Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Održavaće ga država na aparatima večno.
 
U 2022. godini, ukupno je ostvareno 5,97 milijardi bruto-tonskih kilometara od strane svih prevoznika za prevoz robe, uključujući i prevoznike za sopstvene potrebe. Učešće u ostvarenim bruto-tonskim kilometrima za 2022:

Србија Карго“ а.д. 65,02 %
Комбиновани Превоз 11,47 %
PIMK 6,45 %
Трансагент оператор 5,37 %
RTL 2,82 %
Eurorail Logistic 2,61 %
Деспотија 2,28 %
S Rail 2,09 %
Pannon Rail 0,93 %
Sinhron 0,50 %
Локотранс 0,38 %
OBL 0,03 %
ЗГОП Нови Сад 0,01 %
ATM 0,00 %
ТЕНТ 0,00 %
NCL -
Srbija Karga je 2021 imala 75 %.


Izvor: Direkcija za železnice, izveštaj o reguIisanju tržišča železničkih usluga.
Hvala Generatore, znam da sam negde video ali nisam uspeo da nađem!
 
 
Debilizam u pravom smislu.
Photo by Damir Poljaković
FB_IMG_1716792577214.jpg
 
Како да човек кад попије не седна за волан? Звои комшију, седи на такси. Не! Мора он да вози, типа није ми ништа!
 
U najnovijem srpskom intermodalnom terminalu METRANS-a, ova lokomotiva će pružati 24/7 ranžirnu pomoć potrebnu za brzo rastuće interesovanje za usluge sa ovog terminala.

1717056476347.jpg


METRANS obezbeđuje sopstvenu vuču između terminala Budimpešta HUB i Novog Sada sa dizel lokomotivama ER20. Ove godine bi elektrifikacija pruge Subotica – Novi Sad trebalo da omogući korišćenje METRANS električnih lokomotiva, potencijalno sve do Niša na jugu zemlje.

Izvor: Metrans
 
Evo ih i ovi trovači iz Prahova, no to je sada "nebitno", koliko je bitno da bez dobrih pruga u Timočkom regionu od njihovih ideja neće biti ništa...
Železnica jedva da može da pokrije i trenutan obim posla sa trenutnom propusnom moći, tako da se neki MGSI zapitaju da li smo toliko nebitni. 😉



Polako se skupljaju plato kola za Bor, kreće ruda još jače, uskoro svih 6 Reganki u Zaječarskoj vuči + biće ispomoć 661 VV Požarevac. A pošto to nije dovoljno u igri je već neko vreme RTL sa 2 Šulcera i jednom manevarkom.
Znači, kada krene ruda sada biće haos, padaće rekordi. KP uzeo Amonijak koji sada dovozi iz Rumunije za Elixir.

Vraćaju se slavni dani. 😎
 
Drugi na istoj pruzi. Bese jos jedan negde kod Jagodine ali tad je nastradala neka elektrika. Doduse,to nije bilo skoro.
Postaje zanimljivo,kako uvek natempiraju da gadja prikolicu
 
Kako bi lupio po džepu te firme čiji su kamioni pa nek se zezaju sa železnicom.
Imali spasa ovom Kenediju?
 
Nisam odatle i ne poznajem situaciju, ali čitajući komentare lokalaca, žale se da je sve oko pruge zaraslo, da je preglednost očajna i da se u blizini nalazi krivina koja uz gusto rastinje "sakrije voz". Bez obzira na to što su obično vozači drumskih vozila krivi za nezgode, ovo je ipak nešto što treba istražiti i rešiti.

A što se tiče kamiona, vozovi bi trebalo da daju zvučne signale dosta pre prelaza, tako da mi nije jasno kako ih vozači ne čuju. Ili se ne zaustave da poslušaju, ili umor, ili šta već, nije mi jasno.
 
Drugi na istoj pruzi. Bese jos jedan negde kod Jagodine ali tad je nastradala neka elektrika. Doduse,to nije bilo skoro.
Postaje zanimljivo,kako uvek natempiraju da gadja prikolicu
Verujem da ti prelazi zaista nisu dovoljno pregledni. Kad bi voz udario u kabinu krivica vozača kamiona bila bi nesporna. Ovako pretpostavljam da je vozač stao, pogledao levo i desno, nije video ništa, krenuo je, kamion naravno ne može da poleti dvesta iz mesta i pre nego što je uspeo da pređe naišao je voz i skucao ga u prikolicu.
 
A da stave kamere da za sledeći put nemamo dilemu ko je kriv
 
Vrh