Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Нисам знао да је тако лоша пруга између Кленка и Платичева.
Pruga generalno i nije u tako lošem stanju. Barem ne toliko da se desi ovakvo prevrtanje. Na ovom mestu je već duže vreme bila blaga tzv. sunčana krivina koja se verovatno danas usled povišene temperature povećala i prouzrokovala iskliznuće a potom i prevrtanje cisterni.
 
Pruga generalno i nije u tako lošem stanju. Barem ne toliko da se desi ovakvo prevrtanje. Na ovom mestu je već duže vreme bila blaga tzv. sunčana krivina koja se verovatno danas usled povišene temperature povećala i prouzrokovala iskliznuće a potom i prevrtanje cisterni.
Да ли је овај воз вукла Каргова локомотива или неки приватник? Негде пишу да се и она преврнула.
 
Наводно изнајмљена Гредељева 645. Надам се да је особље добро.
 
Eliksir ništa ako cisterne nisu u njihovom vlasništvu, a koliko znam taj tip cisterni nemaju u svom inventaru ( imaju samo Goša Zacs-z). S obzirom da nije bilo ni materijala unutra oni i nemaju štetu.
Štetu imaju verovatno VTG ili ATIR (firme čije su cisterne u najmu za prevoz), ali meni nije poznato da li su one nekada pokretale postupak.

Mada dok se ne izvrši istraga svakako ne mogu ništa činiti, i u slučajevima gde je realno 90% kriva Infrastruktura inspektori su nalazili zamerke na vagone i održavanje, a nove mere su vlasnici (pretežno Elixir & Atir) odbijali da prime.
Što verovatno i otežava položaj na sudu, odnosno Infratsruktura bi koristila za odbranu.
Na kraju, najbolje za sve je status quo, stičem takav utisak.
 
Poslednja izmena:
Ko eliksiru sad nadoknadi štetu? infra?
Ako je vagon osiguran, onda osiguravajuće društvo plaća odštetu. Ako nije, ostaje samo tužba ako je do iskliznuća došlo zbog loše pruge. Velike kompanije ne vole da se tuže na Balkanu, jer je ovo balkan. Kako je rekao Jelancha, biće neki status kvo, osiguravajuće društvo će želeti veću premiju, a VTG, GATX i slični će dvaput razmisliti kuda će voziti vagoni. I krug će biti zatvoren.
 
Voziš auto na tehnički i vrate te zbog toga što ne radi prskalica zadnjeg stakla.
Naravno, svi porezi i obavezno osiguranje.

Imaš železničku cisternu koja vozi toliko sumporne kiseline da može da pobije sve u krugu od 500m, dođu pregledači i nađu ti zamerke, a ti kažeš da ih ne prihvataš.

Živela Srbija, zemlja mogućnosti.
 
Znaci da predjemo da vozimo cisterne koliko kosta registracija...
 
Danas video da u Klenku cisterne jos leze na i pored pruge
 
20240810_154723.jpg

Стигао је специјални воз.
20240810_154953.jpg

20240810_154956.jpg

Ево и спорних цистерни.
 
Deja vu, kao da sam gledao već prevrtanje dizalice....
 
Inace,veceras sam cuo voz u Sapcu a i sinoc. Ne znam odakle i kuda idu ali nekakav saobracaj funkcionise
 
Да ли је дизалица у власништву ИЖС или приватне фирме?
 
Poslednja izmena:
IŽS pomoćni voz sekcija Kraljevo / Beograd, dizalice Kirow EDK 300 & EDK 1000, EDK 300 remontovana u Želvozu pre 2 godine.

Mislim da je ovo Beogradska.
 
Poslednja izmena:
Значи имају више њих?

Da, EDK 1000 je Beogradska i ima nosivost od 125t, Kraljevačka EDK 300 je manja i ima manju nosivost. Mislim da je ta Beogradska bila i jedn od najjačih u bivšoj državi.

Nekada je praktično svaka OJ imala pomoćni voz, samo što nisu svi imali dizalicu, na primer Zaječarska je imala samo 2 vagona i mogli su da intervenišu za manje VD. Većina njih je ugašena prilikom restrukturiranja, a i izgubilo je pomalo smisla, pogotovo sada kada Beograd ima kamionče, za 4h su do Zaječara.
 
Vrh