Šta je novo?

Železnice - svaštara

Баш ме интересује, шта ће им та два вагона.

А на станици Шарган Витаси стоје панорамски вагони који се годинама не користе. Колико сам чуо, неки приватник је хтео да вози по Шарганској осмици али му нису дали и тако пропадају тамо.
 
Mozda ce da zakupe bas ta 2 vagona imas fotke tih vagona mozda
 
Zar Srbijavoz ne raspisuje svake godine tender za zakup kola? I da se radi o kolima koje poseduje ŽRS, grešim li?

Inače, što se tiče neiskorišćenih panoramskih kola:
FB_IMG_1718746322823.jpg
 
Gde ide?

Kako se uopšte transportuju ovakve stare mašine. Da li ona koči u sistemu sa ostalim kolima ili?
 
Ваљда је причао Булајић да ће музеј бити у Топчидерском депоу, а план је да једна од 3 парњаче Романтике поново вози.
 
Kinezi obilaze domaće fabrike vagonogradnje i remonta železničkih vučnih i vučenih vozila.
Bilo je najava da Kinezi ulaze u domaću industriju železničkih vozila.


OGROMNO INTERESOVANJE ZA SRPSKE ŽELEZNICE: Kineski predstavnici obišli pogone fabrika "Goša" i "Želvoz"


PREDSTAVNICI najvećeg kineskog proizvođača i remontera vagona, iz firme CRCC, obišla je juče farbike šinskih vozila "Goša" i "Želvoz".
Predstavnici ove firme su prvo obišli pogone "Goše". Najveće interesovanje bilo za proizvodni program fabrike šinskih vozila, njene opremljenosti mašinama, opremom, infarstrukturom, sistemima za proizvodnju, kadrovskim potencijalom i tehnološkim procesom koji se izvodi u "Goši" prilikom proizvodnje novih teretnih vagona kao i prilikom remonta putničkih vagona.
Kineski predstavnici prepoznali su dugu tradiciju "Goše" u ovoj oblasti, a u prilog tome svedoči i činjenica da je ovo treća poseta predstavnika kineske kompanije CRCC, gde su iskazali ozbiljne namere da dođe do nekog vida kooperacije i saradnje između ove dve firne.

Inače, pomenuti predstavnici CRCC su specijalizovani za proizvodnju i remont teretnih vagona, a glavni cilj im je saradnja sa nekom domaćom srpskom fabrikom u Evropi radi omogućavanja plasiranja njihovih proizvoda na evropsko tržište.
Pored firme "Goša", predstavnici kineske firme posetili su i
fabriku "Želvoz", a kako ističe njen generalni direktor Svetozar Bugarin, interesovanje kineskih kompanija naročito je poraslo nakon posete predsednika Sija Beogradu.

- Ovo je nastalo kao rezultat posete kineskoog predsednika Si Đinpinga gde su kineske firme koje se bave određenim vrstama biznisa, prvenstveno infrastrukturnim i proizvodnjom i remontom vagona dobili otvorenu opciju za saradnjom sa srpskim firmama. Kineska delegacija je osetila "Želvoz" gde su obišli sve pogone kompanije i bili vidno zainteresovani za naše mogućnosti u tehnološki proces, ali ovaj put na strani remonta vagona. Posebno ih je interesovao putnički program, a naročitu pažnju im je privukao proces remonta elektirčnih vozila, odnosno elektromotornih vozova - kaže Bugarin i dodaje da su se kineski predstavnici uverili da je "Želvoz" potpuno opremeljen za remont i rekonstrukciju svih tipova železničkih vozila uključujući i teretne vagone i specijalna vozila.

- Posebna zainteresovanost bila je oko remonta specijalnih voza "zato što je to specifično i podrazumeva određene ne samo mašinske kapacitete nego i intelektualne odnosno kvalifikovane ljude koji mogu da izvrše određene rekonstrukcije prema zahtevima kupaca" - objašnjava on.

On takođe navodi da firma "Želvoz" želi da ima starteškog partnera koji bi mogao da poveća proizvodne mogućnosti i "Želvoza" i "Goše" i da dovede nove tehnologije u procesu proizvodnje i remonta i teretnih i putničkih v
Nakon posete, koja se završila na obostrano zadovoljstvo, kineski predstavnici su obećali da ovo nije samo jedan korak već ozbiljna akcija koja će u narednom periodu dovesti do saradnje
 
Ovo bi trebalo u garažu Plavog Voza, bilo bi dobro da ode u TPS da je koknem malo, ali ne verujem.
 
Kinezi obilaze domaće fabrike vagonogradnje i remonta železničkih vučnih i vučenih vozila.
Bilo je najava da Kinezi ulaze u domaću industriju železničkih vozila.


OGROMNO INTERESOVANJE ZA SRPSKE ŽELEZNICE: Kineski predstavnici obišli pogone fabrika "Goša" i "Želvoz"


PREDSTAVNICI najvećeg kineskog proizvođača i remontera vagona, iz firme CRCC, obišla je juče farbike šinskih vozila "Goša" i "Želvoz".
Predstavnici ove firme su prvo obišli pogone "Goše". Najveće interesovanje bilo za proizvodni program fabrike šinskih vozila, njene opremljenosti mašinama, opremom, infarstrukturom, sistemima za proizvodnju, kadrovskim potencijalom i tehnološkim procesom koji se izvodi u "Goši" prilikom proizvodnje novih teretnih vagona kao i prilikom remonta putničkih vagona.
Kineski predstavnici prepoznali su dugu tradiciju "Goše" u ovoj oblasti, a u prilog tome svedoči i činjenica da je ovo treća poseta predstavnika kineske kompanije CRCC, gde su iskazali ozbiljne namere da dođe do nekog vida kooperacije i saradnje između ove dve firne.

Inače, pomenuti predstavnici CRCC su specijalizovani za proizvodnju i remont teretnih vagona, a glavni cilj im je saradnja sa nekom domaćom srpskom fabrikom u Evropi radi omogućavanja plasiranja njihovih proizvoda na evropsko tržište.
Pored firme "Goša", predstavnici kineske firme posetili su i
fabriku "Želvoz", a kako ističe njen generalni direktor Svetozar Bugarin, interesovanje kineskih kompanija naročito je poraslo nakon posete predsednika Sija Beogradu.

- Ovo je nastalo kao rezultat posete kineskoog predsednika Si Đinpinga gde su kineske firme koje se bave određenim vrstama biznisa, prvenstveno infrastrukturnim i proizvodnjom i remontom vagona dobili otvorenu opciju za saradnjom sa srpskim firmama. Kineska delegacija je osetila "Želvoz" gde su obišli sve pogone kompanije i bili vidno zainteresovani za naše mogućnosti u tehnološki proces, ali ovaj put na strani remonta vagona. Posebno ih je interesovao putnički program, a naročitu pažnju im je privukao proces remonta elektirčnih vozila, odnosno elektromotornih vozova - kaže Bugarin i dodaje da su se kineski predstavnici uverili da je "Želvoz" potpuno opremeljen za remont i rekonstrukciju svih tipova železničkih vozila uključujući i teretne vagone i specijalna vozila.


- Posebna zainteresovanost bila je oko remonta specijalnih voza "zato što je to specifično i podrazumeva određene ne samo mašinske kapacitete nego i intelektualne odnosno kvalifikovane ljude koji mogu da izvrše određene rekonstrukcije prema zahtevima kupaca" - objašnjava on.

On takođe navodi da firma "Želvoz" želi da ima starteškog partnera koji bi mogao da poveća proizvodne mogućnosti i "Želvoza" i "Goše" i da dovede nove tehnologije u procesu proizvodnje i remonta i teretnih i putničkih v
Nakon posete, koja se završila na obostrano zadovoljstvo, kineski predstavnici su obećali da ovo nije samo jedan korak već ozbiljna akcija koja će u narednom periodu dovesti do saradnje
Šta je sa fabrikom vagona Kraljevo da li još uvek postoji?
 
Da li su u Topčideru još one dizel hidro lokomotive od plavog voza?
 
Остали само дугмићи од Краљевачке фабрике. Купили га Нелт и Први мај 2022
 
Dobro jutro svima,

Koje su lokomotive aktivne trenutno na Šarganskoj osmici? Žena i ja bi smo voleli da se vozimo u Septembru.
 
1719229178053.jpg



da li je ovo nešto sveže? Videh danas na FB a nema vesti
 
U 12:05h
na delu pruge Stitar-Lesnica voz broj 53251 Lokomotiva SRB-SKG 661-124 državnog železničkog preduzeća SRBIJA KARGO a.d. naletela je na kamion na putnom prelazu
Prema prvim informacijama, mašinovođa je povređen, želimo mu brz oporavak
 
Ok odmah da upisem da nam i tu treba brza pruga, citaj denivelisana.
 
Vrh