Ništa ne može da se toliko iskomplikuje, pa da se odustane od gradnje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498163#p498163:99uj2ioj je napisao(la):direktor » 04 Dec 2017 10:15 pm[/url]":99uj2ioj]. . . nadam se da ce se nesto iskomplikovati pa da ce odustati
Misliš li da se spušta naniže, niz padinu, ili ostaje na istoj visini ali se pomera duž padine, tj u liniji paralelnoj šetalištu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498141#p498141:1sweaj6o je napisao(la):Arahne » 04 Dec 2017 09:04 pm[/url]":1sweaj6o]Na planu bušotina koji ja imam pomerena je pozicija cele strukture prema padini. Biće tu ozbiljnih konstruktivnih problema sa poroznom stenom u kojoj je pećina / današnji noćni klub.....
Nije loša ideja, mogli bi to da ubace u "dodatne radove".[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498366#p498366:3409z0bg je napisao(la):RioBL » 05 Dec 2017 06:15 pm[/url]":3409z0bg] . . Da nece mozda praviti lift na relaciji pecina - setaliste kroz kafanu, pardon stanicu?
Da, to sa liftom iz pećine pa u srušenu zgradu sam ja ranije predlagao, čini mi se u vreme kad je bilo najavljeno da će pećina biti pretvorena u galeriiju. A objekt je sigurno ukopan u brdo, tako piše u planu. Čak sam u temi o Kalemegdanu i crtao kako to izgleda. Ovde je predstavljan samo vidljivi deo zgrade, onaj koji će viriti iz brda.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498366#p498366:165t32v2 je napisao(la):RioBL » 05 Dec 2017 06:15 pm[/url]":165t32v2]Samo malo. Jel to govorite da je stanicni objekat ukopan u brdu? To onda znaci da bi gondole ulazile u brdo ispod setalista a iznad pecine i tramvajskih sina. Da li je to izvodljivo? Da nece mozda praviti lift na relaciji pecina - setaliste kroz kafanu, pardon stanicu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497906#p497906:165t32v2 je napisao(la):Zuma » 03 Dec 2017 09:08 pm[/url]":165t32v2]Bilo bi bolje bez žičare na ovakvom mestu, ali ako već mora, apsolutno bi se morala pomeriti recimo na mesto označeno sa X. Apsurdno je da od svih mesta žičara bude baš u nastavku staze kojom se dolazi na Savsko šetalište, takoreći na "glavnom trgu" i na posebno uobličenom polukružnom vidikovcu, odakle se prvi put može videti grad. Taj koji ju je baš tu postavio verovatno ima posebnih problema ...
Gde si video cenu "ove Gondole"?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498549#p498549:331fo4hf je napisao(la):vladanet » 06 Dec 2017 09:58 am[/url]":331fo4hf]Zašto cena ove Gondole košta maltene kao 9 km gondole na Zlatiboru??
Pa, nije u pitanju sama konstrukcija gondole, ima tu dosta i gradjevinskih radova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498560#p498560:345eckbi je napisao(la):vladanet » 06 Dec 2017 11:10 am[/url]":345eckbi]Sve ukupno 1.8 milijardi dinara za kilometar sajle,kabine i dve osovine. . .
Razlika u parama je ogromna 9:1.Na stranu to što je sama ugradnja na Zlatiboru daleko komplikovanija i teža(preko 1000 metara NV),dok je ovde to sve smešno.dragan":274rvw7q je napisao(la):Pa, nije u pitanju sama konstrukcija gondole, ima tu dosta i gradjevinskih radova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498560#p498560 je napisao(la):vladanet » 06 Dec 2017 11:10 am[/url]":274rvw7q]Sve ukupno 1.8 milijardi dinara za kilometar sajle,kabine i dve osovine. . .
U tom članku se navodi i "bilo je potrebno da se planski uredi 10,7 hektara".
Što se tiče cene, morali bi prvo da vidimo specifikaciju svih predvidjenih radova.
Zato sam i napisao da bih voleo da vidim specifikaciju radova za tu cenu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498569#p498569:2mfy27h9 je napisao(la):vladanet » 06 Dec 2017 12:23 pm[/url]":2mfy27h9]
Ovde očigledno nisu čista posla.
Gresis sinko, silno gresis...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498569#p498569:3m811d8p je napisao(la):vladanet » Wed Dec 06, 2017 12:23 pm[/url]":3m811d8p]
Ovde očigledno nisu čista posla.
Nema potrebe da se ovde bavimo nedokazanim kradjama kad još nije raspisan ni tender.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498576#p498576:27mnyrdp je napisao(la):dragan » 06 Dec 2017 12:56 pm[/url]":27mnyrdp]. . radi se na pripremi i izradi dokumentacije, a tender za radove i Izbor isporučioca opreme
bi se mogao raspisati nakon sticanja svih potrebnih uslova za realizaciju projekta, . . .
Pećina će prestati da postoji, jer će postati deo stanice, a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498707#p498707:jf8lsv6d je napisao(la):RioBL » 06 Dec 2017 10:49 pm[/url]":jf8lsv6d] . . Zanimljivo mi djeluje i ideja povezivanja pecine i setalista iznad, ako se uopste o tome radi. . .