Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.731
- Pohvaljen
- 21.812
Jedna od boljih normativi sa kojom smo se donekle usaglasili sa EU.
Samo se nadam dobro regulaciji, dobar je put da se OJP podeli na glavnu mrežu i lokalnu, međutim treba voditi računa o zahtevima, ne dopada mi se Rumunski scenario gde su privatnici dovukli vozove čak starije od 50 godina. (ograničio bih na 20 godina starosti i niskopodnost) Takođe, kazne za nepoštovanje odredba ugovora bi trebalo biti visoke.
Za ovaj "open acces" bez subvencija, verovatno postoji mogućnost na Subotica - Beograd Intercity servis, nešto veća cena karte, ali i garantovano mesto u vozu bi privuklo publiku a nije teško naći putnike realno. Možda i vikend servis za Užice, ali država treba raditi na jačem SV-u.
Samo se nadam dobro regulaciji, dobar je put da se OJP podeli na glavnu mrežu i lokalnu, međutim treba voditi računa o zahtevima, ne dopada mi se Rumunski scenario gde su privatnici dovukli vozove čak starije od 50 godina. (ograničio bih na 20 godina starosti i niskopodnost) Takođe, kazne za nepoštovanje odredba ugovora bi trebalo biti visoke.
Za ovaj "open acces" bez subvencija, verovatno postoji mogućnost na Subotica - Beograd Intercity servis, nešto veća cena karte, ali i garantovano mesto u vozu bi privuklo publiku a nije teško naći putnike realno. Možda i vikend servis za Užice, ali država treba raditi na jačem SV-u.