Šta je novo?

Železnice - svaštara

Први пут чујем за ово, каква је била прича са МИН Локомотивом, вагонком и специјалним возилима у целом случају, видим помињу се?
 
Možda je problem bila ugradnja AS-a, to baš i nije jeftin posao, a 25 lokomotiva je i logistički izazovno, još u to vreme pre 20 godina kada su opcije bile suženije.

Postoji teskt u stručnom časopisu "Železnica" o vučnim karakteristikama autora Aleksandra Radosavljevića. Vidim, imaju ga u Univerzitetskoj biblioteci, da nateram sebe jednom da ga uzmem.

Argument o zračenju mi je najgluplji, kako je uopšte to moglo i da se utvrdi da je van prosečnih vrednosti.
 
Први пут чујем за ово, каква је била прича са МИН Локомотивом, вагонком и специјалним возилима у целом случају, видим помињу се?
https://rtv.rs/sr_lat/drustvo/ilic-nisam-znao-sa-vagone_193323.html
Osumnjičeni su ostvarili imovinsku korist nezakonitim sprovođenjem postupka javne nabavke lokomotiva i elektromotornih vozova i uvođenjem u posao više posredničkih firmi, među kojima su strana pravna lica " Friul Export " SPA Trst Udine , " Co Rail LLP " London, kao i srpska preduzeća " Sibex d.o.o." u Beogradu i "Šinvoz"- Zrenjanin.

Po onom iz wikipedije, taj Fruil Export je kupio svih 25 lokomotiva, a 2007 kod nas ove tri firme, pa se pretpostavlja da je tu trebalo da prilagode našim potrebama.
 
by Krzysztof Kupren.jpg
 
Uspomena iz Hotela Železničar u Vranjskoj banji.
Ćale, majka, sestra i ja krenuli iz Holandije po banjama u Srbiji i zalutali u okolini pa smo morali u taj hotel da prenoćimo.
Sećam se još D Kanala kako ide na televiziji i vode karakteristične boje. 🙂

1000056797.jpg


Imao sam i papuče sa ŽS logo, ali izgubio sam ih.
 
Pa nije sad da je baš ultra rasprostranjena ali recimo u Nemačkoj i Framcuskob ima par linija i stanica sa tram train-om, zapravo najviše u Nemačkoj.
 
Vrh