spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.388
- Pohvaljen
- 17.467
Ovi Ganz-ovi postaju pravi rariteti
Mislim da su samo dve u voznom stanju u Srbiji.Ovi Ganz-ovi postaju pravi rariteti
Серија 641 беше прва дизелка у ЈЖ?
Je li vukla i putnički za Vršac ili je to samo za potrebe snimanja Mrtav ladan?
Neće oni ništa sa tim iznajmljenim Reganima S.Kargu. Oni su u tako jadnom stanju da je to strašno.Да неће и ове изнајмљене нашем каргу офарбати док су овде?
Prvobitno je bilo dogovoreno da se iznajmljuju na max 3 godine.Значи судбина им није баш светла. До кад беше уговор?
Svi ti "sitni" kvarovi obavezno kasnije dovode do mnogo većeg problema i duže imobilizacije vučnog vozila.Ostaju u SRB koliko znam, a manje više su sve uništene na pruzi Požarevac-Bor od opteorećenja i iživljavanja.
Pošto u Zaječaru samo preglede rade, onda se često neki sitni defekti ostavljaju za kasnije ili se nešto skrpi da se ne šalje u Niš "za džabe".
Neće oni ništa sa tim iznajmljenim Reganima S.Kargu. Oni su u tako jadnom stanju da je to strašno.
To posle isteka ugovora ostaje u Srbiji.
Ако је тржиште железничког превоза робе либерализовано, онда нема државно предузеће ту шта да тражи. Друга прича наравно да су ЖС делили на два предузећа уместо три, и да су Карго и Србијавоз једно предузеће. И опет велика грешка и што је ЖИТ подпао под ИЖС уместо да је једно предузеће са Каргом.Sve neka rešenja koja zahtevaju privatizaciju, itd. Rešenje je jaaaako jednostavnije. Smeniš direktora i postaviš novog sposobnog. Slično kao što je sa Srbijavozom urađeno. Ok, ima tu dosta problema ali se samo preduzeće polako čisti od onoga što ga je dovuklo do dna. Tako da, nikako privatizacija samo sposoban menadžment koji će za 2-3 godine da očisti preduzeće od nesposobnjakovića i neznalica i na iate te pozicije postaviti ljude koji znaju nešto i koji su motivisani.
ŽIT je preduzeće za sebe. Doduše, njih su isterali zajedno sa zmijama i narkomanima, i 8 godina su vodili improvizovani terminal u Makišu...Ако је тржиште железничког превоза робе либерализовано, онда нема државно предузеће ту шта да тражи. Друга прича наравно да су ЖС делили на два предузећа уместо три, и да су Карго и Србијавоз једно предузеће. И опет велика грешка и што је ЖИТ подпао под ИЖС уместо да је једно предузеће са Каргом.
Možda najbolje Srbiju da privatizujemo, sve sa stanovništvom.Можда је требало одмах приватизовати карго након поделе предузећа, а држава да је купила Вектроне Србијавозу.