Па кад смо угушили домаћу машиноградњу и вагоноградњу. Прва саботажа је била купивина РВР уместо Гошиног Летећег Шумадијца.Eto narod koji proizvodi čokolade noževe i satove je izumeo voz na vodonik, a mi smo osvetlili svet i ne mozemo da proizvedemo voz na struju.
Neko zlonameran bi rekao da su "Rvati" uz pomoć ćopavog zagorca to namerno uradili, kako bi zaštitili svoju mašinogradnju.Па кад смо угушили домаћу машиноградњу и вагоноградњу. Прва саботажа је била купивина РВР уместо Гошиног Летећег Шумадијца.
Није саботажа већ дупло мања цена РВР.Па кад смо угушили домаћу машиноградњу и вагоноградњу. Прва саботажа је била купивина РВР уместо Гошиног Летећег Шумадијца.
Ili je možda bilo zbog klirinškog duga bivšeg SSSR-a prema SFRJ?Није саботажа већ дупло мања цена РВР.
Da. RVR, malo vojne opreme i još po nešto. Ćopavi je već umro, ali jeste zanimljivo da su RVR stigli samo u Srbiju, CG i Makedoniju. Slovenija i Kosovo iz praktičnih razloga nisu ih dobili, ali Hrvati i Bosanci su mogli ali nisu. Ne sećam se za Vojvodinu.Ili je možda bilo zbog klirinškog duga bivšeg SSSR-a prema SFRJ?
ŽTO Novi Sad je već imao dogovorenu kupovinu novih nemačkih dizel garnitura (zvali su ih Meseršmit, verovatno je reč o MBB). Međutim, stigla je naredba iz Bg, verovatno CK SKJ da se kupe Gorbačovi pa je ugovor otkazan. Zato su od nemaca jeftino kupili ogromnu količinu rezervnih delova za šinobuse (nemci ih povukli iz saobraćaja, a delova kao pleve). Ovo je održalo šinobuse sledećih 20 godina.Da. RVR, malo vojne opreme i još po nešto. Ćopavi je već umro, ali jeste zanimljivo da su RVR stigli samo u Srbiju, CG i Makedoniju. Slovenija i Kosovo iz praktičnih razloga nisu ih dobili, ali Hrvati i Bosanci su mogli ali nisu. Ne sećam se za Vojvodinu.
Nažlost ne znam. Mislim da je to nešto kao slovenački kanarčeki.@spqr5 Koji je to model/serija u DB?