Šta je novo?

Žičara (Gondola) Kalemegdan – Ušće

Pa nije metro sneo jaje - gondolu
pa da se toliko brzo metro lobisti uzbudjuju i zatrpavaju postove koj im ne ide u prilog
ili Gondola
ipak jeste (nj. kukavice) jaje :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501631#p501631:1p5wt4y7 je napisao(la):
dragan » 18 Dec 2017 07:17 am[/url]":1p5wt4y7]U naslovu teme sam napisao Ušće sa velikim "u", aludirajući na TC Ušće.
Godola je na raskrsnici preko puta TC, jer je tu veliki promet posetilaca.
Očigledno nije namenjena samo turistima, već i za prevoz beogradjana.
U ovom članku se navodi da se vodilo računa i o potrebama
biciklista, kao i o "osobama sa posebnim potrebama" :
http://starogradski.com/moj-stari-grad/ ... m-prevoza/
 
Postovi o metrou su prebaceni u postojecu temu o metrou
 
Gondolski trasportni saobracaj za uporedjivanje moze se meriti sa trasportom

-pokretnim stepenicama
-pokretnim trakama
- liftovima

te nikako nije za uporedjivanje ni sa sa jednim dr. vidom javnog prevoza putnika
oni koj to čine
vrše smišljenu obmanu svih gradjana, a ne bih ovdi zagledo u njihove (privatne) motive za to činjenje

:sesir:
 
Gondola na ovoj temi je specifičan Javni prevoz koji finansira država, a

može da se posmatra kao "vazdušni most" od Kalemegdana do poslovnog

I trgovačkog centra Ušće, pa je po tome neuporediv sa drugim prevozom.
 
Haha, a joj koliko botovskih komentara na toj vesti. Stvarno nema nikakve logike da ova gondola od 1 km bude skuplja od 9 km gondole na planini. Ko zna koliko su se ovde ugradili. A Stamatovića ne mogu da smisle jer nemaju vlast na planini i ne mogu da zavlače ruke u njihovu kasu i prihode od turizma.
 
On je istakao da je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović ocenila da su beogradska i zlatiborska žičara neuporedive jer je beogradska, po njenim rečima, "veliki infrastrukturni projekat jer raste broj turista u Beogradu", a da drugu neko radi "s kraja ka početku".
A turisti su naročito zainteresovani da odu sa Kalemegdana samo da bi posetili jednu neponovljivu automobilsku raskrsnicu i promašili čitavo ušće za 1 kilometar.
 
To sa cenom je interesantna priča i trebalo bi videti obrazloženje.

Možda je planirano da se plati i gradsko gradjevinsko zemljiše.(?)

A, pretpostavljam da će biti više prevezenih beogradjana nego turista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501755#p501755:39lissxb je napisao(la):
Vox91 » Mon Dec 18, 2017 5:47 pm[/url]":39lissxb]...Stvarno nema nikakve logike da ova gondola od 1 km bude skuplja od 9 km gondole na planini. Ko zna koliko su se ovde ugradili. ...
Kako nema logike. U BG im je centrala sa armijom partijskih pijavica koje treba nahraniti i napojiti.
Racun je naduvan bar tri puta vise od realne cene!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501822#p501822:3ndrufi3 je napisao(la):
tzoran1 » 19 Dec 2017 12:41 am[/url]":3ndrufi3]. . centrala sa armijom partijskih pijavica koje treba nahraniti i napojiti....
Svaka vlast može da daje samo razne privilegije svom članstvu, kao kod tendera
zapošljavanja, plaćanja poreza, sudskih odluka, . . itd., ali nikad u novcu, on ide u stranku.

Ovaj projekat je u žiži javnosti i tu će se meriti svaki dinar gde je potrošen, pa neće biti moguće
da Investitor ukrade neki novac i stavi u stranačku kasu - mnogo je naivno takvo očekivanje.
 
Hmmm Dragane pa ti mislis da na virmanskom nalogu pise u polju svrha "mito i korupcija". Toliko ima nacina da se novac transverise u ime usluge...i da se pare podele kome treba... i da sve bude cisto.
 
Nisam opsednut kradjama i proneverama, pa ne znam detalje tih radnji.

Ali, nikad unapred ne mogu da optužujem i sumnjičim nekog investitora.

Uostalom, ovde to i nije tema, ali pratićemo kako se gradi i troše pare.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=11vFWmUP_Ss[/youtube]
 
Preskočiću to što M.S. predvidja "odlivanje para u privatne džepove" i cena, a

upravu je za način finansiranja, jer beogradski projekat većim delom plaća

Država, pa je to onda ustvari državni projekat za razliku od zlatiborske gondole.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501675#p501675:25qe9d3g je napisao(la):
boca-ica » Mon Dec 18, 2017 11:14 am[/url]":25qe9d3g]Gondolski trasportni saobracaj za uporedjivanje moze se meriti sa trasportom

-pokretnim stepenicama
-pokretnim trakama
- liftovima

te nikako nije za uporedjivanje ni sa sa jednim dr. vidom javnog prevoza putnika

Grešiš Boco.
Itekako se može porediti. Tehnologija napreduje. U siromašnoj Boliviji sistem linija gondole je zamena za metro a Beograd je sličniji La Pazu nego Londonu.
 
Gondole mogu i treba da budu dopuna na pojedinim mestima, ali ne mogu imati ambicija da budu zamena pa čak ni ozbiljan doprinos gradskom saobraćaju. Prvo smo umesto metroa dobili "put tramvajem u 21. vek", pa bi bilo previše da ponovo umesto njega dobijemo gondolu samo zato što manje košta pa neko može brzo da zaradi. Ima niz razloga. A jedan je nespomenuti je recimo i zauzeće trasa. Ne treba zaboraviti da će Beogradski metro manje više biti na visini mostova, tj u jednoj horizontalnoj ravni koja je na nadmorskoj visini od recimo nekih 90 metara. Što znači da će u nižim delovima grada morati da ide po stubovima iznad ulica. Upravo onako kako predlažu u Beogondoli na svojoj mapi trasa. Te trase i te visine nigde ne smeju biti zauzete.



http://beogondola.com/mape/
 
Gondole mogu i treba da budu dopuna na pojedinim mestima, ali ne mogu imati ambicija da budu zamena pa čak ni ozbiljan doprinos gradskom saobraćaju.

Naravno da gondola ne treba i ne moze da bude zamjena nekom od postojecih vidova javnog prevoza ali kao dopuna moza i treba da se uzme u razmatranje. Koliko ce to razmatranje donijete stvarne a koliko namjestene rezultate ostaje kao sumnja.
 
Nevolja sa gonodolama je što omogućuju i brzi obrt privatnog kapitala i veliku zaradu. U idealnoj državi ovo bi trebala biti prednost, međutim u našoj državi i u ovom trenutku je mana. Sve se podiže u vazduh i zaobilaze se radovi na zemlji, izmeštanje instalacija, ulice, semafori, pa je jeftino, a obično postoji monopol, što omogućuje diktiranje cena. Tako da kod nas to skoro sigurno znači spregu mutnih političkih intersa i tajkuna. Pa je opasnost da zbog ličnih interesa ta sprega počne da predstavlja privatne gradske žičare kao daleko bitniju dopunu javnog saobraćaja nego što one stvarno mogu i treba da budu, odvlačeći tako pažnju sa metroa, zatim deo državnog novca, i na kraju neponovljive resurse kao što su trase iznad ulica, prostor za stanice i stubove, usput narušavajući vizure i izgled grada.

Dokle može da ide interes da privatni kapital uđe u novi i visoko profitabilni aspekt gradskog saobraćaja jasno pokazuje da im ni pogled sa najlepšeg Kalemegdanskog šetališta nije važan, da je u pitanju državni a ne gradski projekat, da trasu predstavljaju kao turističku iako se završava na autobuskoj stanici i tržnom centru zaobilazeći čitavo ušće i lokacije gde bi turisti ustvari želeli da dođu. Kad bi kod nas postojela stručna, nezavisna i dovoljno politički moćna tela da biraju trase i postavlju ograničenja za žičare u skladu sa zaista JAVNIM, a ne privatnim ili političkim interesom, onda bi se ovaj pravac razvoja mogao pozdraviti. Ali to je trenutno iluzija. Kad se čak ni Kalemegdan ne može zaštititi, onda znate koliko je sati i kuda vodi ovaj put ...
 
Зумини коментари су по обичају идеолошки врхунац овог форума са свом својом ничим изазаваном ароганцијом, набеђеношћу у непогрешивост својих сасвим субјективних гледишта, квази-интелектуализам, лоше скривену неосоцијалистичку реторику и чежњу ка титоистички тоталитаризмом који би да "казни" све које се усуде да се богате за свој рачун без партијске књижице. Исти тај менталитет који љуби и религиозно обожава државу као пуку силу за остваривање личних фантазија о Београду макар сви поцркали ће ту исту државу константно да куди и презире када силу користи за испуњавање туђих личних фантазија о Београду. Када се злим приватницима дижу приходи због потеза градске управе онда је то скандал, када се повећавају приходи запосленима у јавном сектору онда је то морално исправно и "хумано".

Када држава узме да руши "уџерице" у којима људи живе и места у којима раде да преживе тада је херој зато што испуњава фантазије о "зеленим површинама" по вољи људи који имају сигуран приход и кров над главом а када узме да испуњава фантазије о Њујоршким "гондолама" по Калемегдану онда је зла зато што би могао неко да се богати а да није запослен у јавном сектору.

Тл:др; када политичари раде са јавним површинама оно што МЕНИ одговара онда су у праву а сви који се буне (попут идиота који нису знали како да им приђе хитна помоћ у пешачким зонама) су регресивни, непросвећени сељаци. Када политичари раде са јавним површинама онда што МЕНИ не одговара онда је то гром и пакао, капиталистичко иживљавање,лоше искоришћен простор, држава хајдучија ИДЕМО РЕВОЛУЦИЈА
 
Meni se čini da ce ovo biti super, a u koliko bi se neke linije malo produzile, jer se Beograd ne završava gde su krajevi linija na prilozenoj mapi, biće još bolje. A koliko je vremena potrebno da se izgradi ceo ovakav sistem?
 
Između kapitalizma i lopovluka postoji bitna razlika. Između uređene pravne države i partijske države postoji bitna razlika. Između države u kojoj postoje normalni mediji i one u kojoj ne postoje, opet postoji bitna razlika. Takođe, država postoji kad stručnjak može da kaže ono što zaista misli, a da ne bude otpušten ili horski popljuvan u tabloidima. Kad su ljudi sa znanjem, novcem ili idejama ravnopravni na tržištu, u politici i medijima. Ako ne moraju "podmazuju" gde treba. Bez svega toga vlada samo anarhija, što pretpostavljam da ti je poznato ako ono "A" u tvom avataru znači ono što najčešće znači. Onda ne pomaže ni kapital, ni "dobri preduzetnici", ni mnoge druge stvari koje su inače korisne. A onaj slobodni sastav ne znam na koga se odnosi, ali na mene ne.
 
Zuma i ja smo vodili par polemika u kojima smo iznosili svoje stavove i argumente.
Na nekim temama imamo isto ili slično gledište, na nekim drugim sasvim različito.

U svakom društvu ili forumu je poželjno da se čuju sva različita mišljenja, ali da se
ona iznose i brane na jedan kulturan i tolerantan način poštujući i druge stavove.
 
Ja nisam strucnjak, niti sam ikada bio korisnik gondole (ne racunajuci one u Veneciji ;) ) al meni su ovi planovi totalno retardirani.
@RioBL pominjes boliviju... jel ti to nas malo zaje.... ? ;)

Postoji po meni lokacija koja bi mozda bila dobra kao 'pilot projekat' za gondolu, zicaru, kako god. A to bi bila veza izmedju skojevskog naselja i Miljakovca.
Zbog velike visinske razlike izmedju z.stanice Rakovica i skojevskog naselja, uvodjenje bilo koje autobuske linije tom trasom je nemoguce, pa eto sanse privatnom preduzetnistvu i koristi gradjanima ova dva, ali i okolnih naselja.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502967#p502967:2hyd1wog je napisao(la):
dragan » Ned Dec 24, 2017 5:13 am[/url]":2hyd1wog]Zuma i ja smo vodili par polemika u kojima smo iznosili svoje stavove i argumente.
Na nekim temama imamo isto ili slično gledište, na nekim drugim sasvim različito.

U svakom društvu ili forumu je poželjno da se čuju sva različita mišljenja, ali da se
ona iznose i brane na jedan kulturan i tolerantan način poštujući i druge stavove.

To sam već objasnio, ali hajde ponovo ću. Internet je već duže vreme široko dostupna stvar. I ne možeš od svakoga da očekuješ kulturu i vaspitanje. Mada sam ja na nekoliko fouma član i ovaj je na najvišem nivou što se toga tiče. Drugo, forumi su za lečenje frustracija idealna mesta. Treće, velikom broju korisnika na internetu spinovanje i trolovanje čini razonodu, mada te mentalne sklopove ne shvatam, ali zašto i moram? Neki se čak ponašaju kao da im je tata kupio forum, ali sta da radiš. A najjače mi je ono kada se dvojica prepiru, pa dodje treći, četvrti peti, deseti i svi stanu na stranu jednog i pa kolektivno ,,napadaju,, ovog drugog što ,,ratuje,, sam protiv svih. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ako nikoga lično ne vređa, sve da je to mišljenje i pogrešno, nigde ne piše da mora da bude ispravno.


Nevezano za to, hteo sam da kazem još nešto. Kada se priča o saobračajnoj guzvi u Beogradu,...Obično dodje neki pametan i kaze: ,,Pa nije Beograd jedini grad sa guzvom, ja sam bio ovamo, onamo, znaš li kakve su guzve po velikim evropskim metropolama,,. I ja odgovorim da u tim metropolama prosečan čovek ima izbor, da ako neće da lomi kola po guzvi i trosi svoje vreme u prevozu, ima izbor i alternativu u vidu metroa, gondole,...Koji sigurno nisu udobni kao auto, ali imaju svoje prednosti, pa zavisi šta vi hoćete, šta vam je bitno u tom trenutku, pa to i izaberite.
 
Vrh