Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

@mpvr Za ovaj slucaj ne znam ali za to kod Jagodine je kriv 1/1,isto 'kada'. Postoji snimak iz vozila iza gde se jasno vidi a i cuje,voz svira li svira,covek lego na sirenu a ovaj kr**** zastane i nastavi da vozi k'o da je u sred livade. Lokomotiva u rashod,nekoliko vagona izletelo,posle dok je to sanirano... Uglavnom,vozaci ovih kipera su poznati po vozackoj 'kulturi',jos kad vidis tablice UB ili VA bezanija,to je znak opasnosti u saobracaju.
 
Шта ли ће сад да вози од Руме ка Зворнику? Чини ми се да су од три дизелке 661 у депоу Рума две слупане. 644 је чукнута али вози без обзира на оштећени фар, и не знам има ли која од ЖРС, нисам их дуго виђао.
 
Uglavnom,vozaci ovih kipera su poznati po vozackoj 'kulturi',jos kad vidis tablice UB ili VA bezanija,to je znak opasnosti u saobracaju.
Ovi kiperi što voze za bilo koji državni projekat su toliko bahati da to nije normalno.
Policija ih ne dira. Državni projekat, "kontraverzni" izvođači. Beži što dalje.
 
Шта ли ће сад да вози од Руме ка Зворнику? Чини ми се да су од три дизелке 661 у депоу Рума две слупане. 644 је чукнута али вози без обзира на оштећени фар, и не знам има ли која од ЖРС, нисам их дуго виђао.

Kargo je vratio ŽRS-u lokomotive nakon preuzimanja Slovenačkih, sada ih neki Privatni operateri rentiraju dole na DM pruzi.
Neka 661 je sinoć uvršteno u Makišu za Rumu tako da stiže pojačanje.

124 fatalna šteta, moraće da se odseće malo veći deo od neke mrtve 661, ne znam da li je to realno, 121 će ispraviti macolom.

Inače, pre neki dan 121 je imala isto sudar i eto danas ponovo.
FB_IMG_1719224297511.jpg


Čuo sam priče da se mesečno do 5 nesreća dešavaju i da je onaj prelaz za kamione koji rade na putu za Loznicu nelegalan.
 
@mpvr Za ovaj slucaj ne znam ali za to kod Jagodine je kriv 1/1,isto 'kada'. Postoji snimak iz vozila iza gde se jasno vidi a i cuje,voz svira li svira,covek lego na sirenu a ovaj kr**** zastane i nastavi da vozi k'o da je u sred livade. Lokomotiva u rashod,nekoliko vagona izletelo,posle dok je to sanirano... Uglavnom,vozaci ovih kipera su poznati po vozackoj 'kulturi',jos kad vidis tablice UB ili VA bezanija,to je znak opasnosti u saobracaju.
Naravno, u pitanju je bila samo moja pretpostavka, ali kad vidim kako izgledaju pojedini prelazi ne mogu da se ne zapitam kako uopšte kamioni sa prikolicom ili npr. neke poljoprivredne mašine mogu bezbedno da pređu prugu!? Sa putničkim autom ne bude svejedno, a kako je tek sa sporim vozilom dugim dvadeset metara.
 
Ја са камионом, ако је прелаз под углом, уопште немам прегледност на једну страну пруге и морам да заузмем обе траке на путу да бих се макар мало исправио у односу на пругу и могао да видим обе стране.
 
Danas je konačno prevezen prvi voz sa rudom iz Bora u kontejnerima, trenutno se i dalje grupišu Regs vagoni po stanicama, jer trenutni broj od 100tinak nije ni izbliza dovoljan za obim posla.
Jedan voz je zamenio 30 kamiona, tako da je važnost ovog događaja velika.

received_1241734130331537.jpeg
 
Pa nek naruce plato vagone koje mogu nose kontise
 
Kargo se raspada, nemaju novca za to, jedino najam neki ili da se uzme kredit, ali ni to više ne može..
 
Kargo se raspada, nemaju novca za to, jedino najam neki ili da se uzme kredit, ali ni to više ne može..
Kargo nema ništa sa kolima. Kargo je tu pre svega da pruža uslugu vuče a na kinezima je da obezbede vagone i kontejnere. Kargo na sreću eto ima određenu količinu tih plato kola pa može i da zaradi koji dinar u njihovom iznajmljivanju.
Molim vas da razdvojimo te dve stvari.
Hvala. 🙂✌️
 
Zanimljivo, ja koliko znam Kargo je najmio vagone i organizovao prevoz, možda se to promenilo u međuvremenu?
 
Kargo nema ništa sa kolima. Kargo je tu pre svega da pruža uslugu vuče a na kinezima je da obezbede vagone i kontejnere. Kargo na sreću eto ima određenu količinu tih plato kola pa može i da zaradi koji dinar u njihovom iznajmljivanju.
Molim vas da razdvojimo te dve stvari.
Hvala. 🙂✌️
Zapravo, u većini slučajeva bi Kargo trebao da obezbedi kola (naravno skuplja tarifa). Ako korisnik ima svoja kola mogu se dogovoriti sa Kargom i onda im krajnja cena manja. S obzirom da je ovo ugovoreni prevoz, sve je definisano ugovorom između pošiljaoca i prevoznika.
 
Današanje fotke iz Resnika.

193-912 Srbija Kargo
20240706_194820.JPG

20240706_194825.JPG


ERL 040-1008 na manevri u stanici, otkačila Ease i otišla na odmor.
20240706_195300.JPG

20240706_195309.JPG


Iznenađujući gost u stanici je svakako "MonteCargo" 461-030 sa svežim ŽPCG Beelm vagonom iz Želvoza.
20240706_194733.JPG

20240706_194709.JPG

20240706_194954.JPG

20240706_194630.JPG


I nešto što sam zaboravio da okačim još od kad, Despotija 441-414 u Rakovici, pa da iskoristim šansu već kada sam na pravoj temi.
441-414 (1).JPG

441-414 (2).JPG

Sgns (1).JPG
 
Mora se priznati da je potrebna naročita umešnost da ovako rastura firma. To je već (preko)granični poremećaj ličnosti.

I nikoga ni najmanje nije briga - nigde odgovornosti, nigde ni mrve sramote. Zastrašujuće.
 
ако сам добро разумео, Сименс неће да призна гаранцију а СК неће да плати

Zato su platili transport do Slovačke i nazad. :LOL:

Da li su zaista mislili da će proizvođač lokomotive da popravku štete zbog udesa prizna u okviru garancije? Bolidi.
 
Vrh