Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Ih pa kakav je o veliki posao za Kineze ukopavanje pruge ispod aerodroma ...za ono što oni rade to je maketa .. :D
 
За нас је много мањи проблем, јер, док су наше грађевинске фирме зидале комплексне објекте на којима нам је могло позавидети три петине земљине кугле, они су још јели пачја говна (и то од пекиншке патке) - једино што им је преостало од Маове политике Великог скока напред :p
 
Пантографе,пре ће бити 4/5. У СФРЈ социјални станови су нпр били за класу квалитетнији од оних у Француској. Енергопројект је био фирма у рангу најбољих и најјачих грађевиснких фирми у свету.Један Сименс му је био подизвођач на трећим тржиштима.Уводили смо нове технологије. Бранко Жежељ је задужио цео свет својим достигнућима на пољу претходно напрегнутог бетона.Имали смо толико објеката светских рекордера по питању распона,посебно на пољу мостоградње.Ето,једино се може рећи да смо каскали за најнапредијима по питању железница али чак је и то било на више него пристојном нивоу.
 
Тачно, 4/5. Написах то, па се исправих, да се не учини претенциозним. Али је тачно тако.
 
Hi hi a sada se Kinezi voze Maglev vozovima,salju letelice na mars i mesec...i nama zidaju mostove,puteve ,pruge.. :kafa:
 
Delija":nk4lcbyu je napisao(la):
У СФРЈ социјални станови су нпр били за класу квалитетнији од оних у Француској.

@Delija
Ne branim francuze ali ovo sto si napisao nije tacno.
Inace se potpuno slazem sa ostatkom tvog posta. :)
 
Ne znam da li se ovo ranije spominjalo, pa zato pitam:

da li i koliko se koristi ovaj kolosek i koliko je neophodan za rad železnice?

uh3r.jpg
 
НИС га користи скоро сваки дан. иначе, не знам да ли сте приметили, али су уклонили вагоне испод Газеле поред Железничаревог стадиона
 
JohnnyLee":1lq534kd je napisao(la):
НИС га користи скоро сваки дан...

Zbog NISovog skladišta kod Hipodroma?
Po tome je dobar deo Savskog amfiteatra "taoc" planova za to skladište nakon izgradnje petlje Radnička...
Naravno, ne previđam ostale koloseke, ali oni su makar grupisani, a ovaj nekako "usitnjava" jedan veliki prostor između tih grupisanih koloseka i Save.
 
JohnnyLee":39rubhme je napisao(la):
НИС га користи скоро сваки дан. иначе, не знам да ли сте приметили, али су уклонили вагоне испод Газеле поред Железничаревог стадиона
Znaci pocelo je..
 
2012":2fxiagca je napisao(la):
Fenomenalna linja Gradske železnice :vops:.

Из чисто објективних разлога, сетио сам се ове легендарне сцене:

28jjnna.jpg
 
Sa ploce su pocisceni vagoni tj odvuceni za makis pa polako za vjecna lovista ,nedano su srezali oko 350 teretnih vagona
 
relja":urpxumzf je napisao(la):
Zbog NISovog skladišta kod Hipodroma?
Po tome je dobar deo Savskog amfiteatra "taoc" planova za to skladište nakon izgradnje petlje Radnička...
Naravno, ne previđam ostale koloseke, ali oni su makar grupisani, a ovaj nekako "usitnjava" jedan veliki prostor između tih grupisanih koloseka i Save.

да, возови довозе гориво из Панчева дотле. мислим да имају два воза дневно са неких 15 до 20 вагона (знам сигурно за два, јер сам их оба лично видео), један у току дана и један увече око 10 пролази кроз Дорћол. а вуче сеееее, не можеш да замислиш. пешке стигнеш пре њега. иначе, док се НИС одатле не исели нема склањања те пруге.
 
Prosao je danas oko 2h dok sam cekao 2 ispod brankovog mosta 25 cisterni smjer ka sajmu
Српска железница продала 431 расходовани теретни вагон

БЕОГРАД –– Железница Србије саопштила је данас да је продала 431 расходовани теретни вагон за око 76 милиона динара.

Како се наводи, ти вагони су крајем октобра продати на јавној лицитацији и после завршетка уговорних процедура ускоро би требало да почне касација, односно сечење продатих расходованих теретних вагона.

Вагони су продати као секундарне сировине на основу Закључка одбора директора из октобра прошле године, као и дописа стручних служби из јула ове године, којим је захтевано хитно покретање процедуре лицитације у најкраћем могућем року, како би се спречила крађа делова с вагона намењених за касацију.

У складу с тим, генерални директор Железница Србије је 6. августа ове године именовао комисију за спровођење лицитационе продаје 431 комада расходованих теретних кола.

Вагони су продати на другој лицитацији, јер на првој понуђачи нису прихватили да Железница с теретних вагона скине мањи део употребљивих делова.
http://www.politika.rs/vesti/najnovi...-vagon.sr.html
 
Kuda bi trebalo da ide pruga Beograd Obrenovac?

Udruženje ljubitelja železnice saopštilo je da podržava inicijativu predsednika Opštine Obrenovac da se izgradi pruga Beograd – Obrenovac, ali ne i njeno usmeravanje prema Surčinu, levom obalom Save, jer bi u tom slučaju od nje bilo znatno manje koristi nego što je optimalno i moguće.

– Osim preko Surčina, moguće je prugu napraviti preko planirane obaloutvrde kod Umke predviđene za autoput, kao i preko Male Moštanice, kroz stari "ćirin" tunel, koji klizište zaobilazi u širokom luku. Veza preko Surčina je duža, skuplja i sporija od pruge na obaloutvrdi ili "ćirinom" trasom. Ona bi više odgovarala samo putnicma koji baš idu u Surčin, u Zemun ili na aerodrom, ali njih je toliko malo da "Lasta" iz Obrenovca ima tek petnaestak polazaka na tom pravcu. Sa druge strane, iz Obrenovca ka Beogradu preko Umke i Ade i Sajma ima više od 200 polazaka autobusa u svakom pravcu – kaže Karlo Polak, diplomirani saobraćajni inženjer i predsednik Udruženja ljubitelja železnice.

Kako je navedeno u saopštenju, ono što je velika prednost gradnje pruge desnom obalom Save je to što su, prilikom projektovanja autoputa tom trasom, Institut za puteve i Institut "Jaroslav Černi" detaljno geološki i hidrološki istražili teren, što u velikoj meri ubrzava i olakšava projektovanje pruge.

- Sa posebnom pažnjom treba razmotriti mogućnost gradnje pruge na obaloutvrdi, jer, u pitanju je višenamenski objekat, kojim se rešava problem klizišta, poboljšavaju uslovi za plovnost, poboljšava zaštita od poplava, spaja se priobalje i biciklistički koridor, i pored svega, omogućava povezivanje Obrenovca najkraćom i najbržom pružnom vezom – kaže Polak.
Izvor: Ekapija
 
Ah pusti snovi..."Snila baba što joj milo bilo" :roll:
 
direktor":2kpu4yrw je napisao(la):
Српска железница продала 431 расходовани теретни вагон

БЕОГРАД –– Железница Србије саопштила је данас да је продала 431 расходовани теретни вагон за око 76 милиона динара.

паметно. да се више реше дотрајалих вагона који ничему неслуже. полако да их све из СА избаце и продају у старо гвожђе. очито може да се узме пристојна сума за њих
 
spatiotecte":1hhwtfk2 je napisao(la):
Delija":1hhwtfk2 je napisao(la):
У СФРЈ социјални станови су нпр били за класу квалитетнији од оних у Француској.

@Delija
Ne branim francuze ali ovo sto si napisao nije tacno.
Inace se potpuno slazem sa ostatkom tvog posta. :)

Socijalni stanovi u francuskoj au bili zaista jako loseg kvaliteta.
 
koje razbacivanje resursima kad lokomotiva vuče samo jedan vagon.


elem vblic najavljuje smenjivanje direktora železnica.

s obzirom koje textove plasira u poslednje vreme jasno se vidi da je vučić pustio pipke u blic.

gledao sam na tv simonovića kako daje neki intervju koji se svodi na to da hvali sebe.
no što sam primetio je da sedi u nekoj ogromnoj fotelji koja zrači na luksuz.

ono što me zanima sa prosečnom platom na železnici koliko godina treba da se radi da se kupi fotelja u kojoj sedi generalni direktor.
83651.jpg
 
Ta fotelja je tu mnogo duze i od ta dva predhodna direktora. Tu je ona decenijama.
 
Vrh