три године извучемо из „паучине“, а везано за јавну набавку из 2018.године за извођење радова на изградњи саобраћајница на Аутокоманди.

Реч је о три саобраћајнице које треба да опслужују и омогуће лакши приступ будућим комерцијалним садржајима који ту треба да се граде. То ће бити саобраћајнице Нова 4, Нова 7 и сервисна саобраћајница Нова 8 која ће бити дуж ауто-пута. Оне ће бити изграђене у нивоу самог ауто-пута Е-75 осносно Булевара Стевана Првовенчаног и постојећих улица Табановачке и Трише Кацлеровића, стим што ће саобраћајница Нова 4 пресецати Табановачку улицу и излазиће на улицу Трише Кацлеровић.

На цртежу су приказане нове саобраћајнице које треба да се граде, и оне су обележене са црвеним линијама. Овај цртеж је из априла 2018.године, а потрудићу се да добијем нов цртеж.

Сервисна саобраћајница Нова 8 ће се уствари продужити од постојеће сервисне саобраћајнице све до Прешернове улице и на тај начин ће се изместити и прикључак на ауто-пут у правцу Ниша. Постојећи прикључак (излаз) ће се затворити.
Уједно ће, кад се изгради нова сервисна саобраћајница Нова 8, и део старе сервисне саобраћајнице, послужити и као нов излаз са ауто-пут према овом делу Вождовца и тиме смањити гужве код садашњег излаза са ауто-пута код Душановца тј Љубићке улице. Наравно да би се овом сервисном саобраћаницим изашло са ауто-пута и дошло до улице Трише Кацлеровића, треба да се изађе колима са ауто-пута код садашњег излаза на петљи „Аутокоманда“ и сервисном саобраћајницом доћи до саобраћајница Нова 7 и Нова 4 и ући у улицу Трише Кацлеровића.
Нови коси прикључак (излаз) на ауто-пут ће почети од Прешернове улице (некад се из ове улице излазило на ауто-пут под правим углом од 90°!) и нешто пре постојеће пасареле ће се излазити на ауто-пут.

Укупна дужина ове три саобраћајнице, које треба да се граде, биће 940 метара, од тога саобраћајница Нова 4 ће бити дужине 164 метра, саобраћајница Нова 7 дужине 34 метра, укрштање између ових саобраћајница Нова 4 и Нова 7 дужине 30 метара, сервисна саобраћајница Нова 8 дужине 670 метара, а прикључак сервисне саобраћајнице Нова 8 на ауто-пут Е75 у дужини од 50 метара.

Радови на изградњи ових саобраћајница са целокупном инфраструктуром, су почели 10. маја, а рок завршетка је четири месеца, а радове изводи АР Градња из Београда.
:sesir:
file.php

Ovo mi se nikako ne sviđa. Katastrofa u najavi. Znači u planu je da rampa koja se odvaja ka gradu kod tačke T22 blokira celu servisnu saobraćajnicu a kolona od Ljubićke uključenje kod Prešernove. Pa oni planiraju zastoj, oni ne pokušavaju da ga ublaže ako več ne mogu da ga eliminišu. Što je najgore problem je rešiv. Osim toga, imajući u vidu nove planirane objekte intenzitet saobračaja će nesumnjivo biti povećan.

Servisna saobraćajnica će svakako biti pomak za pravac autoputa, no ostaće problem sa autobusima, odnosno uključenjem. Deo od Prešernove do Ljubićke ni pod tačkom razno nije smeo biti izostavljen. Suprotan smer ne prazi zastoj zbog toga što postoji ulaz, ne izlaz ograničenog kapaciteta, da kažem improvizovan. I sa druge strane bi bilo pametno izdvojiti onaj patrljak od Jovana Subotića do Krivolačke, ali izbegavanje ove strane je suludo. Neverovatno u kolikoj se meri razbacuju na gluposti, škrtare na osnovnom.

Uostalom, šta bi sa UMP-om? Zar nije trebalo da imamo četiri kolovozne trake na tom delu (UMP-A3-A3-UMP)? Nešto mnogo dugovlače, tunel od Careve Ćuprije do Autokomande ni počeli nisu.
 
УМП иде на Трише Кацлеровића па се онда изводе неке егзибиције (СТРАЋАРЕ СУ УЛТРАСВЕТИЊА БЕОГРАДСКА И МОРАЈУ СЕ ЧУВАТИ!!!) тако што постаје малтене само укључна и искључна саобраћајница тик уз аутопут све до неке нове јајасте петље код Грчића Миленка
 
Vrh