Uobičajena je povremena pojava Iznenadnih i jakih udari vetra na ušcu
odlično ilustruje priča o Bg.brodskoj katastrofi koja se odigrala na sred ušća za svega 5 minuta ....
Tog 9. septembra 1952. godine u Beogradu je osvanuo sunčan, jesenji dan.....
...Tada je na liniji Beograd - Zemun potonuo brod "Niš" tokom iznenadnog nevremena koje je zahvatilo Beograd. Nastradalo je više od 100 osoba. Tačan broj nije utvrđen jer je zvanično prodato 106 karata, ali se pretpostavlja da je na brodu bilo možda i 150 ljudi.....
...... Istraga je, međutim, zaključila
da je za nesreću kriva "viša sila" - vetar orkanske jačine koji je čupao drveće iz korena...
.... Prema saopštenju policije,
"Niš" je krenuo iz Beograda u 13.07 sati, do ušća je plovio normalno, a onda su ga zahvatili jaka kiša, grad i vetar
koji je duvao brzinom većom od 100 kilometara na čas. Od siline vetra u 13.12 sati brod se preturio i potonuo na dno reke na dubinu od 14 metara......
Objavio Telegraf 2016 g
http://www.telegraf.rs/zanimljivosti/23 ... delu-sveta
istu priču objavio je i Blic 09. 09. 2017 sa razlogom u odnosu na zaostravanje klimatskih prilika:
http://www.blic.rs/vesti/beograd/titani ... re/4mh2tfh
Predložena gondola u objavljenoj tehničkoj specifikaciji izdržava 70 km / h
a na zvaničnom sajtu grada Beograda jasno piše
...Karakteristika beogradske klime je i košava, jugoistočni i istočni vetar, koji donosi vedro i suvo vreme. Najčešće duva u jesen i zimu, u intervalima od 2 do 3 dana. Prosečna brzina košave je 25-43 km/h,
a u pojedinim udarima može dostići brzinu do 130 km/h. Košava je najveći prečišćivač vazduha Beograda....
izvor
http://www.beograd.rs/lat/upoznajte-beograd/1191-klima/
Ova gondola je
zlonamerna zamisao umno poremecenog skrivenog masovnog ubice
(isto kao ono, sto hoce da uništi jedini prostali čist Beograski vodozahat na Dunavu )
i svako njeno propagiranje je zapravo potstrekivanje i saučesništvo u podrivanje opšte sigurnosti i bezbednosti gradjana
kao i posetilaca ovog grada....
A o skrnavljenju najstarijeg i najvaznijeg kulturno istoriskog spomenika ovog grada
na taj način što bi natakarili jednu ne uklopljivu modernu tehničko tehnološko godolino postrojenje
i pride zauzeli tri puta veci okolni prostor
uskrativši kretanje po Kalemegdanu , suvišno je i pominjati.....
Ovo tema o gondoli moze opstati isključivo ako se izabere
neki drugi prigodniji prostor a Bgd ih ima
ili
gondola koja moze da podnese i ovakve meteo-uslove