Paraćin
JŽ (Jugoslovenske Železnice/Jugoslav Railways) electric locomotive 461-107 with thewww.steane.com
Ух, антологијска. Прва три вагона за Истанбул, (тада још) ЈЖ класа и кушет и турска спаваћа.
Paraćin
JŽ (Jugoslovenske Železnice/Jugoslav Railways) electric locomotive 461-107 with thewww.steane.com
Sećam se da je poslednja plava 461-138 ispala iz koloseka negde 2014 i zarila se u tucanik. Ne znam gde je posle završla ni da li je popravljena.
Ovo je zanimljivo, putnički vuče 25 praznih teretnih vagona
Niš
The railway route between Knjaževac and Niš passes through a long limestone gorge with many bridges and tunnels. On this date the 11:07 train from Zaječar to Niš comprised JŽ diesel locomotive 661-138, two coaches, a mail van and 25 empty coal wagons. In this view backwards down the train, some...www.steane.com
Sećam se te ekskurzije ljubitelja železnice. To je bio jedini putnički voz koji je prošao prugom Paraćin - Stari Popovac u poslednjih 40 i više godina. I verovatno poslednji ikada jer je ta pruga ukinuta od rasputnice kod fabrike stakla, mada u kom je stanju i dotle ne deluje da ima bilo kakvog saobraćaja. Davno sam viđao da mašina vuče po dve cisterne za plin.Paraćin
JŽ (Jugoslovenske Železnice/Jugoslav Railways) electric locomotive 461-107 with thewww.steane.com
Da li neko zna nešto više o ovom vagonu, kao i da li može da uputi na neke reference o ovom ali i time starim vagonima koji se pominju? Da li ima tema o tome na forumu ljubitelja železnice? https://www.zeleznice.in.rs/forum/index.php
Komplet snimak
Da li neko zna nešto više o ovom vagonu, kao i da li može da uputi na neke reference o ovom ali i time starim vagonima koji se pominju? Da li ima tema o tome na forumu ljubitelja železnice? https://www.zeleznice.in.rs/forum/index.php
To bi bilo je bolje, ali ovo je postojeća trasa i koliko vidim da je očuvana.Продужи од Жабља до Зрењанина и може да буде исплативо колико и БГ воз за Батајницу.
Hvala na odgovoru. Zanimalo me je jer vidim da sačuvana pruga u celosti ja mislim. U Temerinu čak zalazi dublje u naselje, a on ima oko 18.000 stanovnika što nije malo broj i intezivirana je gradnja tamo. Čak po meni mogla bi se formirati naselje duž te pruge ako bi se opet koristila i na taj način podsticalo na život u predgrađu, kako bi se rasteretio sam grad. Samo me zanima koliki je mogući takt na jednokolosečnoj pruzi? Po meni je možda bolje produžetak od Žablja ka Zrenjaninu jer se pokrivaju i gore pomenuta mesta.Траса пруге од Новог Сада до Жабља може да буде искоришће за много, много, бољу везу Новог Сада и Зрењанина него што је то данас случај.
Као што је и Пантограф написао.
Траса преко Орловата превише кружи и не постоји рационалан разлог да данас неко из Зрењанина до Новог Сада путује преко Орловата.
Друга варијанта, која би била краћа али скупља и која би са једне стране покрила нешто мањи број људи а са друге боље повезала и Зрењанин и Кикинду била би повезивање Новог Сада и Зрењанина новом пругом од Каћа.
Уместо везе преко Жабља и тријангле између Зрењанина и Елемира, тријангла јужно од ЖС Зрењанин.
Тиме се ствара краћа веза и између Новог Сада и Кикинда, без промене смера и ствара предуслов за линију Нови Сад - Зрењанин - Кикинда.
Отприлике овако.Pogledajte prilog 217573
Pogledajte prilog 217574
Наравно, и једно и друго је много више маштање него нешто што би у скоријој будућности могла да постане реалност.
Нажалост.
Mogla bi se pokrenuti priča opet o tome. Poslednji put je bila spomenuta prigradska železnica u Novom Sadu kada su, ja mislim 2021, odvojena sredstva iz budžeta AP Vojvodine za izradu elaborata o isplatljivosti nje i to je to. Od tada sd uopšte ne spominje niti taj elaborat niti ona.Зависи од више фактора, брзине на прузи, растојања између станица итд, за прецизан одговор потребно је знати те параметре.
Да, Темерин и Бачки Јарак се интензивно шире и коридор треба сачувати пошто већ постоји, за будућност.